מחיר צביעת דירה 5 חדרים בעומר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

מחיר צביעת דירה 5 חדרים בעומר

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לצביעת דירה 5 חדרים בעומר? הגעתם בדיוק למקום הנכון! במרכז לצביעת דירות תוכלו להנות מהצעת מחיר משתלמת במיוחד שלא תוכלו לסרב לה, להשוות בין כמה צבעים מקצוענים ולבצע בחירה צרכנית שקולה התואמת לצרכים שלכם. במדריך הבא נציג בפניכם את כל המידע שצריך להכיר לגבי מחיר צביעת דירה 5 חדרים, ממה מושפע המחיר, איך צובעים בצורה נכונה ועוד…

 

מדוע בכלל כדאי לי לצבוע את הדירה שלי בעומר?

בכל שנה, בעיקר לקראת האביב אז מתקרב לו חג הפסח ואיתו הרצון לשנות, לחדש ולעצב מחדש עולה עוד ועוד ישראלים בוחרים לצבוע את דירתן. למעשה, מנתונים שנבדקו על ידי צוות האתר, למעלה מ-50% מהישראלים בוחרים לצבוע את דירתם אחת לחמש שנים. הסיבות שאנו מעוניינים לצבוע את הבית שלנו היא לא רק כדי להנות מהתחדשות, לשנות את העיצוב ולשדרג את הקירות, אלא גם כדי להסיר כתמים מהקירות, בעיקר בבתים עם ילדים, לגוון את האווירה ולתחזק את הקירות. מדובר בתחזוקה שהיא קריטית לשמירה על הבית וככל שנמתין יותר זמן בין צביעה לצביעה, ככה נצטרך לטפל בקירות יותר.

 

צביעה של קירות הבית אחת לכמה שנים שומרת על הקירות ועל הבית, מעניקה לו מראה ייחודי, נקי ואסתטי.  זו טעות לחכות שתהיה רטיבות על הקירות, או נזילה כזו או אחרת, עדיף להקפיד לצבוע את הקירות בדירה אחת ל-4 שנים.

 

צביעת דירה 5 חדרים בעומר, היזהרו מחאפרים

ודאי יצא לכם לא פעם ליסוע בכביש ולראות איך בצידי הדרך תלויים להם שלטים בהם מפורסם מידע שיווקי כמו למשל: צביעת דירה 5 חדרים בעומר כולל תקרה בעלות של רק 1,500 ש“ח או פרסומות דומות. ההמלצה שלנו היא להיזהר מאותן פרסומות משום שאף צבעי ולו המקצועי ביותר, לא יוכל לתת לכם הצעת מחיר לצביעת חדרים בטלפון או ככה על דף בשליפה.

 

הסיבה לכך היא משום שהמחיר של צביעת דירת 5 חדרים, דירה קטנה יותר, בית או משרד לא רק מבוססת על שלב הצביעה עצמו, אלא על תיקונים שיש לעשות, הסרה של פריטים מהקירות, כיסוי של הרהיטים או אפילו פינוי שלהם ועוד. לכן, לפני שאתם מקבלים הצעת מחיר, הצבעי חייב להגיע אליכם הביתה ולראות מה מצב הקירות או להנחות אתכם לעבור חדר חדר ולעדכן אותו במצב הקירות בכל חלל. אם יש רטיבות, בעיות איטום בחללים רטובים, עובש או כל דבר אחר המשפיע על הצביעה, הדבר משפיע גם על המחיר.

 

 

 

צבעי מקצועי או אתה הוא הצבעי של הדירה שלך?

כאשר אנו רוצים לצבוע את הדירה שלנו קודם כל אנחנו צריכים למצוא צבעי מקצועי שכאמור יציג בפנינו הצעת מחיר מסודרת. בלי זה, מאוד קשה עד בלתי אפשרי להתקדם אלא אם כן אתם מתכננים לבצע את הצביעה בעצמכם. לצביעת דירה בעומר בשיטת ”עשה זאת בעצמך“ יש יתרונות כמו למשל הוזלת העלות אבל יש גם לא מעט חסרונות בעיקר אם אין לכם את הידע והנסיון הדרושים. לכן, אנו ממליצים לכם לבחור מומלץ להזמין צבעי מקצועי. צבעי מקצועי הוא כזה שיגיע לדירה שלכם, יסתכל על הקירות, יבין מה בדיוק צריך לעשות ואם יש צביעות מיוחדות שאתם רוצים לעשות ויתן לכם הצעת מחיר מסודרת.

 

 

מה עלינו לעשות לפני שאנחנו צובעים את הדירה שלנו?

בדרך כלל ההכנה לצביעה עצמה גם כן לוקחת לנו לא מעט זמן וזה לא משנה אם בחרנו לצבוע את הדירה בעצמנו, אם דרוש למלאכה צבעי או אחד או כמה צבעים כדי לקצר תהליכים. כמובן שהכל תלוי בגודל הדירה, בכמות החפצים והדברים שיש בה ועל הקירות.

