שיפוץ בתים – איך עושים את זה נכון?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ בתים הינה משימה מורכבת ולא פשוטה שרבים מאיתנו נאלצים להתמודד איתה. תוהים איך לעשות את זה נכון? זקוקים למספר טיפים שיהפכו את החוויה הזאת למוצלחת יותר? אם כך, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם.

כדי לבצע שיפוץ בתים מושלם ?

יש לא מעט פרמטרים שכדאי לכם להתייחס אליהם כשאתם חושבים על שיפוץ דירה או שיפוץ בתים ואחד מהם זו התכנית. הדבר הגרוע ביותר עלול להיות התחלת השיפוץ בלי שאתם באמת יודעים מה המטרה שלכם ואיך הייתם רוצים שהבית ייראה בסופו של דבר. לכן חשוב להיפגש עם אנשי מקצוע, בין אם מדובר על אדריכל, על מהנדס או על שניהם, וביחד ליצור תוכנית שתהפוך את הבית למקום שנעים יותר לחיות בו. רק אחרי שהתוכנית תהיה מוכנה כדאי יהיה לצאת לדרך ולהתחיל את העבודה.

ממי כדאי להזמין שירותי שיפוץ לבית?

שיפוץ בתים זו כמובן עבודה שלא מעט אנשי מקצוע יכולים לבצע, אך בסופו של דבר, לא כל חברת שיפוצים תגיע לאותן התוצאות. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק בידי מי אתם מפקידים את המשימה, כי מה שבטוח זה שאנשי המקצוע שיבצעו את השיפוץ צריכים להיות:

  • בעל ניסיון רב שנים
  • בעלי מוניטין ורזומה בתחום
  • רציניים ומקצועיים

לכן שווה לבדוק כמה שיותר פרטים לגבי החברה שבידיה תפקידו את המשימה, כי מה פתאום שתיקחו סיכונים מיותרים בתחום הזה?

10 טיפים לשיפוץ בתים

כל כך הרבה זמן המתנתם לרגע הזה בו תוכלו להזניק את התהליך של שיפוץ הבית, ההתרגשות בשיאה ויש לכם כבר לא מעט תמונות בראש לגבי איך הייתם רוצים שייראה הבית בסיום התהליך. יחד עם זאת, חשוב להבין כי שיפוץ בית הוא תהליך סופר מקצועי שהתוצאה שלו מושפעת ישירות מאופן ההתנהלות שלו. בדיוק מהסיבה הזאת, את התהליך הזה אתם רוצים לעבור בצורה קרה ומקצועית ולבחון את הדברים בשיקול דעת. זה היה כנראה הטיפ הראשון הכללי שיש לנו לתת לכם בכל הקשור לשיפוץ בתים ובשורות הבאות נפרוש בפניכם עשרה טיפים נוספים שכל אחד מהם או כולם יחד יכולים לשנות עבורכם את התוצאה הסופית אם תקפידו לעקוב אחריהם וליישם אותם.

