שיפוץ חדר אמבטיה בתל מונד

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ חדר אמבטיה הוא פרויקט השיפוץ השכיח והנפוץ ביותר כשרבים, גם אם אין להם את התקציב הנדרש לשיפוץ הדירה כולה, בוחרים לשפץ לפחות את חדר האמבטיה. מדוע? מכיוון שכאשר אנו נכנסים להתקלח, להתרחץ, לצחצח שיניים או לחדר השירותים, חשוב לנו להיכנס למקום אסתטי, נקי ונעים. אבל עוד מעבר לכך, חדר אמבטיה הוא חדר רטוב, למעשה החדר הרטוב ביותר בבית, ולכן רגיש יותר לתקלות מים, פיצוצים בצנרת, נזילות, סימני רטיבות, הצטברות עובש ושחיקת משטחי החדר בגין הלחות הגבוהה. בשורות הבאות, מביאים לכם המומחים של היחידה לשיפוצים מדריך מפורט על התהליך של שיפוץ חדר אמבטיה וגם מסייע לכם עם מספר טיפים לבחירת איש מקצוע לביצוע שיפוץ חדר אמבטיה תל מונד.

ששת השלבים של שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה נועד כאמור להשיג שתי מטרות: א' לשפר את האסתטיקה הכללית של חדר האמבטיה וליצור סביבה נעימה ונקיה וב' לשקם את הצנרת ולהחליף אותה לצנרת חדשה שתחזיק מעמד לעוד עשור או שניים או יותר. בכדי להשיג את שתי המטרות האלה, מבוצע השיפוץ במסגרת שבעה שלבים מרכזיים:

שלב ב' – הפשטה

הדבר הראשון שיש לעשות בכל פרויקט שיפוץ חדר אמבטיה בתל מונד הוא להפשיט את האמבטיה מ"הלבוש" שלה. חדר האמבטיה, כמו כל חלק אחר בבית, בנוי מקירות בטון שמהווים את שלד המבנה ושאותו "מלבישים" באמצעות טיח, צבע, ריצוף, חיפוי, כלים סניטריים וכן הלאה. הדבר הראשון שיש לבצע הוא להפשיט את החדר ובמילים אחרות, להרים ריצוף, להסיר את אריחי החיפוי, לפרק אסלה ואגן אמבטיה, לפרק ברזים, לקלף טיח ולחשוף למעשה את שלד המבנה.

שיפוץ חדר אמבטיה בזול  בתל מונד

שלב ב' – אינסטלציה

כעת, משהשלד חשוף לחלוטין וישנה גישה מלאה לכל הצנרת, השלב הראשון והחשוב ביותר בתהליך ההלבשה מחדש ובכל פרויקט שיפוץ חדר אמבטיה בתל מונד הוא שלב האינסטלציה, קרי השלב של שיקום והחלפת הצנרת בחדר האמבטיה. בשלב זה בוחנים את הצנרת ועל פי הצורך מחליפים את הצנרת ומניחים צנרת חדשה כנדרש על פי תכנית השיפוץ. ככלל, ההחלטה האם להחליף צנרת או לא, נשענת על מצב הצינורות מחד ועל גילם מאידך. צנרת ישנה יש להחליף גם אם היא לכאורה נמצאת במצב תקין, שכן הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להשלים את פרויקט השיפוץ ושנה מאחר מכן להרים את כל המרצפות כדי לתקן פיצוץ בצינור. בשלב זה נהוג להחליף את הצנרת הישנה בצנרת חדשה משני סוגים מרכזיים:

צנרת SP המורכבת משלוש שכבות בידוד חיצוני, שכבת פלסטיק מרכזית ודופן פנימית עשויה אלומיניום. צנרת זו נחשבת לאיכותית ועמידה מאוד ומתאימה במיוחד להולכת מים חמים.

צנרת PEX שהיא צנרת המבוססת על צינורות מושחלים בתוך שרוולים. גם צנרת זו נחשבת לאיכותית ויתרונה הגדול הוא שהשרוולים מאפשרים החלפת צנרת קרועה בעתיד ללא צורך להרים את כל המרצפות, אלא פשוט באמצעות שליפת הצינור התקול והחלפתו בצינור חדש באמצעות השחלה לאורך השרוול.

כמו כן, יש להקפיד בשלב זה על קיבוע הצינורות במקומם, איטום הרמטי של החיבורים וסידור הצנרת בצורה כזאת שתמנע עומס מבני שבסופו של דבר יוביל לתקלות ופיצוצים בצנרת.

