בניה קלה ביפו

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

היום לרכוש בית או לשפץ אותו דורש מאיתנו להוציא סכומי עתק מהכיס, ולא כל אחד יכול להרשות לעצמו דבר כזה. היום הצפי להגיע רק למשכנתא בקרב צעירים הוא נמוך בעשרות אחוזים מאשר מה שהיה בעבר. אם אתם מחפשים קורת גג, לשפץ חדר ועדיין לא לזרוק את כל החסכונות שלכם, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

בניה קלה ביפו

בנייה קלה ביפו – מה זה?

בניה קלה היא שיטת בנייה פשוטה וזולה, מדובר על בנייה ללא בטון. בנייה קלה היא בנייה באמצעות משטחים מיוחדים המורכבים על גבי קונסטרוקציה מפלדה או מעץ. קיימות שיטות שונות לבנייה קלה ביפו, ובכל אחת מהן תהליך הבנייה הוא הרבה יותר מהיר מאשר בנייה באמצעות בטון. לבנייה קלה יש יתרונות ויש חסרונות, לא כל מקום מתאים לבנייה קלה אך מצד שני הבנייה הקלה היום נמצאת במגמת עלייה, היא בעלת חומרי בידוד, וכבר קיים מכנה משותף רחב בין הבנייה הקלה ובין בנייה קונבנציונלית.

 

ניתן למצוא שירותי בנייה קלה ביפו בהרבה מקומות, הבנייה הקלה הפכה מאוד פופולרית בשנית האחרונות וסביר להניח שכבר שהיתם בבית או באזור הבנוי מבנייה קלה. בנייה קלה מעניקה לנו את כל היתרונות שיש בבנייה רגילה, אך התהליך הוא הרבה יותר מהיר, הרבה יותר זול ולעיתים גם יותר אסתטי. אבל, ויש אבל גדול, כדאי מאוד להכיר את כל השיטות המוצעות לנו בבנייה קלה.

 

בנייה קלה ביפו – מהן השיטות השונות?

בנייה קלה ביפו זהה לבנייה קלה במושב חקלאי בצפון הארץ, כמו כן לשאר האזורים בארץ. אך לעיתים עדיף לבנות בשיטה מסוימת. כיום ישנן 2 שיטות עיקריות לבנייה קלה, האחת מפלדה ואילו השנייה מעץ.

 

קונסטרוקציה מפלדה – הבנייה הקלה הסטנדרטית היא מפלדה, ניתן ליצור את מוטות הפלדה במפעל לאחר שילוח המידות, ומהמפעל החומרים יגיעו לאתר הבנייה לצורך הרכבה. ההבדל בין הייצור במפעל לבין הייצור בשטח הוא לרוב המחיר אותו תשלמו בסוף, אך מה יותר מדויק ממחשב שעושה את העבודה עבורכם?

 

לעיתים חלק מהלקוחות מעדיפים להזמין את המוטות הייעודיים ממפעלים בסין בכדי לחסוך עלויות, אנו פחות תומכים בבחירות כאלה כיוון שלאחר המשלוח מסין והייצור המחיר יוצא כמעט זהה, לרוב ההזמנה לא מדויקת אחד על אחד וזה עלול לעקב את שלבי הבנייה, וכמובן אנו תומכים בעסקים ישראלים.

 

קונסטרוקציה מעץ – כאשר המבנה כולו עשוי עץ, גם הקונסטרוקציה תהיה עץ. שלדי עץ עשויים מעצים חזקים, לרוב עצי אורן, ושיטת הבנייה מצריכה הרבה יותר דיוק ומקצוענות מצד מהנדס הבנייה. השיטה של בנייה מעץ היא יותר גמישה ומאפשרת ללקוח לעוף עם הדמיון שלו, אך השיטה לעיתים יקרה יותר.

 

כמובן שיש הרבה שיקולים שיש לקחת מראש כאשר אנו בוחרים קונסטרוקציה מעץ, כמו המיקום בו אנו גרים, מהו האקלים הקבוע שם ומה קורה בשיא עונת החורף וכן הלאה. קונסטרוקציה מפלדה נחשבת לעמידה יותר מפני בלאי של ריקבון או חרקים, אך עם ניגע בבטיחות וביציבות קונסטרוקציה עץ היא הרבה יותר אמינה.

