עבודות גבס בגני תקווה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

לאורך העשורים האחרונים, הפכו עבודות גבס למרכיב מרכזי וחשוב בכל פרויקט לשיפוץ ועיצוב הבית ולא לחינם. הגבס מעניק לנו פתרון אסתטי מצוין תוך עמידה בקריטריונים מבניים מעולים כרכיב גמר. אז שלד של בית אי אפשר לנות בגבס, אבל כדי "להלביש" את השלד בשלב הגמר, הגבס הוא כנראה הפתרון הטוב, הזול והאסתטי ביותר שאפשר לחשוב עליו, במיוחד בעיצובי מיינסטרים אבל גם הרבה מעבר לכך. אז כמה עולה תקרת גבס? כמה עולה לבנות תעלת גבס להסתרת שרוולי המיזוג? האם נכון וכדאי לבנות ספריית גבס וכמה יכול לעלות דבר כזה?  אם אתם מחפשים מומחה עבודות גבס בגני תקווה, במדריך הבא תוכלו למצוא את כל התשובות לכל השאלות החשובות בתחום עבודות הגבס וגם מספר טיפים שיסייעו לכם במציאת מומחה עבודות גבס .

עבודות גבס בגני תקווה

עיצוב הבית באמצעות גבס

גבס הוא חומר גלם בעל תפקיד חשוב מאוד בשלבי הגמר של שיפוץ דירה קומפלט ועיצוב הבית. עבודות גבס מבוצעות באמצעות חיתוך והרכבה של לוחות גבס סטנדרטיים במטרה ליצור תצורות רבועות, מיושרות או מעוגלות וכן במטרה ליצור משטחי חיפוי פנים, ואפילו חוץ, לקירות השלד. שני היתרונות המשמעותיים ביותר של עיצוב הבית באמצעות גבס הם שא' מדובר בחומר גלם זול מאוד שנותן ערך גבוה מאוד ביחס לעלות שלו וב' מדובר בחומר גלם קל מאוד לעיבוד, באמצעותו ניתן ליצור מגוון רחב מאוד של פתרונות עיצוב וגמר. יחד עם זאת, אלו הם גם שני החסרונות הגדולים של הגבס. חסרונות מכיוון שכשיש משהו כל כך זול ויעיל שבאמצעותו אנחנו יכולים לעצב כל דבר שעולה במוחנו, ישנה סכנה ממשית שאכן נעצב כל דבר שעולה במוחנו ובמקרים רבים ניתן לזהות חוסר טעם משווע והגזמה בכל הנושא של עבודות גבס. את הדברים האלה אתם רוצים לזכור כאשר אתם מחפשים מומחה עבודות גבס בגני תקווה ובעיקר אתם רוצים להימנע מהצד השלילי של הגבס באמצעות עבודה מסודרת עם מעצב פנים.

לוחות גבס – יחידות הבסיס של עבודות גבס

בכל פרויקט של עבודות גבס בגני תקווה או בכל מקום אחר, יחידות הבסיס של עבודה עם גבס הם לוחות הגבס. המדובר למעשה באבקת גבס שעוברת תהליך של גיבוש, הדבקה וחיזוק לכדי לוח שנעטף בנייר עבה ששומר על מבנה הלוח ומשמש כשכבת הגמר החיצונית של הלוח. לוח גבס ניתן לחיתוך בקלות רבה מאוד, לקידוח ולביצוע שלל פעולות עיבוד, אם כי כל פעולה כזאת צריכה להתבצע בצורה מקצועית ומוקפדת על מנת להבטיח את שמירת השלמות של חלקי הגבס, הן לטובת היציבות המבנית והן לטובת האסתטיקה. ככלל, ישנם ארבעה סוגים שונים של לוחות גבס:

כלי עבודות קבלן גבס בגני תקווה
  • לוח לבן בו משתמש כל קבלן שיפוצים– לוח הגבס הבסיסי ביותר, אינו עמיד במים ומשמש למרבית עבודות העיצוב בגבס בחדרים ומרחבים יבשים לחלוטין, כשלא קיים חשש כלשהו למגע עם מים.
  • לוח ירוק – הלוח הירוק הוא לוח גבס עמיד במים, המשמש בעיקר בחדרים רטובים כמו חדר שירותים, אמבטיה ומטבח או בחלקי הקיר התחתונים, בהם קיים חשש למגע של הקיר עם מים בזמן שטיפת הרצפה. מחירו של הלוח הירוק יקר בדרך כלל בכ-15% ביחס ללוח הלבן.
  • לוח כחול – הלוח הכחול הוא לוח גבס מגן מפני מים, כלומר לוח שהוא לא רק עמיד במים אלא בעל שכבת הגנה אקטיבית מפני מים, מה שהופך אותו לאפקטיבי לחיפוי קירות חוץ ולשימוש במרחבים רטובים במיוחד. מחירו גבוה יותר בכ-30% ביחס ללוח הלבן.
  • לוח אדום – לוח גבס עמיד באש, המיועד לשימוש בעיקר בארונות חשמל, במבנים שבהם נעשה שימוש בחומרים דליקים, במשטחי הגנה מאש וכן הלאה. מחירו גבוה בכ-40% ביחס ללוח הלבן.

