שיפוץ דירה למכירה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה למכירהשיפוץ ברמה גבוהה משביח את הנכס ויכול להתאים גם לדירות פרטיות. למעשה, עלות השיפוץ לרוב מחזירה את עצמה כאשר מחליטים למכור את הדירה.

שיפוץ דירה למכירה כדי להחזיר את ההשקעה

ענף הנדל"ן בארץ ובעולם מתאפיין מטבעו בדינאמיות וגמישות. כתוצאה מכך, יזמים ומשקיעים מחפשים כל הזמן אחר דרכים חדשות להשביח ולשמור על ערך הנכס שברשותם. עם זאת, בשנים האחרונות מסתבר שגם אנשים פרטיים יכולים לעשות פעולות כאלה. בין היתר, כדאי לכל מי שיש בבעלותו דירה לשקול את האפשרות של שיפוץ. בעזרת השיפוץ ניתן להשביח את הנכס ולהחזיר את ההשקעה מיד לאחר המכירה – כל עוד עושים זאת נכון.

מה כולל שיפוץ דירה למכירה?

ההתלבטות העיקרית של אנשים פרטיים ובעלי דירות היא מה היקף השיפוץ הנדרש שבעזרתו ניתן להחזיר את ההשקעה במעמד המכירה. על פניו יש כמה אפשרויות רלוונטיות ולכל אחת מהן יתרונות אחרים. אפשרות אחת היא לבצע עבודות שיפוצים קטנות בלבד ולהתמקד בהיבט האסתטי, הדקורטיבי והעיצובי של הדירה. מנגד, אפשרות אחרת תהיה לשפץ את הדירה קומפלט ומן היסוד.כמו כן, כדאי להביא בחשבון את ההבדל בין שיפוץ דירה בבניין לבין שיפוץ בית פרטי.

קביעת מסגרת התקציב לשיפוץ

על היקף השיפוץ ניתן להחליט גם בהתאם למסגרת התקציב שעל הפרק. המטרה היא אמנם להחזיר את ההשקעה בשיפוץ מיד לאחר המכירה, אך על הפרויקט עצמו משלמים עוד לפני שחותמים חוזה מול קונה פוטנציאלי. לפיכך, צריך להתחשב במקורות המימון הזמינים ורק לאחר מכן להחליט באיזה שיפוץ דירה בוחרים. אם רוצים, ניתן לממן את השיפוץ בעזרת הלוואה או מתוך גיוס הון עצמי. את מקורות המימון בוחרים לפי יכולת ההשתכרות ותוך מחשבה לטווח ארוך.

קביעת ערך לאחר השיפוץ

הדרך לגלם את מחיר השיפוץ בתוך מחיר הדירה שעומדת למכירה היא להתייעץ עם מהנדס אזרחי ושמאי. התפקיד של מהנדס אזרחי הוא לבחון את היקף הפרויקט עוד לפני שהשיפוץ יוצא לדרך, בעוד השמאי יכול לתאר את העלייה במחיר לפי נכסים דומים בשכונה. במקביל, ניתן לעקוב אחר פרויקטים של שיפוצים בהיקף דומה ולהשוות מחירי נדל"ן. כך קובעים את ערך הדירה שעומדת למכירה ומקצרים את משך הזמן שעובר מרגע הפרסום של הנכס ועד החתימה על העסקה.

שיפוץ כהשקעה משתלמת

בעלי דירות צריכים להתייחס לשיפוץ כהשקעה משתלמת ולא כהוצאה רגילה. אם השיפוץ נעשה בצורה נכונה ומקצועית, הוא צפוי להשביח את הנכס בצורה משמעותית. כמו כן, השיפוץ מבטיח שיפור באיכות החיים גם בלי קשר למכירה ולכן הוא מועדף על אנשים פרטיים ברחבי הארץ.

בחברת אבן חושן מתמחים בעבודות בניה ושיפוצים לאנשים פרטיים כמוך. נשמח לעזור לך לתכנן שיפוץ שישביח את ערך הנכס שלך לקראת מכירה ונציגינו יכולים לתאם עבורך פגישת ייעוץ בחינם – מיד אחרי השארת פרטים באתר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!