שיפוץ מטבח בעומר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

 

שיפוץ מטבח בעומר

מרגישים שעם השנים המטבח נעשה צפוף יותר ויותר? מתחשק לכם לערוך שינוי בבית? שיפוץ במטבח יכול להיות פתרון לשינוי שיהיה מורגש בכל הבית, אם עושים את זה נכון. לפני שאתם מתקשרים לחבר של חבר כדי שיעשה לכם שיפוץ במטבח במחיר נמוך, כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

 

שיפוץ מטבח בעומר – שלב ראשון

לפני שאתם קופצים מעל הפופיק, חכו רגע, תנשמו! אנחנו יודעים ששיפוץ בבית הוא עניין מאוד מרגש והדמיון שלו עף לכיוונים שונים, אך הדבר החשוב ביותר כעת הוא להתפקס לקראת השלב הראשון – שלב התכנון. קודם כל אנחנו צריכים לתכנן מה אנחנו רוצים לשפץ, איך עושים את זה? קודם כל תחשבו מהי הבעיה שעלתה שלשמה רציתם לשפץ את המטבח, זה כבר יוביל אתכם לשאלה. האם אזור השיפוץ הוא לבניית משטח עבודה גדול יותר? האם תרצו מדובר על שיפוץ לצורך אינסטלציה וחשמל? שלב התכנון כולל את כל השאלות האלה.

 

שיפוץ מטבח בעומר – שלב שני

השלב השני הוא שלב בלתי נפרד מהשלב הראשון, שלב הווידוא. בשלב זה לאחר שהחלטנו את סיבות השיפוץ ומה נרצה לשפץ כעת נראה אם מדובר על תהליך ריאלי בכלל. עלינו לקחת בחשבון מיקומים של מוצרים קבועים יחסית כמו מקרר ותנור, יש לוודא שנקודות המים והחשמל מותאמות לסוג השיפוץ, וחשוב יותר מכל אלה, מה התקציב שלנו?

בשלב הווידוא יש לראות שהשיפוץ לא רק לא ריאלי, אלא לא פוגע. במקרה בו נעביר את הכיריים למקום לא אסטרטגי נוכל לפגוע בטיב ארונות העץ בגלל האדים היוצאים בזמן הבישול.

 

שיפוץ מטבח בעומר – שלב שלישי

השלב השלישי הוא שלב מבלבל טיפה כיוון שקיימות דרכים שונות לשיפוץ המטבח וכל דרך דורשת מאיתנו עזרה של איש מקצוע אחר. לעיתים השיפוץ יכול להיות הרבה יותר זול ממה שאתם חושבים בעזרת בנייה קלה עליה נפרט בהמשך. אך במקרה בו תרצו לערוך גם שיפוץ אינסטלציה וגם עבודת נגרות לדוגמא, תצטרכו להיעזר במספר אנשי מקצוע. האם כדאי לבחור מספר אנשי מקצוע? כאשר אנחנו בוחרים מספר אנשי מקצוע שונים העבודה יכולה להיות לא מסונכרנת, ולהימשך לאורך זמן ממושך כי הרי כל בעל מקצוע פרטי אומד את זמן העבודה שלו, אך בפועל זה יכול להימרח לעוד יום ועוד שבוע. עוד בעיה שיכולה להיווצר משירות על ידי אנשי מקצוע שונים היא שברגע שצצה בעיה בעבודה שנעשתה, אף אחד לא לוקח אחריות אלא מפיל את האחריות על איש מקצוע אחר. כאשר אתם עובדים מול אדם אחד, או מול יחידה אחת הם ידעו לתת שירות במקרה שנוצרת תקלה.

 

בחירת איש המקצוע צריכה להיעשות בהתאם להתמחות שלו, זה ברור מאליו. אך ישנן חברות המציעות שירות שיפוצים כולל על ידי קבלן שיפוצים המאפשר לכם להנות מכל העולמות תוך התקשרות עם גורם אחד בודד. ההמלצה היא לפנות ליחידה לשיפוצים שיכולה להפוך את השיפוץ במטבח להרבה יותר מהיר, פשוט וחסכוני. שיפוץ במטבח לצורך הוספת  קירות, מדפים וכו', יכול להיות זול יותר מאשר חשבתם – איך עושים את זה?


שיפוץ מטבח בעומר באמצעות בנייה קלה

שיפוץ במטבח הוא עסק לא זול, מחיר שיפוץ יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים בלי ששמנו לב בכלל. אך במקרה בו תרצו לחסוך עלויות ישנם פתרונות יצירתיים שיכולים להיות מבוצעים רק על ידי אנשי מקצוע מוסמכים. כאשר מדובר על שיפוץ קוסמטי לצורך הרחבת החלל או הקטנתו, הוספת מדפים וקירות, תוכלו לבנות לשיטה הבנייה של בנייה קלה באמצעות עץ או פלדה. שיטת בנייה זו היא הרבה יותר זולה מאשר בנייה רגילה, ואפקטיבית באותה מידה. אם אתם עדיין רוצים את המטבח עליו חלמתם במחיר חלומי אף יותר היעזרו בשיטת בנייה קלה.