  1. התכנון חשוב מכל – ישנה חשיבות רבה לגורם המקצועי המבצע את השיפוץ בפועל, אבל תכנון השיפוץ הוא הבסיס לכל. יהיה קבלן הביצוע המקצועי ביותר שיכול להיות, המקסימום שהוא יוכל להשיג הוא המקסימום שהוגדר בתכנית השיפוץ. בהתאם לכך, אתם רוצים להקדיש זמן, מאמץ, מחשבה והתייעצויות רבות סביב כל הנושא של תכנון השיפוץ והעיצוב ולעבור לשלב הביצוע רק כאשר אתם מרגישים בטוחים לגמרי בתכנית שיצאה מתחת לידיכם.
  2. בשיפוץ נרחב כדאי לפנות את הבית – כאשר אנשי המקצוע עובדים על הבית שלכם אתם רוצים לאפשר להם לבצע שיקולים מקצועיים בלבד. בהתאם לכך מומלץ שלאורך תקופת השיפוץ תפנו אתם את הדירה ותעברו למקום דיור חלופי כך שאי ההפרעה לכם לא יהפוך לשיקול בתהליך השיפוץ, שיקול שיכול לשבש את סדר העבודה, את איכות העבודה ואת רמת הביצוע.
  3. שימו עין על הרגולציה – היתרי בניה, רישום בטאבו, הסדרות מול השכנים, כל אלה הם אלמנטים שאתם חייבים לקחת בחשבון גם אם הייתם שמחים לו לא היה צורך בהם. הם לא יתרמו לתוצאה הסופית של הדירה שלכם אבל הם יכולים להוות תנאי הכרחי לביצוע השיפוץ מלכתחילה.
  4. הקפידו על איכות בכל היבט אפשרי – אתם לא חייבים לבחור את היקר ביותר אבל אתם גם לא רוצים לבחור את הזול ביותר. חשוב מאוד למצוא את האיזון הראוי בין מסגרת התקציב שעומדת לרשותכם ובין הסטנדרטים שלהם ראויה הדירה שלכם. איכות חומרי הגלם ולא פחות מכך, איכות אנשי המקצוע שמנהלים עבורכם את הפרויקט – שני פרמטרים סופר חקבלן שיפוציםשובים להצלחה של פרויקט שיפוץ דירה.
  5. בדקו את האפשרויות אבל תדעו לשים סטופ – האפשרויות הן אינסופיות וזה אך טבעי לבדוק כמה שיותר עמוק וכמה שיותר רחוק לפני שאתם מקבלים החלטה. יחד עם זאת, ישנו שלב מסוים שבו אתם רוצים לשים סטופ ולקבל החלטה. שימו לב שאתם לא נותנים למצב הרוח להכריע את ההחלטה ושכל החלטה שאתם מקבלים היא החלטה קרה ושקולה.
  6. הסתייעו באנשי מקצוע – בכל תחום שבו אין לכם את הידע הנדרש, היעזרו באנשי מקצוע. בכל פעולות הבנייה זה די ברור לכם שאתם צריכים להיעזר בקבלן שיפוצים, אבל בתחומים אחרים אולי קצת פחות. החלטות עיצוב והחלטות תכנון גם הם חייבות בידע מקצועי וגם עבור החלטות אלה אתם לא רוצים לוותר על ייעוץ מקצועי.
  7. קבלנים רשומים בלבד – לא משנה אילו המלצות קיבלתם ואילו חוות דעת קיבלתם, וודאו שהקבלן איתו אתם עובדים הוא קבלן רשום בסיווג הספציפי של שיפוץ דירות בקטגוריה שלכם. קבלן רשום הוא ערובה לעבודה מקצועית ולאמינות שלא תמיד תוכלו לקבל מקבלנים שאינם רשומים.
  8. התייעצו בעורך דין לפני שיוצאים לדרך – טיפ זה נכון במיוחד עבור פרויקטים של שיפוץ יסודי ונרחב בעלויות גבוהות. במקרים אלה אתם בהחלט רוצים להתייעץ בעורך דין מקצועי ולהיעזר בו לגיבוש הסכם עבודה שיכסה את כל האינטרסים שלכם ואת כל הסיטואציות שאולי אתם לא מכירים עדיין אבל עורך דין מקצועי יכיר מראש.
  9. שלמו בצורה מדורגת – התעקשו על כך בכל מחיר. אל תשלמו לקבלן או לאף איש מקצוע את מלוא שכרו מראש. במיוחד בכל הקשור לתהליך השיפוץ עצמו, תהליך שיכול להימשך שבועות או חודשים, כדאי להסכים מראש על העברת תשלומים בהתאם להתקדמותקבלן גמר בתהליך. הגדירו אבני דרך שבהם בוחנים את עמידת הקבלן במטרות ובהתאם לכך מעבירים לו תשלום לשלב הבא. כל זה צריך להיות סגור מראש במסגרת הסכם העבודה.
  10. בצעו בדק בית – במידה ומדובר בפרויקט שיפוץ יסודי ונרחב, מומלץ מאוד לבצע בסיום העבודות בדיקת בדק בית שמיועדת לאתר את כל ליקויי הבניה במבנה. בדיקה זו תספק לכם תמונה מלאה לגבי מצבו של הבית, ליקויים שאולי אתם לא יכולים לראות בעין וליקויים שאתם רוצים לדרוש את תיקונם מהקבלן לפני שאתם משחררים אותו עם התשלום האחרון. דו"ח בדק בית הוא מסמך משפטי לכל דבר ועניין ולכן חשוב שהבדיקה תבוצע על ידי גורם הנדסי מוסמך באופן שיעניק לדו"ח את המעמד המשפטי שלו.

