שאלות נפוצות על בריקים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

בריקים אלו לבנים אשר מיועדות לחיפוי הקיר. ניתן ליישם את השיטה על הקירות הפנימיים או החיצוניים של המבנה. הם משמשים מזה שנים לחיפוי בתים, מבנים מסחריים ומבנים נוספים ומביאים איתם יתרונות רבים. אלו אשר נמצאים בתהליך בניה או שיפוץ ותוהים כיצד להשתמש באותן הלבנים ואילו מתאימות לביתם, ימשיכו לקרוא וימצאו בכתבה זו תשובות רבות לשאלות מעניינות.

מהם היתרונות של הבריקים?

נתחיל מכך שהמראה של הבריקים הוא ייחודי וכי ניתן להעניק לכל מבנה מראה בדיוק כפי שרצינו. הלבנים הישנות והמשופשפות יעניקו לבית מראה עתיק וחם מאד. לעומת זאת, הלבנים המודרניות והאפורות יעניקו מראה חדשני. משחק נכון של צבעים ושל מרקמים יאפשר לנו לקבל בדיוק את מה שרצינו.

יתרון נוסף של שימוש בבריקים הוא היכולת להשיג שכבת בידוד נוספת. הם מהווים שכבה של בידוד אקוסטי ותרמי, מה שיכול לבוא לידי ביטוי במגורים במרחב שקט וזול יותר מבחינת הוצאות החשמל עבור חימום או קירור (וזאת בתנאי שמדובר על יישום בקירות חיצוניים או קירות מעטפת). הלבנים גם שומרות על הקיר מפני חדירה של לחות ונזילות.

לאילו קירות מתאימים בריקים?

שאלה זו לא יכולה לקבל תשובה אחת יחידה וזאת כיוון שישנם סוגים שונים של בריקים. הם מגיעים בגוונים משתנים, בגלים ועובי שונה. אפשר לראות אותם משתלבים היטב גם בקירות הפנימיים וגם בחיצוניים. הם מהווים שכבת בידוד נוספת ולכן יתאימו מאד לקירות חיצוניים או קירות המעטפת. הם אידאליים גם להצבה מאחורי האח ובכל מקום שנרצה להעניק תחושה של חמימות.

כיוון שניתן להשתמש בבריקים בצורות שונות, אפשר לראות שהאבנים הללו משתלבות היטב בכל חדר ובצורות שונות. כלומר, הן יכולות להיות מונחות על כל הקיר או על חלקו בלבד. הן הלבנים יכולות להחמיא לכל חדר בבית לרבות המטבח, הסלון, לובי הכניסה ובשימוש נכון להחמיא גם לחדר השינה.

כיצד נכון לעצב בעזרת בריקים?

ציינו כי הבריקים מהווים אלמנט עיצובי ולצידו גם מסייעים לבידוד ולשמירה על הקיר. מבחינת העיצוב, אי אפשר להגיד שיש סוג אחד של לבנים אשר מתאים לכל בית. יש לחשוב על האווירה שנרצה ליצור במקום, על הסגנון של הבית כולו ולשקול לשים את הלבנים המתאימות לכל חלל במקום הנכון.

כדאי לחשוב מראש מה המטרה של העיצוב ובמידה וישנה התלבטות לגבי הצבעים והמרקמים המתאימים, להתייעץ עם אנשי מקצוע. לעתים אלו אשר מתקינים את הלבנים יוכלו להמליץ אלו יתאימו לכל חלל ולרוב מעצבים ואדריכלים יוכלו לתת מענה מקצועי מעיניים מנוסות בעולם העיצוב. יש לציין כי אנשי המקצוע המתמחים בתחום יוכלו להוציא לפועל את הבקשות האישיות ולהפוך כל חלל לקסום ומיוחד.

מי יכול להניח את הבריקים?

בתיאוריה, ברגע שהבית כבר עומד במקומו, כל אחד שמכיר את התחום יוכל לבצע את העבודה. מעשית, לא כל אחד אשר מחזיק בחומרי בניין ידע כיצד להניח את האבנים כך שהן לא יפלו בעתיד ושהתוצאה תהיה מרשימה. הדרך הטובה ביותר לבחור את אנשי המקצוע היא לשאול אותם על הניסיון שלהם ולבדוק כיצד הם ניגשים למשימה.

יש לקבל הצעת מחיר מסודרת ולהבין האם היא כוללת את העלות של הבריקים עצמם או רק את עלות העבודה. כמו כן, יש לדעת מראש מה בדיוק יבצעו אנשי המקצוע. במידה ומדובר על חלק מהשיפוץ, כדאי לשקול להעדיף חברה שמתמחה בעבודות שונות ושמביאה צוותים מנוסים לכל חלק בתהליך. היחידה לשיפוצים מבצעת עבודות בבריקים ומזמינה אותך ליהנות מהצעה הוגנת ועבודה מקצועית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!