 

 

 

שיפוץ מטבח בעומר – בחירת איש מקצוע

השלב החשוב ביותר מבעד לבחירת תחום ההתמחות של איש המקצוע, הוא בחירת המקצוע עצמו. לאחר שאתם כבר מוכנים עם כל שלושת השלבים, יודעים מה התקציב שלכם ומה בדיוק אתם רוצים לשפץ במטבח, עליכם לבחור את איש המקצוע המיוחל. הבחירה המומלצת היא כמובן קבלן שיפוצים, ויש לעבור הכרות מסוימת עם אותו קבלן לפני שחותמים על חוזה. עליכם להדגיש בפניו מהו הצפי של העבודה אליה אתם מצפים, הוא ישלח לכם כמובן הצעת מחיר ומשם רק לאחר חתימה על חוזה ניתן יהיה להתחיל בתהליך. שימו לב לכימיה או לביקורות על אותו איש מקצוע, האם הוא עובד עם ספקים מקצועיים ומהם שלבי העבודה שלו? קבלן שיפוצים או חברת שיפוצים אמינה תדע לעדכן את הלקוח בכל שלב בבנייה, בכל הפרטים הטכניים ולא תפתיע אותו במחיר בסוף העבודה.

 

שיפוץ מטבח בעומר – סוגי שיש

כאשר אתם מעוניינים לחדש את המטבח אחד הדברים הבולטים ביותר בשיפוץ הוא סוג השיש. התקציב כולו סובב סביב השיש שכן מדובר על מגוון רחב של סוגים וכל אחד הוא בעל מחיר שונה ויתרונות. השיש הנפוץ ביותר בישראל הוא שיש אבן קיסר, מדובר על שיש בעל עיצובים שונים, הוא מאוד נאה לעין אבל לא עמיד בפני חום. המחיר שלו לא יקר אך גם לא זול ועומד על כ 500 שקל למטר עבור דגם פשוט. אם אתם אוהבים לבשל וכל היום יש לכם סירים במטבח שיש גרניט הוא השיש בשבילכם, מדובר על משטח עמיד מאוד, גם בפני שריטות גם בפני חום אך המחיר שלו יקר ומתחיל מכ-750 שקלים למטר.

 

שיפוץ מטבח בעומר – יש הכל מהכל

שיפוץ מטבח בעומרהשיש הוא הדוגמא הבולטת ביותר שניתן להוזיל ולייקר את המחיר בהתאם לרצון שלנו, הפרש המחיר בין שיש גרניט ובין שיש חברון שהוא הזול ביותר הינו משמעותי, אך תמיד יש אמצע. כל דבר אותו נראה להחליף במטבח הוא בעל אלטרנטיבות שונות שיכולות להשפיע על המחיר באופן ניכר. לכן, אם אתם מחליפים צנרת לדוגמא, אל תתפשרו על המחיר הזול ביותר כי זה יעלה לכם יותר, אבל אם מדובר על שיש או על כיור, בחרו סוג כלשהו שמתאים לכם מבחינה עיצובית ומבחינת אופן השימוש שלכם ברכיב. המקום בו ניתן לעשות פשרות הוא בדגמים השונים ובסוגים השונים של הרכיבים, אך לא באיש המקצוע. כאשר אתם מתפשרים במחיר על איש מקצוע שעושה את העבודה במחיר נמוך ומחשיד עליכם לצפות לתקלות רבות.

 

שיפוץ מטבח בעומר – מסקנות

אנו בטוחים שאתם מאוד נרגשים לקראת השיפוץ הקרב, אבל זכרו את שלושת השלבים הראשונים, ברגע שתפסחו על שלב אתם פוגעים בתהליך העבודה. יש לתת לכל שלב את הזמן שלו, אל תמהרו ובדקו כל פרט ופרט לכל צדדיו, בסופו של דבר מי שאכפת לו מהשיפוץ הוא אתם, לא בעל המקצוע יבשל במטבח הזה כל יום.

 

תמיד תוכלו להוזיל את מחיר השיפוץ באמצעות בחירה ברכיבים שהם פחות יוקרתיים מאשר אחרים, אך שימו לב על מה אתם מתפשרים. על תבחרו ברכיבים שאתם לא שלמים איתם וכמובן לעולם לא להתפשר על בעל המקצוע. עליכם לבחור קבלן שיפוצים או יחידה לשיפוצים שתעניק לכם שירות בכל הענפים הנדרשים בשיפוץ המטבח – זה עדיף מאשר להזמין בכל פעם איש מקצוע שונה.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!