צבעי בתל-אביב

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

צבעי בתל-אביב

 

מחפשים צבעי בתל-אביב? המומחים מטעם ”היחידה לשיפוצים“ ישמחו לסייע לכם שלב אחר שלב בבחירת צבעי בתל-אביב. אנו עובדים עם הקבלנים, השיפוצניקים וצבעים מקצועיים בכל רחבי הארץ כך שנוכל להתאים עבורכם את בעל המקצוע על פי הצרכים, המיקום הגיאוגרפי והתקציב העומד ברשותכם.

 

למעשה, דרכנו תוכלו לחסוך זמן, אנרגיה, הרבה מאוד כאבי ראש ויחד עם זאת להוזיל את עלות הצביעה בעשרות אחוזים. אז למה אתם מחכים! לפני שפסח מתקרב וכל הצבעים הכי מקצועיים נתפסים, צרו עימנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם וללוות אתכם שלב אחר שלב בתהליך הצביעה של הבית החל מבחירת בעל מקצוע, דרך הכנת הבית לצביעה ועד סיום התהליך כולו.

 

צביעת הבית היא בין הפרויקטים הכי חשובים עבור ישראלים. בממוצע ישראלים צובעים את ביתם כל 3-4 שנים. מכיון ואנו משקיעים בתהליך זמן רב, מחשבה וגם לא מעט כסף, מומלץ להכיר קצת את התחום.

 

החשיבות של בחירת צבעי בתל-אביב

לבחירת צבעי בתל-אביב חשיבות מכרעת אשר תשפיע הן על איכות הצביעה והן על רמת הגימור. לצערנו, יש לא מעט חאפרים שלא באמת מתמחים בצביעה על פי כל שלביה, השיטות והחומרים המתאימים. אותם חאפרים לא רק בוחרים לעתים חומרים שאינם מתאימים או אינם איכותיים  לתהליך הצביעה, אלא עלולים להוביל לכך שתוך מספר שבועות תגלו בעיות חוזרות.

 

הקשר בין צביעת הבית לרטיבות

פרט לנושא הצביעה עצמו, קיים קשר ישיר בין זיהוי רטיבות או נזילות מהקירות, עובש ובעיות נוספות המלוות לצביעה שחייבים לטפל בהן ביסודיות, טרם מתחילים לצבוע.

 

כלומר, חובה לעשות הבחנה בין בחירת צבעי בתל-אביב לצורך עבודות צבע פשוטות בלבד לבין תהליכים קצת יותר מורכבים כמו צביעה חיצונית של הבית, צביעת קירות גבס, צביעת תקרות, צביעת חללים רטובים, צביעת פרגולה וכדומה. קיר עם נזילה או רטיבות שלא יטופל כמו שצריך על פי כל השלבים כולל זיהוי הרטיבות, קילוף הקיר, ביצוע תיקונים, ייבוש הקיר לפני צביעה, ידרוש עבודה נוספת תוך זמן קצר שתייקר את עלות הצביעה ותגרום לכאבי ראש מיותרים.

 

אז איך בוחרים צבעי בתל-אביב?

  1. חידושים, שיטות וחומרים מתקדמים – כשאתם בוחרים צבעי בתל-אביב, כדאי לוודא שהוא מכיר את החידושים האחרונים בחומרי הצביעה, שיטות חדשות ומוצרים חדשים בתחום הזה. מדובר בעולם שכל הזמן משתנה ומתקדם, לכן אם אתם כבר משקיעים כמה אלפי שקלים ואפילו יותר מזה בצביעת הבית, כדאי ומומלץ ללכת על הטוב ביותר. ככל שהחומרים יהיו איכותיים יותר, רמת הגימור תהיה גבוהה יותר, התחזוקה תהיה קלה יותר והכי חשוב הצביעה תישמר לאורך שנים רבות יותר.
  2. שיטת צביעה – בחירת הצבעי חייבת להתבסס על שיטת הצביעה שתרצו לבצע. בנוסף, יש להתייחס למיקום הצביעה, מצב השטח והייעוד שלו.
  3. שקיפות – חשוב לבחור צבעי הגון ומקצועי שידע להציג בפניכם הערכה נכונה ומדויקת של תהליך העבודה ותמחור מדויק ככל הניתן כדי שלא יהיו הפתעות תוך כדי הצביעה ובטח שלא בסוף הפרויקט.
  4. עבודות קודמות – אחת הדרכים היותר מומלצות לבחירת צבעי בתל-אביב היא על ידי בקשה לראות עבודות קודמות שלו. עדיף לבחור לקוחות שביתם נצבע לפני שנה ולא לפני שבוע, כדי שתראו את מצב הקירות לאחר שתקופת זמן עברה.