אבל הדבר החשוב מכל – תהיו שמחים, תהיו אופטימיים ושמרו על רוח טובה – סוף סוף אתם משפצים את בית החלומות שלכם.

כמה להשקיע בשיפוץ?

קשה לדבר על תחום כמו שיפוץ בתים ולא להתייחס לשאלת התקציב, כי אין ספק שניתן לבצע היום שיפוץ בתים גם בסכומי עתק. מה שכן, לא תמיד כאשר רוצים לשפץ בית באמת חובה להיכנס להוצאה כלכלית גדולה כי לפעמים אפשר להגיע בדיוק לאותה מטרה ולשלם פחות. לכן עוד נתון שכדאי לכם לבדוק כאשר אתם מחפשים חברת שיפוצים, זו שאלת העלויות. יש מקום להשוות מחירים ולקבל הצעות מכמה חברות במקביל, כי למה לא בעצם? זו דרך שתסייע לכם לחסוך לא מעט ולכן כדאי להשקיע בכך זמן ומחשבה.

אל תוותרו על חוזה מול חברת השיפוצים

לא אחת קורה שאנשים מזמינים שירותי שיפוץ ממכרים שעוסקים בתחום וכתוצאה מכך הם מוותרים על חוזה מסודר. עם זאת, כדאי לדעת שבין אם מדובר על שיפוץ מאסיבי של בית ובין אם מדובר על שיפוץ מינורי, לא מומלץ לוותר על החוזה. בתחום של שיפוץ בתים יש טעם לחתום על חוזה מסודר כי רק כך תוכלו לדעת שיש לכם אל מי לפנות ומה לעשות במידה והדברים לא ייצאו כמתוכנן. לא חסרים סיפורים על חברות שיפוצים שבסופו של דבר לא עמדו בציפיות של הלקוחות, נעלמו ולא סיימו את העבודה. לכן, כדי שתוכלו להימנע מהמצב הזה, מומלץ לעבוד עם חוזה מסודר שעליו חותמים שני הצדדים.

אם גם אתם חושבים על שיפוץ בית ישן כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם כי הוא כולל את כל הטיפים הכי חשובים בנושא. מדובר על משימה מורכבת ביותר ולכן עדיף לעשות את הדברים בצורה מסודרת שתוביל לתוצאה הרצויה.

איך להתחיל ומי מבצע את העבודה שיפוץ בית פרטי?

מבין סוגי השיפוצים והשינויים, שיפוץ בית פרטי נמנה עם סוג השיפוצים המאפשרים מרווח פעולה גדול יותר. מנגד, האתגר הניצב בפני בעלי בית המעוניינים לשפץ הוא משמעותי יותר. זאת, בעיקר אם משווים אותו לשיפוצים בדירות מגורים שהן חלק מבניין, ומעצם היותן כאלה קיימת הגבלה על האופציות לשינויים פנימיים. מהו בית פרטי ומתי נדרש שיפוץ בבית כזה? מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לתכנן את השיפוצים? בשורות הבאות נרחיב מעט בנושא.

מתי נדרשים שיפוצים בבית פרטי?