כאמור, לוחות אלה משמשים כחומר הגלם היסודי לכל סוגי עבודות הגבס, וזאת בשילוב עם פרופילי פח שמהווה את הרכיב לבניית קונסטרוקציות גבס. בחיפוי קירות נהוג ליישם לוחות שלמים על גבי הקיר. בעבודות עיצוב בגבס נהוג לחתוך את הלוחות לחלקים שונים על פי מידה ולחבר אותם יחד על גבי קונסטרוקציית פח על פי התצורה הנדרשת.

מהם העיצובים שתוכלו לבצע באמצעות מומחה עבודות גבס בגני תקווה?

ובכן, מגוון העיצובים שתוכלו לבצע באמצעות גבס הוא כמעט אינסופי אך תלוי מאוד ברמת המיומנות והמקצועיות של איש המקצוע בו אתם בוחרים. לא כל מומחה עבודות גבס בגני תקווה יודע לבצע את העיצובים הנדרשים לכם באותה רמה של איכות וגמר ובמקרים רבים דווקא מיומנותו הלקויה של איש המקצוע מובילה למצב בו הגבס הופך מנכס עיצובי לנטל עיצובי ומכך אתם בהחלט רוצים להימנע. אחרי שאמרנו את זה, להלן רשימה של מספר עיצובי גבס מרכזיים שאותם תוכלו ליישם בביתכם בסיוע מומחה עבודות גבס :

בניית קיר גבס

קיר גבס משמש לצורך יצירת מחיצות הפרדה בתוך חלל הפנים וכן לצורך יצירת קירות נמוכים למטרות דקורטיביות. מחירו של קיר גבס הוא כ-100 ש"ח למטר רבוע של קיר בעובי של 8-10 ס"מ.

חיפוי קיר בגבס

חיפוי קיר בגבס הוא שימוש שכיח מאוד בלוחות גבס. החיפוי מבוצע באמצעות הדבקה של לוחות גבס על גבי הקיר ומעניק לקיר מראה חלק ונקי הדומה לשליכט ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. עלות חיפוי בלוחות גבס עומדת על כ-30 ש"ח למ"ר. תוספת בידוד לקיר באמצעות צמר סלעים תעלה לכם כ-30 ש"ח נוספים למ"ר עם אפשרות לחומרי בידוד יעילים ואיכותיים יותר שגם יעלו לכם יותר.

בניית תקרת גבס

תקרת גבס היא עוד יישום שכיח מאוד בגבס ועלותה עומדת על כ-180 ש"ח למ"ר. תקרה זו מיועדת במרבית המקרים לצורך הנמכת התקרה הכוללת ויצירת מעטפת דקורטיבית למערכות תקרה כמו ספרינקלרים, תעלות מיזוג אוויר, כבלי חשמל, צנרת אינסטלציה וכדומה.

הנמכת תקרה בגבס

הנמכת תקרה היא אחד היישומים השכיחים ביותר בתחום של עבודות הגבס והכוונה בהנמכת תקרה היא ליצירת הנמכה דקורטיבית, לא של כל שטח התקרה אלא של חלקים ממנה, לצורך יצירת מרחב מעוצב בשילוב גופי תאורה על גבי התקרה. הנמכת תקרה ניתנת לביצוע כיום במגוון רחב מאוד של תצורות לרבות תצורות עגולות וגליות, הכל כמובן בהתאם למידת המקצועיות של איש המקצוע אותו אתם בוחרים לצורך ביצוע עבודות גבס בגני תקווה. עלות הנמכת תקרה עומדת על החל מ-150 שקלים למטר מרובע וזהו גם המחיר לבניית קרניז גבס או סינר גבס (מעט יותר יקר מקרניז), שהוא למעשה תעלת גבס שמיועדת להסתיר שרוולי מיזוג אוויר, צנרת או תשתיות חשמל בתקרה. מחיר דומה יסייע לכם גם להשלים בנייה של תקרה אקוסטית באמצעות לוחות גבס אקוסטיים וכן הנמכת תקרה למזגן.

אלו הם למעשה עיצובי הבסיס השכיחים ביותר בעולם עבודות הגבס. ישנם גם עיצובים שאותם ניתן להכניס לקטגוריית העיצובים המיוחדים על אף שגם שכיחותם היא גבוהה יחסית. הסיבה להתייחסות הנפרדת לעיצובים אלה היא, שאלה הם בדיוק העיצובים שבהם אתם לא רוצים להגזים ושאותם אתם רוצים לשקול היטב האם הם באמת משרתים את הצרכים האסתטיים שלכם, או שאתם מבצעים אותם רק בגלל שזה זול, שזה אפשרי ושזה גם מתאים למצב הרוח שלכם באותו רגע, ומכך אתם בהחלט רוצים להיזהר בכל פרויקט עבודות גבס בגני תקווה ובכלל.