שלב ג' – התקנת אגן אמבטיה או מקלחון

בשלב הבא לאחר הסדרת כל עניין האינסטלציה, מבוצעת הרכבה של אגן אמבטיה או מקלחון לפי בחירה. המדובר בתהליך פשוט יחסית והאתגר האמיתי נמצא בהחלטה האם יש צורך באגן אמבטיה או שניתן להסתפק במקלחון בלבד ומה אמור להיות גודל המקלחון והדגם הספציפי שלו. מרבית דגמי המיינסטרים עשויים מפלסטיק מוקשח ועמיד מאוד, אך ישנם גם דגמים עשויים זכוכית מחוסמת שנחשבים לאסתטיים יותר, עמידים יותר אך גם יקרים יותר. כמו כן, יש לבחור האם ריצוף המקלחון יתבסס על ריצוף רגיל או על בסיס ייעודי שמסופק עם המקלחון. דלתות הזזה או ציר, גימורי מתכת, ידיות, גודל מקלחון וכן הלאה – על כל אלה עליכם להחליט כבר בתחילת הפרויקט על מנת להזמין את המקלחון מראש שיהיה מוכן כבר בשלב ראשוני זה של השיפוץ.

שלב ד' – ריצוף ואיטום רצפה

בשלב הבא לאחר התקנת המקלחון ו/או אגן האמבטיה, מבוצע ריצוף של חדר האמבטיה. הריצוף המקובל והשכיח ביותר הוא ריצוף גרניט פורצלן, בדרך כלל עם דוגמת עיצוב ייחודית השונה מהריצוף הכללי של הבית. ריצוף זה צריך להיות ברמת חספוס גבוהה יותר משל ריצוף החדרים האחרים בבית, וזאת על מנת לספק את החיכוך הנדרש בכדי למנוע החלקה. גם את ההחלטה על דוגמת הריצוף ואת ביצוע ההזמנה כדאי לבצע עוד לפני שמתחיל הפרויקט על מנת שיהיה זמין בשלב מקדמי זה של הפרויקט. מרכיב חשוב מאוד בשלב הריצוף בכל פרויקט שיפוץ חדר אמבטיה בתל מונד ובכלל הוא מרכיב השיפועים. בהיבט זה חשוב לתכנן את הריצוף כך שמים שיתפזרו בכל נקודה בחדר, יוכלו להתנקז באופן אוטומטי אל עבר פתח הניקוז בחדר האמבטיה. כמו כן, ריצוף המקלחון צריך להיות מספיק גבוה בכדי להבטיח ניקוז מהיר של המים ואי הצטברות מים בזמן המקלחת, אבל גם מספיק נמוך בכדי שלא נרגיש שאנחנו עומדים באלכסון.

שלב ה' – חיפוי

בשלב הבא מבוצע חיפוי של הקירות ובחדרי אמבטיה נהוג לחפות את הקירות בכל שטחם, ולכל הפחות באזור המקלחון, האסלה והכיור. ישנן כיום דוגמאות יפהפיות של חיפוי קרמיקה לאמבטיה וכדאי בהחלט להשקיע עוד מספר שקלים למטר רבוע בכדי להבטיח את האווירה והעיצוב האופטימלי שאתם רוצים לחוות בחדר האמבטיה שלכם. בהיבט זה חשוב להדגיש שתמיד כדאי להזמין חיפוי לבן או בהיר על פני חיפוי כהה. מדוע? מכיוון שחיפוי כהה לעולם לא יוכל לשדר לנו את אותה רמה של ניקיון כמו חיפוי בהיר. בחיפוי בהיר אפשר לראות לא רק האם החדר מלוכלך אלא גם עד כמה הוא נקי ולזה יש ערך חשוב מאוד שמשפיע על התחושה שלנו כאשר אנו נכנסים לחדר האמבטיה. לאחר הנחת אריחי החיפוי יש לבצע איטום באמצעות רובה, מומלץ להשתמש ברובה בגוון דומה לגוון הקרמיקה.

שיפוץ אבטיה בתל מונד

שלב ו' – כלים סניטריים

השלב הבא הוא שלב הכלים הסניטריים שבו אנו מתקינים למעשה את הברזים, מתקני התלייה למגבות, כיורים, ארונות לכיור, מראה וכן הלאה. ישנו כיום מגוון רחב של ברזים ותמיד כדאי לשים לב שבוחרים ברז שאינו גבוה מדי כך שלא ישפריץ לכל עבר וכן ברז שמאפשר שימוש גמיש, שמסייע בזמן ניקיון הכיור. ישנם כיום דגמים המבוססים על צינור גמיש לחלוטין, ואלו נחשבים לברזים הנוחים ביותר לשימוש בחדר האמבטיה. זהו גם השלב שבו מתקינים את שפופרת הרחצה במקלחון ואת האינטרפוץ העליון. שימו לב שאתם בוחרים באינטרפוץ שמבטיח זרם חזק מספיק, ושהעיצוב לא בא על חשבון חוויית הרחצה. כיורים הם כמובן עניין של טעם אישי וישנם היום דגמים רבים של כיורים שקועים וכיורים עיליים בשלל עיצובים, אם כי גם במקרה זה, בהיר הוא תמיד עדיף.