בתים פרטיים, להבדיל מדירות מגורים, הם בתים שבהם מתגוררת רק משפחה אחת, ואין נקודות השקה בין הבית הזה לבתים אחרים. הבית נחשב בית פרטי, גם אם הוא צמוד לבית אחר. שיפוצים נדרשים בבית פרטי, בדיוק ברגע שבו מחליטים בעלי הבית שהם מעוניינים לבצע שיפוץ בית פרטי. ההחלטה עשויה להיות תוצאה של תקלות חוזרות ונשנות בצנרת המים תקלות חשמל. רטיבות בקירות או תקלות במערכת מיזוג האוויר. שיפוץ כאמור יכול להיות תוצאה של התרחבות המשפחה, והצורך ביצירת מרחב פרטי עבור הילד החדש. לחילופין, ילדים שגדלו ביחד עד גיל מסוים, הגיעו לגיל שבו יש צורך ליצור עבור כל אחד מהם את המרחב האישי שלו. גם במקרה הזה נוצר צורך בשיפוצים, שהדרך היחידה להימנע מהם תהיה, קרוב לוודאי, שינוי מקום המגורים. ואולם לעיתים מזומנות קורה שכל האמור לעיל כאחד הוא נכון – המשפחה גדלה, הילדים התבגרו, התקלות בבית מתרבות ופשוט הגיע הזמן לשינוי.

שיפוץ בית פרטי – תכנון השיפוצים והביצוע שלהם

אחד המאפיינים הבולטים של בית פרטי ביחס לדירת מגורים הוא האפשרות הקיימת לשינויים מרחיקי לכת במבנה הפנימי בבית. בדרך כלל בתים פרטיים הם גדולים יחסית, מה שמאפשר עריכת שינויים פנימיים והתאמה שלהם לצרכים המשתנים של המשפחה ביתר קלות. שיפוץ בית פרטי יכול לכלול תוספת חדר אחד או יותר, הוספת חדרי שירותים ואמבטיה, הוספת מיזוג מרכזי או שינויים במיזוג הקיים ועוד.

עם זאת, חשוב לדעת שאת השיפוצים כאמור ניתן לבצע אך ורק לאחר הכנת תוכניות מדוקדקות על ידי אדריכל. התוכניות כאמור חייבות לקבל את האישורים הנדרשים, במטרה לשמור על בטיחותם וביטחונם של הדיירים. אם השיפוצים כוללים הוספת קומות לבית הפרטי, יש לקבל לשם כך את האישורים מהרשות המקומית. אחרת, עלולה הרשות להורות על הריסת השיפוצים והחזרת המצב לקדמותו. רק לאחר קבלת האישורים יש לעבור לשלב הבא, שהוא בחירת קבלן רשום ובעל ניסיון, שיבצע את השיפוצים ויפקח על התהליך עד לסיומו המוצלח.

אם יש לכם עניין לבצע שיפוץ דירה או בית פרטי, אתם במקום הנכון. כדאי ליצר קשר כבר כעת ולעשות את הצעד הראשון לשינויים מרחיקי לכת במבנה ובמראה של הבית הפרטי שלכם. אנשי המקצוע שלנו יחזרו אליכם בהקדם וילוו אתכם לאורך כל הדרך, עד לסיום המוצלח של תהליך השיפוצים בבית.

שיפוץ בית ישן – איך באמת עושים את זה?

בין אם ירשתם בית ישן שהיה שייך להורים שלכם ובין אם הבית שבו אתם גרים כבר ישן מידי ואתם רוצים לשפץ אותו, חשוב שתדעו לאיזו הרפתקה אתם נכנסים. שיפוץ בתים ישנים  זה לא מסוג אותם הדברים שכדאי לעשות ככה סתם או בלי תכנית מסודרת ולכן כדאי תחילה לחשוב על המטרה הסופית. איך תראו שהבית ייראה בסוף התהליך? האם אתם רוצים לחדש אותו או להרחיב אותו? אחרי שתדעו לענות על שאלות כאלה ועוד תוכלו לצאת לדרך ולהיות בטוחים שבסופו של דבר תאהבו את התוצאה שתתקבל.

אל תוותרו על שירות מקצועי של אדריכלים מובילים

עוד טיפ חשוב שנוכל לתת לכם בנושא של שיפוץ בית ישן הוא לא לעשות את הדברים לבד או בצורה חובבנית. כלומר, בין אם יש צורך לשבור קירות במסגרת שיפוץ הבית ובין אם יש צורך להוסיף מרפסת, תמיד עצה מקצועית של אדריכלים מובילים תוכל לסייע. אנשי המקצוע שחיים ונושמים את התחום הזה יוכלו לעזור לכם להבין האם מה שאתם חולמים עליו בר ביצוע או לא והם יידעו לענות על שאלות כמו: האם קיר מסוים הוא קיר תומך או שזה קיר שאפשר להסיר?

