קבלני בניה בעמק יזרעאל

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

קבלני בניה בעמק יזרעאל

 

מחפשים קבלן בניה בעמק יזרעאל? רוצים להשוות בין כמה קבלני בניה בעמק יזרעאל? הגעתם בדיוק למקום הנכון!!! המומחים של היחידה לשיפוצים עובדים עם הקבלנים ובעלי המקצוע המובילים בתחום הבניה והשיפוצים. אצלנו תוכלו להנות מכל השירותים תחת מטריה אחת עם דגש על איכות, מקצועיות, יעילות, בטיחות, גימור וכמובן מחיר הוגן. דרך היחידה לשיפוצים תוכלו להוריד מעצמכם הרבה מאוד כאבי ראש שנוצרים כתוצאה מתהליך בניה ובעיקר לחסוך זמן יקר, להנות מעמידה בלוחות זמנים ולהימנע מכל הבלאגן שכרוך בקבלני בניה בעמק יזרעאל שאינם מקצועיים ולא פועלים לפי התכניות.

 

בואו לא נשכח! מדובר בפרויקט שאנחנו עושים פעם אחת בחיים שלנו ולכן שווה להשקיע זמן בקריאה, בלמידת חומר הקשור לעולם הבניה ולהבין איך בכלל ניגשים לבחירה של קבלני בניה בעמק יזרעאל.

 

קבלן בניה – מיהו ומה הוא עושה?

קבלן בניה חייב להיות רשום על פי החוק בפנקס הקבלנים. קבלן שרשום בפנקס הקבלנים הכולל את כל הקבלנים הרשומים בישראל מאוגד תחת ענף 100 העוסק בבניה. בפנקס הקבלנים מציינים לא רק את המגמת הכללית של הקבלן, אלא גם את תחום העיסוק שלו: תשתיות, הריסה, בניית שלד ועוד. בנוסף, דרך רשם הקבלנים ניתן לדעת האם הקבלן עוסק בבתים פרטיים, בתחום השיפוצים, חברת יזמות הבונה שכונות שלמות ועוד.

 

מה אני צריך בכדי להיות בתוך רשימה של קבלני בניה בעמק יזרעאל?

בכדי להיכנס לרשימת קבלני בניה בעמק יזרעאל ברשם הקבלנים עליכם להיות בעלי 7 שנות ניסיון לפחות. הניסיון חייב להיות מוכח בפרויקטים מעולם הבניה, מעבר של בחנות הסמכה מטעם משרד העבודה. יש לא מעט קבלני בניה בעמק יזרעאל עם תואר של מהנדס ואז יש להם רישיון גם של מנהל העבודה.

 

קבלני בניה בעמק יזרעאל סוגים

קבלני בנייה בעמק יזרעאל

קבלני בניה בעמק יזרעאל מוגדרים לא רק על פי העיסוק הכללי שלהם אלא גם על פי תחום הפעילות הספציפי שבו הם עוסקים.

 

למשל, יש את קבלן השלד שתפקידו בא לידי ביטוי בחלק הגרמי של המבנה. מדובר בהיקפי בניה אדירים וכך גם המחיר. קבלן נוסף הוא קבלן ההריסה שרלוונטי כאשר מדובר במבנים גדולים המיועדים להריסה, פרויקטים של פינוי ובינוי, בתים הנבנים על קרקע פרטית מחדש וכדומה.

 

בתוך קבלני בניה בעמק יזרעאל יש גם קבלני מפתח שאלו הם בעצם קבלנים של שני תחומים: יזמות וקבלנות. תפקידו של קבלן מפתח בעמק יזרעאל לייצג את כל בעלי המקצוע בפני היזם או בפני בעלי הפרויקט, לתאם את שלבי העבודה ולספק את המבנה המוגמר. מדובר בסוג של אבא ואמא עבור כל מה שקשור לבניית הפרויקט מא‘ ועד ת‘.

 

 

קבלני בניה בעמק יזרעאל – כמה באמת עולה לבנות בישראל?

