החלפת אמבטיה למקלחון מחיר מבצע!

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אחד השיפוצים הקטנים אך הנפוצים נפוצים בקרב קבלני השיפוצים שנחשב למהיר מאוד אבל לכזה שמשדרג פלאים את חדר האמבטיה הוא החלפת אמבטיה למקלחון. אתם בוודאי שואלים את עצמכם מדוע יש צורך להחליף את האמבטיה במקלחון אך אצל משפחות רבות מגיע שלב בחיים בו הילדים כבר גדולים ורוצים להחליף את האמבטיה שעד עכשיו הייתה מתאימה ונוחה מאוד לשטיפת הילדים במקלחון גדול ורחב ידיים.

מרפסת מעוצבת

מה היתרונות של החלפת אמבטיה למקלחון?

אז בראש ובראשונה היתרון המרכזי של החלפת אמבטיה למקלחון הוא הנוחות. כאשר נוציא את האמבטיה ופתאום במקומה נציב מקלחון אנחנו נפתח שטח רב באמבטיה שלעיתים הרצפה שלה מוגבלת במקום בגלל דפנות האמבטיה וכעת השטח של איזור המקלחת מתחת למקלחון יהיה גדול יותר ונוח יותר למקלחת. בנוסף, לנושא הנוחות נכנס כאן גם אלמנט עיצובי מרהיב יותר היות ומקלחון הוא פריט שהופך את האמבטיה ליוקרתית ופותח אותה יותר ולכן אנו נרגיש לא רק חידוש ורענון לחדר האמבטיה שלנו אלא גם נרגיש שפתאום החלל של החדר עצמו גדול יותר. גם בהיבט הפרקטי של מקום נוכל לנצל חלק מהמקום שהתפנה לנו לדברים אחרים כמו מכשירי חשמל למשל בדמותם של מכונת ומייבש כביסה וכדומה.

ראו גם: שיפוץ חדר אמבטיה משתלם

על מה יש לשים דגש כאשר מבצעים החלפת אמבטיה למקלחון?

ראשית כל רצוי שעבודת השיפוץ שתתבצע בעזרת קבלן שמתמחה גם באינסטלציה היות ויש פה הרבה מאוד אלמנטים שחשוב מאוד שקבלן אינסטלציה יהיה פה בתמונה, או אינסטלטור מטעם הקבלן. כאשר נפרק את האמבטיה חשוב מאוד לדאוג לאיטום מתאים מתחת לאיזור בו יותקן המקלחון כמו גם על שיפוצים נכונים לצנרת של הביוב על מנת שלא יווצר מצב של מים עומדים. לאחר התקנת המקלחון ואריחי הקרמיקה בו יהיה על הקבלן או העובדים שלו למלא את כל המישקים, שאלו הם הרווחים שבין אריחי הקרמיקה, בחומר איטום איכותי שמתאים לאיזורים שבאים במגע ישיר עם מים על מנת למנוע רטיבויות בקיר שעלולים לגרום נזק לקירות הבית.

החלפת אמבטיה למקלחון מחיר

המחיר של החלפת האמבטיה למקלחון משתנה ותלוי כמובן בתקציב שלכם וכמה אתם רוצים להשקיע. תוכלו לבצע את השיפוץ הזה בצורה סולידית עם השקעה שנעה בין 2700 ש״ח ל-3500 ש״ח. במידה והשיפוץ יהיה יותר מקיף ויכלול גם החלפת הקרמיקה, החלפה של כלים סניטריים ועוד השיפוץ עלול לנוע בין 12 אלף ש״ח לבין 25 אלף ש״ח אך הוא כמובן יהיה מקיף יותר ותלוי כמובן ברמת הגימור דל הכלים הסניטריים אותם תבחרו. במידה ותבחרו לבצע שיפוץ מקיף של כלל חדר האמבטיה הכולל הריסה של כל האמבטיה, פינוי ההריסות, התקנת מקלחון, התקנת ניאגרה סמויה, עבודות אינסטלציה בצנרת ועבודות ריצוף וחיפוי המחיר ינוע בין 20 אלף ש״ח לבין 35 אלף ש״ח, שוב תלוי ברמת הגימור אותה נרצה להשיג.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!