קבלן שלד בגבעת שמואל

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

קבלן שלד בגבעת שמואל

 

אם הגעתם לעמוד הזה, כנראה שמגיע לכם מזל טוב. אתם נמצאים לקראת אחד התהליכים המרגשים אך גם המאתגרים בחייכם. בחרתם אדריכל ואתם מתחילים לצעוד לעבר בניית ביתכם החדש. בית החלומות שלכם. במדריך הבא נציג בפניכם את החשיבות של קבלן שלד בגבעת שמואל, את התפקידים שלו לפני ותוך כדי הפרויקט, על מה חשוב לשים לב כאשר בורחים קבלן שלד בגבעת שמואל וכמובן על העלויות של כל הסיפור.

 

חברת י.נ הנדסה היא בין חברות הבניה המובילות בישראל. הצוות שלנו ישמח ללוות אתכם בכל תהליך הבניה מא‘ ועד ת‘ ולסייע לכם להגשים את החלום ולבנות את ביתכם בצורה נעימה, שקטה, רגועה, בטיחותית עם הקפדה על כל התקנים וכללי הבניה במטרה שהתוצאה תהיה מרהיבה, איכותית ומקצועית. לפני שנסביר לכם מה התפקידים של קבלן שלד בגבעת שמואל ומדוע אנו זקוקים לו בכלל, חשוב להבין קודם כל את מהות השלד של המסנה.

 

החשיבות של השלד

מבנה שלד חזק, יציב ותקין יוביל לפרויקט יציב ובטיחותי. אין כאן מקום לסטות ימינה או שמאלה. הכל חייב להיעשות בשלבים ובמקצועיות רבה. כשהשלד של המבנה וזה לא משנה אם מדובר בפרויקט נדל“ן גורד שחקים או בבית קרקע פרטי, מתוכנן ונבנה במקצועיות, הוא יוכל לעמוד בפני עומסים, פגעי הטבע ואפילו רעידת אדמה. בעל המקצוע שתפקידו לתכנן את שלד המבנה נקרא מהנדס קונסטרוקציה. התכניות מאופיינות בכל שלבי הבניה ומתארות את עומק החפירות – השלב בו יוצקים את הבסיס לפרויקט, יציקת הרצפה, בניית העמודים והקורות, שלד הגג ועוד. במהלך בניית השלד על קבלן השלד לקחת בחשבון את כל התשתיות המתוכננות בפרויקט. שלד שייבנה ביסודיות, מקצועיות ועל פי כל התקנים יתרום לאיכות החיים של בני הבית ויעלה את רמת הבטיחות בו.

 

 

קבלן שלד בגבעת שמואל – מה התפקידים שלו?

תפקידו של קבלן שלד הוא לקחת אחריות על ביצוע הפרויקט ובמקביל גם לפקח על כל תהליכי העבודה.  קבלן שלד בגבעת שמואל אחראי להזמין את כל חומרי הבניה והציוד הדרוש, לתאם בין כל הקבלנים והספקים, לבדוק שיש סנכרון מלא ביניהם ואחריותו גם לעמוד בזמנים. לאורך כל התקופה שבה עובדים על הפרויקט קבלן שלד מגיע לשטח הקיים. על אחריותו לוודא שהמדידות מתבצעות כמו שצריך, אחראי על מיקום יסודות המבנה, על קידוחי הכלונסאות, יצירת מעטפת הקירות החיצוניים, הגג והקירות הפנימיים. קבלן שלד אחראי על הכנת מפתחי הדלתות והחלונות, הכנה של תשתיות המים, הביוב והחשמל, עבודות הריצוף, הכנסת התשתיות, התקנות, טיח ועוד. קבלן השלד מלווה את הפרויקט שלב אחר שלב.התפקיד החשוב ביותר של קבלן השלד הוא בניית קירות המבנה והחלוקה הפנימית שלו. בעוד יש קבלני שלד המתעסקים אך ורק בשלד, יש קבלנים שמרחיבים את פעילותם ומספקים לקהל לקוחותיהם שירותים נוספים.

 

איך בוחרים קבלן שלד בגבעת שמואל?

קבלן שלד בגבעת שמואל

כאשר אנו בוחרים קבלן שלד בגבעת שמואל, עלינו להשקיע בתהליך זמן ומחשבה. קודם כל מומלץ לדבר עם אנשים שאנחנו מכירים, אנשים שבנו לאחרונה פרויקט הזהה לשלנו. במידה ואנו סומכים על הדעה שלהם, כדאי להגיע פיזית לפרויקט ולראות את ביצוע העבודה בשטח. מומלץ לבדוק לגבי כמה קבלנים ואף פעם אבל אף פעם לא להסתפק רק בהמלצה אחת. מדובר בפרויקט של חיינו ולכן אין להקל בבחירה זו ראש. הנה כמה קריטריונים שיסייעו לכם בבחירת קבלן שלד.