 

צביעת הבית – שלבי עבודה

  • כיסוי רצפה ורהיטים.
  • הסרת שקעים – מומלץ להשרות את המכסים של השקעים במים חמים ולנקות את הפלסטיק.
  • גירוד הצבע הישן איפה שיש קילופים
  • עבודות איטום במידת הצורך
  • מריחת פריימר וחומר גמר
  • החלקה
  • צביעה

 

מוקדי רטיבות ועובש

צבעי מומלץ בתל-אביבאחרי שמגרדים את הקילופים ומאתרים את מוקד הרטיבות ומטפלים בו, לפני מריחת הצבע והפינישים, חשוב למרוח תמיסה או חומר הגורם לחיסול הפטריות, מונעת עובש, חודרת לעובי הקיר ונשארת שם מספיק זמן כדי לעשות עבודה טובה. על החומר נמרח את חומרי הגמר, ההחלקה והצבע עצמו. חשוב לעבוד לפי הוראות השימוש בהתאם למוצר שרכשנו.

 

חומר מקשר ושפכטל אמריקאי

בשלב הבא נמרח חומר מקשר על האזורים ”הפצועים“ ולאחר מכן על כל הקיר.  ממתינים לייבוש. מומלץ לבחור בחומר איכותי היוצר קליטה מצוינת לחומר הבא. החומר נקרא בנדרול וחשוב להקפיד שאין טפטופים ונזילות. מומלץ לתת לחומר להתייבש משהו כמו שעתיים על האזורים הבעיתיים ואז עוברים לתיקוני הקיר באמצעות שכבה עדינה של שפכטל אמריקאי. השפכטל האמריקאי הוא חומר שמלא בנוזלים ובמים, לכן בעת הייבוש הוא מתחיל להתכווץ. לכן, שכבה אחת איננה מספיקה.

 

החלקה

עושים שימוש בנייר זכוכית שמגיע כבר עם ספוג. ניתן גם לבחור בגליל אבל זה פחות נוח. מחליקים את כל הקירות עם שכבת השפכטל שעשינו, מנקים את הכל עם מטאטא, מורחים את כל הקירות עם חומר מקשר ועל זה בא הצבע.

 

 

צבעי בתל-אביב – עלות צביעת קירות

עלות צביעת הבית משתנה ותלוי במגוון של פרמטרים כמו:

  1. גודל הדירה וגודל החללים.
  2. האם הדירה מאוכלסת או לא מאוכלסת. (כשהדירה מאוכלסת המחיר עולה משום שיש לכסות ולדאוג לניקיון של כל הפריטים והרהיטים).
  3. האם הצביעה כוללת או לא כוללת תקרה.
  4. האם מדובר בבית פרטי והעבודה כוללת צביעה חיצונית או רק בפנים הבית.
  5. עם או ללא מרפסת.
  6. האם יש מוצרים נוספים נלווים לצביעה כמו צביעת פרגולה, צביעת רהיטים וכדומה.
  7. האם בחרנו לצבוע את כל הבית בצבע אחיד או שהחלטנו ללכת על כמה צבעים ואפילו קירות בצבעים מיוחד כמו שליכט צבעוני למשל המייקר את עלות הצביעה.