 

 

בנייה קלה ביפו – יתרונות

גמישות – אם אתם אנשים שאוהבים שינויים אתם בוודאי צריכים לבחור בבנייה קלה מאשר בנייה רגילה. היתרון בבנייה קלה ביפו הוא האפשרות לשנות באופן תדיר את צורת המבנה על ידי חילוק או הוספת קירות או חדרים באופן מהיר וזול. כאשר משפחה קונה בית ולאט לאט מתרבה בנייה קלה היא הפיתרון עבורכם, במקום ששלושת הילדים ישנו באותו חדר ניתן יהיה לפצל את החדר ואף להוסיף חדר נוסף בזמן קצר ובמחיר הגון. כמובן שבנייה קלה מיועדת גם לחצר הבית או למרפסת ולא רק לפנים הבית. הצורך בחידוש אף פעם לא נגמר, ועכשיו לא צריך להימנע ממנו בסיבות חסכוניות.

 

בנייה קלה – בנייה קלה כשמה כן היא, מרוב שהבנייה קלה אפשר להעביר את הבית בעזרת כלי מיועד ממקום למקום – כן להעביר את הבית. לעיתים הבית אף לא מיוצר בשטח בו הוא אמור לשהות לשארית חיי בני המשפחה, אלא במפעל. בנייה קלה מאפשרת לאנשי המקצוע לבנות בזמן קצר את הבית ולהעביר אותו למקום הייעודי – שיטה זו חוסכת לא מעט כסף שנחסך מאי שינוע הכלים והעובדים.

 

מהירות – בניגוד לבנייה הסטנדרטית שיכולה להימשך כמה שנים לפעמים, בנייה קלה היא עניין של חודשים ספורים ולעיתים אף פחות, תלוי ברמת המורכבות. ברגע שאנו רוצים בית חדש, אנחנו לא צריכים לדמיין אותו שנים אלא לפנות לאדריכל וליידע אותו שאכן מדובר בבנייה קלה, משם האינפורמציה מגיע למהנדס ואנשי המקצוע ותוך זמן קצר נוכל לישון תחת קורת גג חדשה.

 

עלויות – כמה עולה לבנות בית בבנייה רגילה? כן, המון. כפי שכבר ציינו לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש דירה בשני מיליון שקלים. היתרון בבנייה קלה הוא שהעלויות שלה נמוכים עקב חומרי הגלם והכלים בהם אנו משתמשים. בין אם מדובר על שיפוץ או על בניית בית מ-0 ל-100, בנייה קלה היא הפיתרון הזול ביותר. כיום, גם כאשר אתם לוקחים הלוואת משכנתא תוכלו לציין שמדובר בבנייה קלה ותראו את הבדלי דמי ההלוואה שמשתנים מקצה לקצה.

 

יעילות – אם חשבתם שכאשר תגורו בבית שנוצר מבנייה קלה יהיה לכם קר יותר, או שהבית יהיה פחות יציב בפני רוחות אתם טועים. בעבר בנייה קלה הייתה נחשבת ליותר מפוקפקת, אך כיום יש בבנייה קלה את כל מה שיש בבנייה רגילה. כיום בבנייה קלה ניתן להשתמש בלוחות גבס ייעודיים אשר מותאמים לצורך הלקוח ולמיקום הבית, לוחות עמידים בפני רטיבות, עמידים בפני אש, לוחות מבודדים מפני קור וכן הלאה.

 

בנייה קלה ביפו – חסרונות

כן, כמו בכל תחום בחיים, לא תמצאו גורם שיש בו רק יתרונות ללא חיסרון בודד, אפילו אם יהיה מינורי. גם לבנייה קלה יש את החסרונות שלה. החיסרון המרכזי הוא שעדיין מדובר בשיטה חדשה בישראל ופחות נפוצה, החשש הגדול שיש לאנשים מפני בנייה קלה הוא היסטרי אך מובן.