ספריית גבס בגני תקווה

כשמה כן היא, ספריית גבס היא ספריית מדפים עשויה כל כולה מגבס. המחיר של ספרייה יכול להשתנות מאוד ממקרה למקרה בהתאם למידות הספרייה ומספר המדפים הרצויים, אך בסך הכל מדובר בעלות של כ-2000 שקלים לספרייה ברוחב 1.5 מטר, גובה 2.5 מטר עם כ-5 מדפים. לצורך הצבת ספרייה בבית אתם בהחלט יכולים לקנות ספרייה ניידת שגם תוכלו לנייד או להחליף בבוא העת ועל אף שאפשר בהחלט לבנות ספרייה מגבס, לא בטוח שזהו היישום הקלאסי והנכון לכל אחד. אם תרצו, דרך אגב, לבנות מדפי גבס שלא במסגרת ספרייה, תוכלו לעשות זאת בעלות של 70 עד 150 ש"ח לכל מטר אורך של מדף, תלוי בעובי המדף ובעומק שלו.

נישה לטלוויזיה

נישה לטלוויזיה הוא אולי היישום השכיח ביותר בעולם עבודות הגבס ומיועד ליצור נישה ייעודית לטלוויזיה. היישום האולטימטיבי של נישה לטלוויזיה הוא זה שמתאים בדיוק למידות הטלוויזיה כאילו הטלוויזיה מוטמעת בתוך הקיר ממש. המחיר של נישה לטלוויזיה יכול לנוע בין 2000 שקלים לנישה סטנדרטית ועד 5000 שקלים לנישה מעוצבת עבור טלוויזיות בכל מידה עד 55 אינצ'. ככלל, כל נישה לטלוויזיה היא אסתטית ובתנאי שהיא בוצעה בצורה איכותית ומוקפדת, אבל במרחב כל כך חשוב, כדאי בהחלט לשקול השקעה גבוהה יותר בכדי להבטיח את העיצוב הטוב והאטרקטיבי ביותר.

מזנון גבס

מזנון גבס הוא יישום לא שכיח במיוחד, אבל יכול להיות מאוד אטרקטיבי ויעיל. יחד עם זאת, מדובר בעיצוב יקר במיוחד וזאת לאור הצורך בבנייתו בחוזק המבני המתאים לצורך השימוש בו כמזנון שעשוי לשאת משקלים כבדים. עלות בניית מזנון גבס יכולה להגיע עד כדי 1500 שקלים למ"ר מזנון.

בחירת איש המקצוע המתאים

אחרי שפירטנו את כל סוגי עבודות הגבס המרכזיים שאותם תוכלו לבצע במסגרת פרויקט שיפוץ ועיצוב הבית, כדאי לדעת שהתוצאה הסופית של כל אלה תלויה בראש ובראשונה באיכות העבודה של איש המקצוע אותו תבחרו לצורך ביצוע העבודות. בחיפוש פשוט תוכלו למצוא אינספור מומחים לביצוע עבודות גבס בגני תקווה, אבל אפשר בהחלט לומר ברמה גבוהה של ודאות שלא כולם יכולים לעמוד בסטנדרטים שאתם, או למעשה כל אחד אחר, מצפים לו. לא זו אף זו, במקרים רבים אתם עלולים לשלם מחיר לא זול ואפילו יקר יותר ממחיר השוק תמורת עבודה גרועה.

עבודות גבס או בכל מקום אחר הן בראש ובראשונה עבודות עיצוב ואסתטיקה ועל כן ישנה חשיבות רבה למידת ההקפדה המקצועית עד לפרט הקטן ביותר. הדרך הטובה ביותר לבחור מומחה עבודות גבס בגני תקווה היא לקבל המלצות מחברים, בני משפחה ומכרים ועוד יותר מכך לקבל חוות דעת מקצועיות מאנשי מקצוע בתחומים משיקים. כך למשל, תוכלו להתייעץ עם מעצב פנים או אדריכל שעובדים עם קבלני גבס על בסיס קבוע ויכולים לתת לכם חוות דעת מקצועית מהימנה מאוד, שערכה רב הרבה יותר מכל המלצה שתקבלו מאדם פרטי.

כמו כן, כדאי לבדוק תיק עבודות של קבלן הגבס ואולי אפילו לבקר בפרויקט מרכזי שלו. לבסוף, כדאי מאוד לעגן את התחייבות הקבלן לסטנדרטים המקצועיים במסגרת הסכם עבודה. את זה תוכלו לעשות באמצעות עיגון ההתחייבות של הקבלן לביצוע כל תיקון של ליקויי גמר ואסתטיקה בסיום העבודה, בדומה לבדיקת בדק בית. זאת כמובן מעבר לעיגון התחייבויות נוספות בנושא החוזק המבני, עמידה במפרט הטכני וכן הלאה. מומחה עבודות גבס בגני תקווה, אם תבחרו אותו נכון, יוכל להפוך את הבית שלכם לפנינת עיצוב יוצאת דופן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!