 

התמחור מתבצע לרוב ככה:

  • עלות צביעת דירה חדר אחד ללא תקרה – 700-1,000 ש“ח (תלוי אם הדירה מאוכלסת או לא).
  • עלות צביעת דירה חדר אחד עם תקרה 900-1,200
  • עלות צביעת דירה 2 חדרים ללא תקרה: 1,000-1,300 ש“ח.
  • עלות צביעת דירה 2 חדרים עם תקרה:1,200-1,500 ש“ח.
  • עלות צביעת דירה 3 חדרים ללא תקרה: 1,500-1,800 ש“ח.
  • עלות צביעת דירה 3 חדרים עם תקרה: 1,800-2,200 ש“ח.
  • עלות צביעת דירה 4 חדרים ללא תקרה: 2,500-3,200 ש“ח.
  • עלות צביעת דירה 4חדרים עם תקרה: 2,800-3,500 ש“ח.
  • עלות צביעת דירה 5 חדרים ללא תקרה: 3,000-3,300 ש“ח.
  • עלות צביעת דירה 5 חדרים עם תקרה: 3,400-3,900 ש“ח.
  • עלות בית פרטי מפלס אחד ללא צביעה חיצונית וללא תקרות – 6,000-9,000 ש“ח
  • עלות בית פרטי מפלס אחד עם תקרה: 7,000-10,000 ש“ח.
  • עלות בית פרטי שתי קומות ללא תקרה: 8,000-11,000 ש“ח.
  • עלות בית פרטי שתי קומות עם תקרה: 10,000-13,000ש“ח.
  • עלות בית פרטי עם תקרה כולל צביעה חיצונית: 15,000-30,000 ש“ח

צבעי מקצועי בתל-אביב

טיפים להכנת הבית לצביעה

למעשה, הכנת החדר לתהליך של צביעה, היא חלק בלתי נפרד מהצביעה עצמה.  הכנה טובה תחסוך לכם זמן יקר ותגרום לצביעה להיראות מקצועית ויסודית. לפני שמרימים את המברשת מומלץ:

  1. רצוי להוציא את כל הרהיטים והחפצים מחוץ לחדר. כסו רהיטים כבדים בניילון או סדין ישן.
  2. הסירו לגמרי מהקיר את התמונות ואת המדפים.
  3. הסירו טלוויזיות.
  4. הוציאו מסמרים ודיבלים, מלאו את החורים בחומר מילוי.
  5. כסו את השקעים והמפסקים בנילון או הסירו אותם לגמרי.
  6. כסו את הפאנלים כדי שלא יתלכלכו בצבע.
  7. הגנו על הרצפה מה שיחסוך זמן רב לאחר הצביעה.
  8. שייפו סדקים וקילופים בצבע עד שתקבלו קירות אחידים לגמרי.
  9. אם יש רטיבות או עובש, אין טעם בצביעה ולכן יש קודם כל לטפל בבעיה.

 

לסיכום, פרויקט כמו של צביעה הינו מורכב, דורש ידע רב ומקצועיות. לכן, אין להקל ראש בבחירת צבעי בתל-אביב ויש לבצע בחירה המתאימה לצרכים שלכם מצד אחד. היזהרו מהצעות מחיר זולות משמעותית בהשוואה למקובל בשוק זה מעיד לרוב על קיצור תהליכים ו/או שימוש בחומרי עבודה זולים שמפחיתים ופוגעים באיכות הצביעה.

 

רוצים לקבל עוד מידע על צביעת הבית, המשרד או הדירה? ”היחידה לשיפוצים“ מתמחים בכל סוגי עבודות השיפוצים לרבות עבודות צבע, תיקוני נזילות, בעיות איטום, שיפוץ חללים, ככה שאם תרצו לשלב עם עבודת הצביעה תהליכים נוספים, אנחנו הכתובת שלכם. אנו עובדים עם בעלי מקצוע רבים בתחום השיפוצים לרבות קבלני חשמל, אינסטלציה, גבס, אלומיניום, נגרים, כך שתוכלו להנות מכל השירותים תחת קורת גג אחת. שיפוץ איכותי ובעל רמת גימור גבוהה תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר באחריות!. דרכנו תוכלו לחסוך הרבה כאבי ראש, לעבור את תהליך השיפוץ או הצביעה בקלות ולהוזיל עלויות!

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!