בפסקה הבאה נדבר על מה זה מחיר למטר בניה. יזמים רבים, משקיעים וגם אנשים רבים בישראל מדברים על כמה עולה מחיר למטר בניה. בנוסף, נבין מה גורם לשוני במחירי הבניה ומה הופך את המחיר לזול או יקר יותר. נבין גם כמה עולה לבנות בפועל.

 

מחיר למ“ר בניה

כמעט כל מי שבונה בישראל מחפש את מה שנקרא מחיר פיקס. כלומר, אותם יזמים באים לקבלן ומבקשים מחיר פיקס למ“ר. שימו לב שכל קבלן שמדבר אתכם על מחיר בניה למ“ר מתכוון שהמחיר הוא לפני מע“מ אז שימו לב לזה. אין דבר כזה מחיר פיקס.

 

מה שרוב האנשים שבונים בישראל עושים הוא להסתכל בסוף הפרויקט ולראות כמה בעצם עלה להם לבנות. אז בעצם מסתכלים על כל תהליך הבניה ועושים סוג של ממוצע למ“ר. גם כאן הדיוק הוא לא מקסימלי כי אם אנחנו מסתכלים על בית שבנינו עם מרתף ושתי קומות, הממוצע הזה לא כולל את בניית החומות, בניית שבילים, חניה, פיתוח שזה גם חלק בלתי נפרד מהמחיר אבל רוב האנשים לא מכניסים את זה כי הם לא מסתכלים על הבית נטו.

 

לכן, אם כבר בחרנו לכלול במחיר בניה של פרויקט למ“ר, חייבים להסתכל גם על הדברים האלה.

 

מה השוני במחירי הבניה שמשפיעים על בחירת קבלן בנין בעמק יזרעאל

כאשר מסתכלים על עלות בניה באופן כללי, יש 3 מרכיבים שחשוב מאוד לקחת אותם בחשבון.

  1. מיקום הפרויקט והקבלן – אנשים רבים חושבים שלבנות בכל מקום עולה אותו דבר וזה לא תמיד נכון. אמנם הבטון והברזל נמכרים באותו מחיר אבל אם נצא לפריפריה, עלויות השינוע יותר זולות וכך גם הקבלן. הקבלן במקומות שונים יקח מחיר יותר גבוה או יותר נמוך לפי מיקום. ככל שאנחנו מתקרבים יותר למרכז, המחיר עולה. מיקום הפרויקט משפיע על המחיר וגם בניה באזורים צפופים או אזורים המצריכים אישורים מיוחדים מעלים את המחיר למטר עבור הבניה.
  2. סטנדרט הבניה – אנשים רבים שבודקים לגבי עלות בניה או בחירת קבלן בניה בעמק יזרעאל לפי מחיר למטר בניה שוכחים שיש דבר כזה שנקרא סטנדרט בניה. סטנדרט בניה זה אומר בעצם מה אנחנו רוצים לבנות. האם אנחנו רוצים לבנות בסטנדרט בסיסי כמו בדירת קבלן בריצוף שהוא סטנדרט, בכלים סניטרים שהם סטנדרט או שאנחנו רוצים לשדרג את הבניה הן מבחינת האיכות והן מבחינת הנראות. לדוגמא, אם אנחנו רוצים לשלב בבית שלנו חימום תת רצפתי, מן הסתם המחיר למ“ר מתייקר וקופץ. כל דבר שאנחנו רוצים לשדרג איתו את הבית שלנו בין אם זה בית חכם בין אם זה בריכת שחיה, כל הדברים הללו מייקרים את עלות הבניה. לכן יש גם בעייתיות עם מה שנקרא מחיר פיקס לבניה.
  3. מיסים ישירים ומיסים עקיפים – אם אנחנו מסתכלים על אגרות הבניה (מה שאנחנו משלמים לעירייה או הרשות המקומית לכל מטר שאנו מתכוונים לבנות). בנוסף, יש את היטל ההשבחה – הקלה מעבר למה שקיים.