שלב ז' – צבע וגמר

בשלב הסופי מבוצעת צביעה יסודית של חדר האמבטיה באמצעות צבע אקרילי חזק מאוד. צבע זה מכיל בתוכו גרגרים אקריליים זעירים שהופכים אותו למבריק מאוד וגם קל מאוד לניקוי. למעשה סוג הצבע שבו תשתמשו יכול להשפיע מאוד על העמידות ומידת הניקיון שתוכלו להשיג בחדר האמבטיה. ככל שהצבע יהיה אקרילי ועמיד יותר כך תוכלו להימנע יותר מכתמי עובש וכך תוכלו לנקות את קירות חדר האמבטיה בקלות רבה יותר. כפי שאמרנו קודם לכן, הדרך הטובה ביותר לכיסוי קירות הבית היא באמצעות חיפוי קרמיקה לכל הקירות, אבל אם אתם בוחרים להשאיר שטחי קיר חשופים, חשוב מאוד לצבוע אותם בצורה נכונה ואיכותית. בשלב זה גם מבוצעות כל עבודות הגמר כמו לייסטים, משקופים, חלונות, דלתות, עבודות חשמל וגופי תאורה וכן הלאה. טיפ חשוב שכדאי לדעת על חלון חדר האמבטיה – התקינו חלון עם פתיחת דריי קיפ – חלון בעל שלושה מצבים שמאפשר סגירה מוחלטת, פתיחה באלכסון של החלק העליון של החלון בלבד ופתיחת ציר. היתרון המרכזי של חלון זה הוא שהוא מאפשר לכם את מצב פתיחת קיפ של החלק העליון של החלון, כך שתוכלו לשמור על אוורור קבוע של חדר האמבטיה, הן מפני ריחות רעים והן מפני אדי מקלחת שיכולים לגרום נזק לקירות החדר, וזאת מבלי להגביל אתכם בפתיחה או סגירה מלאה של החלון כשכך תרצו.

כמה עולה שיפוץ חדר אמבטיה בתל מונד?

ובכן, העלות הממוצעת של שיפוץ חדר אמבטיה בכלל נעה בטווח של 16,000 שקלים ועד 28,000 שקלים בהתאם למפרט הטכני של השיפוץ. יחד עם זאת, המדובר בתמחור מיינסטרים בלבד ואם נדרש שיפוץ בהיקף נרחב בגין גודל החדר, היקף העבודה או רמת היוקרה המבוקשת, המחירים יכולים לקפוץ מעלה בצורה משמעותית. המחיר הסופי שתשלמו ייקבע לא מעט על בסיס היקף עבודות האינסטלציה שיש לבצע ומשם תוכלו לנוע בצורה גמישה בין שלל אפשרויות החיפוי, הריצוף והכלים הסניטריים בכדי להישאר במסגרת התקציב שעומד לרשותכם. שימו לב לכך שבמקרה הספציפי של שיפוץ חדר אמבטיה תל מונד, רמת המחירים הממוצעת יכולה להיות גבוהה יותר מאשר בשאר חלקי הארץ. מדוע? בעיקר משיקולי ביקוש והיצע. תל אביב היא עיר עם אוכלוסייה חזקה יחסית ולכן רמת המחירים בה היא בדרך כלל גבוהה יותר בכל תחום שהוא ולא רק במקרה הספציפי של שיפוץ חדר אמבטיה בתל אביב.

איך בוחרים את הגורם המקצועי לביצוע השיפוץ?

ובכן, על בחירת גורמים מקצועיים ונותני שירות אפשר לכתוב אנציקלופדיות שלמות אבל בסופו של דבר זה מתכנס להמלצות שאתם מקבלים מחברים, בני משפחה ומכרים, חוות דעת מקצועיות שאתם יכולים להשיג מאנשי מקצוע אחרים כמו אדריכל או מעצב פנים, הצעת מחיר אטרקטיבית על בסיס השוואת מחירים וכמובן החושים הצרכניים שלכם שמסייעים לכם לזהות את איש המקצוע המתאים לכם. אם מדובר בפרויקט משמעותי של שיפוץ חדר אמבטיה בתל מונד בעלויות גבוהות ובהיקף גבוה, מומלץ שלא להתפשר על הסתייעות בקבלן רשום בלבד, המלצה שנכונה לכל המקרים, אבל חשובה במיוחד בפרויקטים יקרים שדורשים רמה גבוהה של סטנדרטים בתכנון ובביצוע.

היחידה לשיפוצים היא חברה קבלנית רשומה המבצעת את כל סוגי השיפוצים לבית, ובכלל זה מציע שירות שיפוץ חדר אמבטיה בתל מונד. החברה מבצעת את הפרויקט מא' ועד ת' ועל פי הצורך מסייעת גם בגיוס אנשי מקצוע בתחום התכנון והעיצוב בשלבים הראשונים של הפרויקט. היחידה לשיפוצים תפרוש בפניכם את כל האפשרויות העומדות בפניכם לרבות ההשפעה של כל אפשרות על המחיר הכולל, ותאפשר לכם לעשות את הבחירות המתאימות לכם ביותר תוך הקפדה על שמירה על סטנדרטים גבוהים בביצוע ובתוצאה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!