 

בנייה קלה מצריכה לבנות את שלבי התכנון באופן עצמאי יותר או להיעזר באיש מקצוע חיצוני. עוד חיסרון הוא שבנייה קלה בבניינים היא רק אם הקבלן מייעד את הבנייה לכך, קשה מאוד למצוא דירה אחת בבניין שהיא מבנייה קלה. עם זאת, אם אתם מחפשים בית פרטי תוכלו למצוא אחד מבנייה קלה במחיר מוזל מהרגיל.

 

בנייה קלה ביפו – תהליך 

כל טכניקת הבנייה הקלה הינה חדשנית ושונה לחלוטין מאשר בנייה רגילה. לא תצטרכו גם את אותם אנשי מקצוע מרובים שיש בבנייה סטנדרטית, אלא כמות מזערית יותר של אנשי מקצוע שיכוונו אתכם לבחירה הסופית. אך פיקוח בנייה הוא שלב שחשוב וחובה גם בבנייה קלה ביפו, יש לוודא שאכן הבנייה נמצאת בתקנים הבטוחים על פי חוק. חובה לקבל היתר בנייה, תכנית בנייה, פיקוח, ליווי של מהנדס ועוד.

 

בנייה קלה ביפו – איש מקצוע

בחירת איש המקצוע צריכה להיות חכמה, עליכם לוודא שאיש המקצוע מתמחה בשיטה בה אתם רוצים את הבנייה הקלה. האם אתם מחפשים בנייה קלה מעץ או פלדה? לרוב קבלן מקצועי יידע לעבוד בשני הדרכים במקביל, אך יש לראות את העבודות הקודמות, לשמוע חוות דעת ולערוך פגישת היכרות מקיפה בכדי להחליט האם כדאי לכם לפנות לאותו איש מקצוע.

 

בנייה קלה ביפו – קבלן

אם יש מאה קבלנים בישראל לדוגמא, לא כל המאה הם קבלנים רשומים, יש לזכור זאת היטב. גם כאשר מדובר על פרויקט "פשוט" כמו בנייה קלה, יש לוודא שאתם עובדים מול קבלן רשום בלבד. בדקו שהקבלן רשום בפנקס הקבלנים של רשם הקבלנים במשרד השיכון, ושהוא אכן מתמחה בבנייה קלה (מצוין בפנקס).

 

בנייה קלה ביפו – סיום

בניה קלה ביפו

שלד הבית אינו החלק הסופי של הבנייה, השלב הסופי הוא השלב העיצוב של הטיח, חיפוי פנים וחוץ, תשתיות וכן הלאה. על כל אלה אתם משלמים בהתחלה, ויש לוודא זאת. שמענו על מקרים גם בבנייה רגילה וגם בבנייה קלה שבגמר בניית השלד מגיע הקבלן ודורש עוד סכום כסף עבור התשתיות, טיח וכו'. לכן, יש לוודא כבר בחתימה על החוזה על מה מדובר, שלא יהיו הפתעות בשלבים מאוחרים יותר של הבנייה.

 

מסקנות

האם גרמנו לכם להתבלט לגבי השיפוץ הקרב? בנייה קלה אינה דבר פסול, בנייה קלה היא סוג בנייה מאוד נפוץ ברחבי העולם, אך יחסית חדש בישראל. בנייה קלה אמנם חסכונית יותר, אך לגבי תכנון יש להשקיע את מירב המאמצים בכדי לקבל את התוצאות הרצויות. כדי להבטיח שההשקעה שלכם תשתלם עליכם למצוא איש מקצוע אמין שיעבור אתכם את הדרך שלב אחר שלב לפי רצון ההתקדמות שלכם. איש מקצוע אמין יציג לכם את התמונה המלאה עוד לפני חתימת החוזה, יגדיר תאריך סיום ומחיר. בחירת איש מקצוע אמין הינו השלב החשוב ביותר לאורך כל התהליך – זה מה שחשוב שתזכרו.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!