 

לצורך הדוגמא יש הבדל בין צביעת דירת חמישה חדרים ריקה לחלוטין שייקח הרבה פחות זמן לצבוע לעומת צביעת דירה בעומר עמוסה ברהיטים ותמונות. פרט לפינוי ולצביעה עצמה, חרוב יש צורך גם בתיקון הסדקים וטיפול בקירות בהם יש רטיבות או עובש. במידה ויש רטיבות או נזילה, יש קודם כל לאתר אותה, לתקן אותה, לחכות שהקיר יתייבש לגמרי למשל 6 שבועות ורק אז לצבוע את הקיר.

 

במידה ולא נבצע טיפול איכותי ומדוייק לאותם קירות הצבע ירד ויעלם מהר מאוד, העובש או הרטיבות יחזרו אל הקיר וזה כאילו לא עשינו שום דבר מה שיגרום לבזבוז זמן יקר, עוגמת נפש ועלות גבוהה יותר של הצביעה. יחד עם זאת, מעבר יש לבצע גם עבודות הכנה נוספות לרבות כיסוי כלל הרהיטים, כיסוי הרצפה של הבית וכיסוי של נקודות החשמל על מנת שלא תלכלכו במהלכה של הצביעה.

 

 

טיפים לצביעה נכונה

  1. צבעים – קודם כל מומלץ מאוד לבחור את הצבעים לפי סוג הקירות. כלומר, יש היום בשוק המון סוגים של צבעים כמו צבעים אקריליים, סיד רגיל, צבעים המתאימים לחללים רטובים, צבעים לקיר גבס ולכן חשוב שתהיה התאמה בין סוג הקיר לצבע. כך אתם גם מבטיחים נראות טובה וגם שומרים על הצבע והקיר לאורך הזמן.
  2. גוונים- בחרו גוונים קלאסים שיתאימו לשנים קדימה. כן כדאי לשלב צביעות מיוחדות כמו פסים בחדרי ילדים, חצי טפט חצי צביעה, ציורי קירות או שליכט צבעוני בסלון כדי להעשיר את הצביעה ולגרום לכך שהקירות יהיו חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, אך מומלץ לבחור צבעים קלאסיים, רלוונטיים, כאלה שלא יימאסו עליכם וישרתו את האווירה שבדירתכם.
  3. הגנו על הרצפה ועל הרהיטים – לפני שמתחילים בתהליך הצביעה יש להגן הן על הרצפה והן על הרהיטים מפני טפטופים של צבע. ניתן לפרוס יריעות של ניילון או אפילו עיתונים. גם בד קנבס שסופג את הטפטופים יכול להיות מצוין.
  4. מוט – כדי שהצביעה תהיה מושלמת חשוב לקנות מוט הארכה לרולר. אם בחרתם בצבעי מקצועי, ודאי יש לו אחד.

 

איך לבחור צבעי לצביעת דירה חמישה חדרים בעומר?

מחיר צביעת דירה 5 חדרים בעומרכמו שכבר אמרנו ישנם לא מעט חאפרים בכל מה שקשור לעולם הבניה, הצביעה והשיפוצים. כדי שהמחיר יהיה תואם את המציאות חשוב לקחת בחשבון את כל תהליך ההכנה, הצביעה עצמה, התיקונים והחומרים כמובן. פרט להצעת מחיר שאיננה ניתנת לכם בטלפון מה שמעיד על חוסר מקצועיות, חשוב לשים לב שהצבעי שם לב לכלל הליקויים והבעיות שיש בקירות הדירה. צבעי מקצועי הוא כזה שמציג בפניכם את כל השלבים של הצביעה, מסביר לכם איך הכל יתבצע, מכין את הדירה לצביעה, סותם חורים, משייף ומיישר את הקירות, מכסה את הרהיטים וגופי התאורה ורק אז ניגש למלאכת הצביעה. כמובן שניתן להיעזר בהמלצות דרך קרובים לכם ואנשים שאתם מכירים וסומכים על דעתם. במידה ולא הצלחתם לאתר המלצה, זה הזמן לפנות למומחה לצביעת דירות שיאתרו עבורכם צבעי מקצועי ויסודי.

 

 

מה המחיר של צביעת דירת 5 חדרים בעומר?

יש לא מעט פרמטרים המשפיעים על מחיר הדירה של חמישה חדרים כמו למשל גודל הדירה, כמות עבודות ההכנה והמורכבות שלהן, האם מדובר בדירה מאוכלסת או ריקה, האם יש צורך גם לצבוע את התקרה, מחיר החומרים, האם הצביעה היא אמנותית בחלק מהחדרים, משלבת כמה צבעים, מה צבע הקירות עכשיו ועוד.

 

המחיר של צביעת דירת 5 חדרים נע בין 5,000-10,000 ש“ח.

 

איך תוזילו את עלות הצביעה?

יש כמה דרכים להוזיל את עלות הצביעה כמו למשל להשוות בין כמה צבעים, לרכוש את הצבעים במרוכז ואז אולי לזכות להנחה, לבצע את עבודות הפינוי והכיסוי בעצמכם  ולבצע את כל הצביעה בבת אחת ולא בשלבים.

 

לפרטים נוספים אודות צביעת דירה 5 חדרים צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל השאלות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!