 

רק אם נעבוד לפי שלושת הקריטריונים הללו נוכל לתמחר את הפרויקט שלנו כמו שצריך לפני שאנחנו בכלל מתחילים לבנות.

 

עלויות בניה בפועל לאחר בחירת קבלן בעמק יזרעאל

העלויות בניה בפועל של כל פרויקט מתחלקים לשני שלבים.

קבלני בניה מומלצים בעמק יזרעאל

השלב הראשון הוא שלב השלד והשלב השני הוא שלב הגמרים. השלד הוא הבסיס של הבית. אם אנחנו מתכוונים לבנות בבית שלנו מרתף, זה הולך לייקר מאוד את עלות הבניה. מרתף עשוי מבטון מזוין וזה אומר שיש שם ברזל ובטון, לכן זה הרבה יותר יקר מקיר בלוקים. מחיר למטר לבניית מרתף יכול להגיע לסכומים של בין 1,500-2,000 שקלים למטר לפני מע“מ. כשמדובר בקומת קרקע, העלויות קצת יותר נמוכות והסיבה היא שלא כל הבית עשוי מבטון מזוין, יהיו את העמודים, יהיה את הממ“ד שהם כן מבטון מזוין אבל רוב הקירות עשויים מבלוקים שהעלות של בלוק זולה בהשוואה לקומת מרתף. המחיר המקסימלי יהיה בממוצע 1,700 שקלים למ“ר לבניית של קומת קרקע. אם אנחנו עולים לקומה נוספת, המחיר הוא שוב יותר זול.

 

הסיבה לכך היא משום שקומת קרקע משלבת גם את היסודות הכלונסאות שמייקרים את הבניה ובקומה נוספת, יש את התקרה של קומת הקרקע וזה נכלל בעלויות של קומת הקרקע ואז אין צורך לצקת את הרצפה. העלות של קומה א‘ יותר זולה מקומת הבסיס. הבעיה עם הגמרים שאין לנו מחיר קבוע כי זה מאוד תלוי במה אנחנו בוחרים. ריצוף בסיסי או ריצוף מיובא מאיטליה, מטבח של נגר במחיר סביר לעומת מטבח יוקרתי מחברה מקצועית המתמחה בייצור מטבחים, בית רגיל או בית חכם, בית ללא בריכה או בית עם בריכה – כל אלה משפיעים על המחיר למ“ר בשלב הגמרים. הדרך היחידה לדעת את העלויות היא רק על ידי סקר שוק מקצועי ומקיף.

 

לכן, רק עם עושים סקר שוק והולכים לבדוק את העלות של כל הדברים המשפיעים על הגמר של הבניה, אפשר באמת לקבוע.

 

מה עוד משפיע על המחיר של קבלן בניה בעמק יזרעאל?

הניסיון, רמת המקצועיות, כמות הפרויקטים שהקבלן ביצע במהלך שנות עבודתו – כל אלה משפיעים על עלות הבניה.

 

 

מחפשים מידע נוסף על קבלני בנין בעמק יזרעאל? היחידה לשיפוצים היא הכתובת בשבילכם. ספרו לנו על סוג הפרויקט שלכם, על מיקום, על השלבים של היתרי הבניה בהם אתם נמצאים, על בעלי המקצוע מולם אתם עובדים ונוכל לסייע לכם בבחירת הקבלן המתאים באופן מושלם לצרכים ולתקציב העומד ברשותכם. חיסכון אדיר בזמן, אנרגיה וכסף מה שיהפוך את תהליך הבניה שלכם להרבה יותר קל, מהיר ופשוט. גם אם אתם מבצעים עבודת שיפוץ נקודית או שיפוץ כללי של הבית או הדירה בה אתם מתגוררים, אנחנו הכתובת בשבילכם לכל השירותים והתהליכים הקשורים לשיפוץ מא‘ ועד ת‘.

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!