 

  1. תחומים משיקים – בחירת קבלן שלד לרוב מתבצעת אחרי שכבר בחרנו אדריכל לפרויקט שלנו. זו הסיבה שאולי שווה לנסות להיעזר באדריכל שימליץ לנו על קבלן שלד בגבעת שמואל אותו הוא מכיר או איתו הוא עובד.
  2. קבלן רשום – קבלן שלד בגבעת שמואל או בכל עיר אחרת חייב להיות קבלן רשום בפנקס הקבלנים של משרד השיכון.
  3. פרויקטים קודמים – המלצות, חוות דעת והתסכלות על פרויקטים קודמים של הקבלן יעזרו לכם לבצע בחירה שקולה,הגיונית ומקצועית התואמת לצרכים שלכם.
  4. תיק עבודות – דרך נוספת שתסייע לכם רבות בבחירה היא לבקש לראות עבודות קודמות של קבלן השלד. כך תוכלו להתרשם ממראה עיניים. זה גם הזמן לשאול שאלות מקצועיות את הלקוחות הקודמים של אותו קבלן.
  5. התאמה בפרויקט – חשוב לבחור קבלן שכבר ביצע עבודות הדומות לפרויקט שלכם.
  6. זמינות ונוכחות בזמן הבניה – קבלן השלד חייב להיות נוכח בכל שלבי הבניה. לכן, רמת הזמינות שלו חייבת להיות גבוהה עבורכם. מומלץ מאוד שלא לבחור בקבלן שלד שעובד על יותר משני פרויקטים במקביל.
  7. לוחות זמנים- מומלץ לבדוק מול הקבלן מה הזמנים שהוא משער לביצוע הפרויקט. את הזמנים הללו מומלץ להשוות לקבלנים אחרים. הזמנים חייבים להיות מאוגדים בכתב ולהוות חלק מחוזה עבודה מסודר.
  8. חוזה עבודה- לא סוגרים שום דבר בעל פה. כל מה ששני הצדדים אומרים בין אם זה המחיר, חומרי העבודה, הזמנים ובין אם התשלום לאורך הפרויקט חייב להתבצע בכתב וחתום על ידי חוזה המאוגד בין שני הצדדים.
  9. יחסי אנוש ותחושה אישית – מכיון והקבלן ילווה אתכם בתקופה הקרובה ומדובר באחד הפרויקטים הכי משמעותיים בחיים שלכם, עליכם להרגיש טוב איתו. לכן, כימיה ותקשורת טובה הם חלק בלתי נפרד מתהליך הבחירה.

 

קבלן שלד בגבעת שמואל כמה זה עולה?

כתבנו עבורכם מחירון קצר שעל פיו נהוג לתמחר את עבודות השלד. כמובן שזו רק דוגמא ופערי המחירים משתנים בהתאם לאופי הפרויקט ורמת הניסיון והמקצועיות של הקבלן.

  • בניית שלד מתקדמת למטר רבוע – 900-1,400 ש“ח
  • בניית שלד קונבנציונאלית למטר רבוע – 900-1,400 ש“ח
  • קידוח כלונסאות – 90-200 ש“ח
  • בניית קירות עם בלוקים בטון – 290-560 ש“ח
  • עלות עבודות השלד למטר רבוע – 450-1,200 ש“ח
  • בניה של רצפת מרפסת בתוספת תקרה – 19,000-28,000 ש“ח
  • בניה של רצפת של חלק בנוי קומה 1 בתוספת תקרה – 90,000-160,000 ש“ח
  • בנייה של תקרה קומה 1 – 49,000-55,000 ש"ח

 

חשוב לדעת

  • התעריפים של עבודות שלד בגבעת שמואל, לרוב גבוהים יותר בהשוואה לאזורים אחרים
  • התעריף עבור בנייה במפלס אחד נמוך יותר בהשוואה לבנייה עם כמה מפלסים
  • בניה של מרתף מייקרת את עלות הבניה משום שיש צורך בחפירות וחציבה נוספות
  • התמחור של עבודות השלד עבור הקבלן כולל את עלות החומרים
  • התמחור משתנה בהתאם לנפח יציקות הבטון, כמות הברזלים, כמות הבלוקים, קירות החוץ ומחיצות הפנים
  • עבודות פרזול לממ“ד, הזמנת מנופים, ברזלים מכופפים, משאבות ליציקת בטון, הסעות לאתר הבניה, חפירות וגידורים לפני ביצוע – אלו ועוד מייקרים את עלות הפרויקט
  • לרוב התמחור לא כולל את שכר הפועלים ומנהל העבודה

 

קבלן שלד בגבעת שמואל מחיר למטר

לפני שאתם מחליטים לקחת החלטה ובוחרים באופן סופי את קבלן השלד, עליכם לשים לב כי בחרתם את כל אנשי המקצוע שלוקחים חלק בפרויקט. בחירת קבלן השלד חייבת להתבסס על מאגר של קבלנים רשומים, על המלצות מאנשים שאתם מכירים וחוות דעת מקצועיות של בעלי מקצוע. הצעת מחיר של קבלן שלד היא לפי מטר וכך תוכלו להשוות בין כמה הצעות ולקבל החלטה מקצועית ושקולה.

 

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!