הכינו תקציב ברור לעניין

אי אפשר לדבר על שיפוץ בית ישן ולא להזכיר את שאלת העלויות, כי כל מי שכבר עשה שיפוץ בביתו הישן יוכל לספר לכם שלא מדובר על הוצאה כלכלית קטנה. יתרה מכך, כולנו מכירים את הסיפורים על אנשים שנכנסו לשיפוץ מסוים בבית, חשבו להוציא סכום מסוים אך בסופו של דבר מצאו את עצמם משלמים כפול. לכן, אם יהיה לכם תקציב ברור לעניין יהיה לכם פשוט יותר לא לחרוג ממנו ולכן יש לכך חשיבות רבה.

בחירת אנשי המקצוע שלכם

שיפוץ בית ישן זו גם עבודה שצריך לבצע בצורה מקצועית טובה ומדויקת. לכן, אם אתם יכולים לבחון בשבע עיניים את אנשי המקצוע שאליהם אתם פונים ושבידיהם אתם מפקידים את המשימה הזאת, זה כמובן כדאי. כך תוכלו להבטיח שהפועלים יגיעו בזמן וכך גם תדעו לומר שהתוצאה הסופית תהיה מבנה יציב שיחזיק מעמד לשנים. כמו כן, חשוב מאוד לעבוד עם כל האישורים שצריך, במיוחד אם אתם מרחיבים את המבנה, ולכן אנשי המקצוע חייבים להיות מעורים גם בנושא הזה.

תכנון לוח הזמנים

כל מי שכבר עשה שיפוץ בית ישן יידע לומר לכם שאחד מהפחדים העיקריים זה להיכנס לשיפוץ בלתי נגמר. לכן, בין אם אתם מתכוונים לגור בעצמכם בבית המשופץ ובין אם תרצו למכור או להשכיר אותו – תרצו בוודאי שהשיפוץ יסתיים בדיוק בתאריך המתכונן. זה עוד משהו שתלוי באנשי המקצוע שיעשו את העבודה בשטח ולכן חשוב לדבר איתם על הדברים בצורה ישירה וברורה כבר בתחילת התהליך.

הכנת חוזה עבודה עם אנשי המקצוע שלכם

לבסוף, כדי שתהיו רגועים יותר וכדי שתבטיחו שהשיפוץ ייצא כמתוכנן, יש מקום לחתום על חוזה עבודה מסודר עם מי שיבצע את העבודה בפועל. לא נכנסים היום לפרויקט של שיפוץ בית ישן בלי חוזה כזה שצריך לכלול את כל הסעיפים שחשובים לכם, כי כבר היו מקרים מעולם. היו מקרים שבהם הפועלים נעלמו באמצע, הפסיקו את העבודה וגם לא עשו את המוטל עליהם כמסוכם. לכן חשוב שיהיה לכם חוזה שמאגד בתוכו את כל הפרטים החשובים לכם.

עבודות בנייה בבתים ישנים מחייבות התייחסות לשורה ארוכה של שיקולים מיוחדים. כמו כן, צריך לתכנן היטב את פרויקט השיפוץ על מנת להימנע מנזקים לתשתית ולמבנה.

מאפיינים של שיפוץ בתים ישנים

בתים ישנים בנויים מטבע הדברים לפי סטנדרטים לקויים. בעידן שבו ענף הבנייה מתקדם במהירות וכמעט כל חידוש טכנולוגי מקבל ביטוי בדירות ובבתים פרטיים, אין מקום לפשרות או לסיכוני בטיחות. עם זאת, החדשות הטובות הן שכמעט את כל הבתים הישנים אפשר לשפץ ולחדש. שיפוץ כזה כרוך בהוצאה כספית אך הוא משתלם בטווח הקצר והארוך ויש לו המון יתרונות.

למה לבצע שיפוץ בתים ישנים?

