ריצוף אמבטיה בחריש

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם


ריצוף אמבטיה בחרישריצוף היא עבודה הדורשת רמה גבוהה של התמחות וידע מקצועי, והיא הופכת למורכבת עוד יותר כאשר מדובר בריצוף של חדר אמבטיה. מה הופך את פעולת הריצוף של חדר האמבטיה לכל כך מורכבת? על מה חשוב להקפיד בריצוף האמבטיה? האם נכון להשתמש באותו ריצוף של כלל הבית, גם בחדר האמבטיה או שישנו ריצוף ייעודי לחדר האמבטיה? האם צריך להזמין איש מקצוע ייעודי לריצוף חדרי אמבטיות, או שכל רצף אמור לדעת לבצע את המשימה? מי מבצע ריצוף אמבטיה בחריש ואיך נכון לבחור אותו? על כל השאלות הללו תוכלו למצוא את התשובות, ממש כאן בשורות הבאות.

 

מה הופך את הפעולה של ריצוף חדר אמבטיה לכל כך מורכבת?

ובכן, אולי נכון לנסח מעט את השאלה, שכן לא מדובר במשימה כל כך מורכבת, אלא פשוט במשימה שדורשת יותר תשומת לב מאשר ריצוף יתר חדרי הבית. ולעצם העניין, חדר האמבטיה הוא חדר רטוב, למעשה החדר הרטוב ביותר בבית. חדר רטוב הוא חדר שמגיעה אליו תשתית מים וכידוע תשתית כזאת לא מגיעה אל חדרי השינה או הסלון למשל. בכל חדר אמבטיה יש בדרך כלל ברז מקלחת/ אמבטיה וברז כיור של חדר האמבטיה. בכל הקשור לריצוף חדר האמבטיה, אנחנו רוצים להתמקד בברז של המקלחת. בכל חדר אמבטיה, מים עלולים להתפזר ברחבי החדר, גם כאשר ישנו מקלחון או וילון אמבטיה תקין. מים אלה, בנוסף למים שאנו מטפטפים מגופנו, חייבים להתנקז בצורה מסודרת אל חור הניקוז, על מנת שאנחנו עצמנו נוכל לחסוך לעצמנו את הצורך לעבוד עם מגב אחרי כל מקלחת. את זה משיגים באמצעות ריצוף חדר האמבטיה בשיפועים שמובילים כולם אל חור הניקוז של חדר האמבטיה.

החשיבות של שיפועים אלה היא משמעותית בשוטף, אבל היא קריטית במקרה של הצפה, סתימת בצנרת, פיצוץ צינור או כל סיטואציה אחרת שיכולה לגרום להצפה של מים בחדר האמבטיה. במצב זה, אנחנו רוצים שהמים יתנקזו באופן אוטומטי אל עבר חור הניקוז וגם זה תלוי אך ורק בשיפועים של רצפת חדר האמבטיה. על כן, המורכבות של ריצוף אמבטיה בחריש נובעת מהשיפועים שאותם יש ליצור ברצפה ובכלל זה: רמת השיפוע כך שתתאפשר זרימה יעילה ומהירה של מים אל עבר חור הניקוז אך כזאת שלא נרגיש בה כאשר אנו דורכים על הרצפה, המיקום המדויק בו מתחיל השיפוע כך ניתן לסמוך על כך שבמקרה של הצפה, מים יזרמו אל עבר חור הניקוז מכל רחבי חדר האמבטיה ולא רק מהאזור הסמוך לחור הניקוז וכן הלאה.

 

אז על מה חשוב להקפיד בהיבט זה של ריצוף אמבטיה בחריש?

ובכן, בהיבט הספציפי של שיפועי רצפה לצורך ניקוז מים חופשיים, יש להקפיד מאוד על יצירת שיפוע מדורג שמתחיל מקצוות חדר האמבטיה, קרי החיבור של רצפת האמבטיה עם הקירות ההיקפיים ומסתיים בחור הניקוז. ככל שמתקרבים לחור הניקוז, השיפוע צריך לעלות במעט על מנת להיות מסוגל להכיל את המים המגיעים מכל רחבי החדר ולהזרים אותם בצורה יעילה ומהירה אל עבר חור הניקוז. את כל זה צריך לבצע באופן כזה שלא יסכן אותנו בהליכה בחדר האמבטיה. שיפוע גבוה מדי יכול לגרום למעידה או לעיקום של הרגל ומכך צריך להימנע. למעשה, חשוב שכלל לא נרגיש בשיפוע כאשר אנו דורכים על רצפת האמבטיה ובריצוף מקצועי של חדר האמבטיה בהחלט אפשר להגיע למצב כל הרצפה היא בשיפוע אל עבר חור הניקוז, כשהדרך היחיד שנוכל לגלות באמצעותה את השיפוע הזה היא כאשר נראה את המים זורמים אל עבר חור הניקוז, ולא כאשר נדרוך על הרצפה.

