חידוש רובה כל מה שחשוב לדעת על

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

הרובה שבין המרצפות מונעת חדירה של נוזלים אל השכבה שמתחת ויוצרת משטח רציף. מסיבות שונות היא עשויה עם השנים להתפורר ולהתקלף. ברגע שיש בעיה ברובה, המים יכולים לחדור פנימה ולגרום לנזילות בקומה למטה ולפירוק של המרצפות הקיימות בקומה הנוכחית.

הסיבה לכך שהרובה מתקלפת או נפגעת יכולה להיות התיישנות של החומר והיא יכולה להיות רשלנות ביישום שלו מלכתחילה. כך או אחרת, ברגע שזה המצב ניתן לטפל בו וכל עוד אין בעיות נוספות במקום, העבודה לא דורשת כניסה לתהליך שיפוץ גדול והיא יכולה להתבצע במינימום הפרעה לחיי הבית.

ההחלטה לבצע חידוש רובה

ההחלטה לבצע חידוש של הרובה היא פשוטה יחסית. אין צורך להחליף את הריצוף כולו ולרוב ניתן לבצע את העבודה תוך זמן קצר ובמינימום הפרעה לחיי היום יום. היתרון של חידוש רובה משמעותי. הפעולה מונעת הצפות, חלחול של המים ופגיעה במרצפות הקיימות ובקומה למטה. בכל אותו זמן, העבודה אינה דורשת שינוי משמעותי בבית והיא נחשבת לזולה יחסית לתוצאה המתקבלת.

הוצאת הרובה הישנה

לאחר קבלת ההחלטה לבצע את החידוש אפשר להזמין איש מקצוע לקבלת הצעת מחיר והתחלת העבודה. בשלב הראשון יהיה צורך לנקות את האזור מאבק ולכלוך סטנדרטי (פעולה פשוטה וקצרה). העבודה תתחיל בניקוי של הרובה הישנה. פעמים רבות לא כל הרובה מפוררת ויש צורך להוציא את כולה לפני שאפשר יהיה לשים את החדשה.

העבודה תתבצע באחת משתי הדרכים. דרך אחת היא להשתמש במסור דיסק. שיטה זו תיושם רק במקומות בהם נעשה שימוש בפוגה ושהמרווחים בין המרצפות מתאימים לשימוש במסור. יש לציין כי המטרה היא רק להרים את הרובה, בלי לפגוע במרצפות הקיימות.

במרצפות ישנות אי אפשר להשתמש במסור דיסק כיוון שהוא עלול לפגוע במרצפות. במקרה זה אפשר להשתמש בשפכטל או כלי עבודה אחר חד ואיתו נחרוץ את הרובה כלפי חוץ. המטרה במקרה זה היא להוציא את כל הרובה האפשרית.

חידוש רובה

לאחר ניקיון המקום משאריות הרובה אפשר להתפנות לעבודת חידוש רובה. היום הרובה מגיעה באבקה ויש להכין אותה במקום תוך ערבוב עם מים או תוסף המיועד לכך. את הצבע של הרובה ניתן לבחור בהתאמה אישית כשישנו מגוון אפשרויות והרוב יהיו בגווני אפור, לבן, חום, אך ישנם גם צבעים אחרים ויש לחפש אחר הצבע המתאים ביותר לחדר המיועד.

את הכנת החומר מבצעים במקום לפני היישום ואיש המקצוע יידע כיצד בדיוק המרקם אמור להיראות. לאחר שהמשחה מוכנה איש המקצוע יתחיל למלא את החריצים בעזרת שפכטל תוך ניסיון להכניס את החומר עמוק ככל האפשר. המטרה היא להשאיר מעט שאריות ולהימנע מלכלוך של המרצפות הקיימות. את השאריות שיהיו בצדדים יש לנקות לאחר הייבוש של המקום.

לחזור לשגרה במהירות

חידוש רובה יתבצע תוך מספר שעות וזאת בהתאם לגודל של המרחב אותו יש לחדש. החומר עצמו יתייבש לאחר כמספר שעות כשטווח הזמנים יכול להשתנות גם בהתאם למזג האוויר. לאחר שהמשטח יבש אפשר להתחיל לנקות את המרצפות בעדינות עם סקוץ' סטנדרטי. יש לשים לב כי בעל מקצוע מנוסה ואכפתי יקפיד לבצע את העבודה כולה לרבות הניקיון המקצועי.

יש לבדוק מול הקבלן כי הוא זה שיבצע את עבודת הניקיון ולבקש לדעת תוך כמה זמן הוא מעריך שהעבודה תתבצע. היחידה לשיפוצים מאפשרת לך ליהנות מחידוש של הבית על ידי אנשי מקצוע מנוסים. זה הזמן שלך לשמוע מאיתנו כיצד נוכל לעבוד גם בשבילך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!