הסיבה העיקרית שבגללה כדאי לשפץ בתים ישנים היא בטיחותית. בעזרת השיפוץ ניתן להתאים את התשתית ואת המבנה לסטנדרטים חדשים, לעמוד בתקן המודרני ולייצר סביבת מגורים בטיחותית עבור המשפחה והילדים. במידה ומדובר על בתים ישנים שמושכרים לצרכי השקעה, השיפוץ גם משביח את ערך הנכס ולמעשה מחזיר את עצמו. כמו כן, השיפוץ מאפשר לשנות את העיצוב של בתים ישנים ולרענן את חלל הפנים והחוץ.

הייחודיות של בתים ישנים

הבעיה היא שעבודות שיפוצים בבתים ישנים מתבצעות אחרת לגמרי בהשוואה לעבודות באתרי בנייה. קודם כל, המטרה היא להשתמש בבית הקיים ולא להרוס אותו לגמרי. כתוצאה מכך, קבלני השיפוצים צריכים למצוא דרך לבצע את העבודה בלי להסב נזקים למבנה או למערכות חיוניות של גז, מים וצנרת. שנית, השיפוץ מתבצע לעיתים קרובות בבתים שבהם גרים אנשים. אף על פי שבחלק מתקופת הפרויקט נדרשת המשפחה לפנות את הבית, צריך עדיין לדאוג לעמידה בלוח הזמנים כפי שנקבע מראש.

שיפוץ מוצלח מתחיל בייעוץ הנדסי

הפתרון לכל הבעיות המתוארות הוא ייעוץ הנדסי מקצועי ממהנדס אזרחי. מהנדס אזרחי יכול לבחון את מצב הבית הקיים, את התשתית ואת מאפייני הקרקע ולתכנן בהתאם פרויקט שיפוץ אפקטיבי. במקביל, מהנדס אזרחי הוא איש המקצוע שעמו צריך להתייעץ על מנת לקבל את אישור הרשויות בנוגע לשיפוץ. מעבר לכך, אפשר לערב מהנדס אזרחי עוד לפני שקובעים תקציב עבור שיפוץ בית ישן.

שיפוץ כחלק משימור מבנים

יש בתים ישנים בעלי ערך רגשי שאותם אפשר לשמר. בשביל לשמר בתים ישנים מן הסוג הזה צריך לתכנן בקפידה את השיפוץ ולדאוג גם לעבודות גמר. אם למשל הבית במצב יחסית סביר, ניתן להסתפק בעבודות שיפוצים קטנות של צביעת קירות, בניית קירות גבס או חיזוק ושימור ללא עבודות הריסה ופיתוח. מנגד, בבתים ישנים שכבר הופכים להיות מסוכנים לציבור רצוי לנצל את ההזדמנות ולבצע שיפוץ כללי ויסודי יותר.

נציגי חברת אבן חושן ישמחו להסביר לך על השיקולים השונים סביב פרויקטים של שיפוץ בתים פרטיים. יש לנו ניסיון מוכח בשיפוץ של בתים ישנים – ובחיוג למספר 0733745757 נוכל לתאם גם עבורך פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות!

שיפוץ בית ישן

אישורי בניה

לבסוף, בבואכם לבחור חברה לביצוע עבודות כמו שיפוץ בתים, כדאי יהיה גם לבדוק האם זו חברה שיכולה לדאוג עבורכם לכל אישורי הבניה הנדרשים. בין אם אתם רוצים להוסיף מרפסת ובין אם אתם חושבים להרחיב את הבית שאתם עומדים לשפץ – יש לעשות זאת רק אחרי שאתם מקבלים את האישורים הנדרשים. כיוון שלא אחת מדובר על בירוקרטיה שמסובך להתמודד איתה, כמובן שעדיף שחברת השיפוצים תדאג לכל האישורים הללו עבורכם. עם זאת, לא כל חברות השיפוצים מעניקות שירות כזה ולכן יש לברר זאת מראש. מה שבטוח זה שאם תשקיעו בבחירת חברת שיפוצים מקצועית ומובילה – אתם צפויים לאהוב מאוד את התוצאה הסופית וזה שווא את ההשקעה!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!