 

מה עוד חשוב בבחירת ריצוף אמבטיה בחריש?

לפני שאתם מזמינים ריצוף אמבטיה בחריש, ישנו נושא חשוב נוסף שאתם רוצים לתת עליו את הדעת והנושא הזה עוסק במידת החספוס של אריחי האמבטיה. בכל חדרי הבית הנטייה היא להתקין אריחי ריצוף חלקים, מבריקים ובוהקים, לעיתים אפילו אריחי שיש חלקים במיוחד. אריחים אלה, עד כמה שהם יפים ואסתטיים, אינם מתאימים לחדר האמבטיה. מדוע? מכיוון שאריחים חלקים יכולים להפוך לסכנת נפשות כאשר הם פוגשים מים, אפילו בכמויות קטנות. המים עצמם הם מחליקים ולכן הרצפה צריכה לספק מידה גבוהה של חיכוך, כך שלא נחליק כאשר אנו עומדים על הרצפה הרטובה בחדר האמבטיה. את זה אנו משיגים באמצעות אריחים מיוחדים לחדר האמבטיה, שהם בעלי מקדם חיכוך גבוה יותר מאשר אריחים רגילים לריצוף כלל חדרי הבית.

מידת החספוס של אריחי ריצוף הוא נושא חשוב מאוד בתחום הריצוף, וישנן כמה רמות שונות של מידת חספוס שעל בסיסן מתאימים את האריחים לאזורים שונים בבית. כך למשל, לריצוף כלל חדרי הבית ניתן להשתמש באריחים בעלי מקדם החיכוך הנמוך ביותר. ריצוף חדר אמבטיה יתבסס על שימוש באריחים בעלי מקדם חיכוך גבוה יותר, אך לא הגבוה ביותר. את האריחים בעלי המקדם הגבוה ביותר ניתן למצוא בדרך כלל במרפסות ובגינות פרטיות, שם נדרש חיכוך גבוה בכדי למנוע החלקה כאשר הרצפה רטובה מגשם, מי השקיה וכדומה. איש מקצוע המספק שירותי ריצוף אמבטיה בחריש יוכל לסייע לכם להבין בדיוק מהם האריחים הדרושים לכם, ולמעשה גם בכל חנות קרמיקה תוכלו לקבל את המידע הזה עם אגף ייעודי שבו מוצעים כל דגמי האריחים הייעודיים לחדרי אמבטיה.

 

האם נדרש איש מקצוע ייעודי לריצוף חדר אמבטיה בחריש?

ריצוף חדר אמבטיה בחרישהתשובה היא לחלוטין לא. כל רצף אמור לדעת לרצף כל חלק בבית, החל מריצוף חדר הסלון וחדרי השינה, דרך ריצוף חדר אמבטיה וכלה בריצוף המרפסת והגינה. יחד עם זאת, ועל אף שזה נכון לכל סוג של ריצוף ולכל סוג של עבודה שאתם מבצעים בבית, כאשר אתם נדרשים לשירות של ריצוף אמבטיה בחריש במסגרת ריצוף כללי של הבית, חשוב מאוד להבטיח שאתם מזמינים רצף מקצועי ומיומן שיודע לבצע את העבודה בצורה מקצועית. אם זה נשמע לכם מוגזם, אתם טועים. ישנם לא מעט חדרי אמבטיה שבהם ניתן לזהות כל מיני תופעות לקויות, אסתטית או פונקציונלית. תופעות אלה יכולות לכלול שיפועים מפורזים בתוך פינת המקלחות, היעדר שיפועים בכלל בכל הרצפה שמקיפה את המקלחון בתוך חדר האמבטיה, הפיכת רצפת האמבטיה למעין רצפת פסיפס מאוד לא אסתטי בניסיון ליצור את השיפוע הנדרש וכן הלאה.

המטרה בתהליך של ריצוף אמבטיה בחריש היא לא רק להשיג את השיפוע המדויק הנדרש ולהבטיח שהריצוף עומד בסטנדרטים של חיכוך, אלא גם לעשות את זה בצורה אסתטית ונקייה ובחיבור הזה נכשלים לא מעט רצפים. על כן, והדברים נכונים לגבי כל פעולת שיפוץ או בנייה שאתם מבצעים בבית שלכם, ישנה חשיבות רבה שהרצף שמבצע עבורכם את ריצוף הבית, יהיה רצף מקצועי שיודע כיצד לייצר את השיפועים האולטימטיביים גם בכדי להשיג מקסימום ניקוז אפקטיבי אבל גם בכדי לשמור על רמה גבוהה של אסתטיקה, כך שלא נרגיש כלל בשיפועים הללו. בכל מקרה, לא נדרש להזמין רצף נפרד רק לצורך ריצוף חדר האמבטיה, אבל כן צריך להבטיח שהרצף שלכם הוא מקצועי ומודע לשיקולים שציינו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!