כל מה שצריך לדעת על בניית יחידת דיור בבית פרטי

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

לרבים מאיתנו בעלי הבתים הפרטיים יש לא מעט שטח פנוי בחצר שלהם שלעיתים לא תמיד צריך את כולו. בחלק מסויים מהחצר נוכל לבצע בניית יחידת דיור שתניב לנו כסף רב כאשר ההשקעה היא לא גדולה וניתן להחזיר אותה תוך זמן קצר מאוד. את יחידת הדיור לא נהיה חייבים להשכיר כמובן ויש אנשים שיעדיפו לבנות לילדיהם יחידות דיור בהם יוכלו לעשות שימוש כאשר יגדלו ולגור בהם עם משפחותיהם ובכך לחסוך כסף רב על השכרת בית. תהליך הבנייה של יחידת דיור הוא אינו מורכב בכלל וכל מה שעליכם לעשות הוא לקחת עבור המלאכה הזו קבלן מקצועי שכל מה שצריך זה לתת לו את התוכניות והוא יתן לכם את המפתח ליחידת הדיור לאחר פרק זמן אותו תקבעו. 

חברת שיפוצים ב{CITYH}

אישורים עבור בניית יחידת דיור

על מנת להקים יחידת דיור בחצר של הבית שלנו עלינו לדאוג בראש ובראשונה לאישורים המתאימים לכך. לא נוכל לבצע בנייה ללא אישור וכל בנייה שנעשה בלי ההיתרים המתאימים תיחשב לבניה לא חוקית שבגינה יהיה אפשר לעמידנו לדין, לשלם קנסות ואף להרוס את כל מה שבנינו. יש לבחון כמה מ״ר ניתן לבנות בהתאם לנתוני הבניה בחלקה, בהתאם לכך לתכנן תוכניות מתאימות עם אדריכל ולאחר מכן להגיש אותן לוועדה המקומית לתכנון ובניה על מנת שנוכל לקבל אישור ספציפי על התוכניות שהגשנו. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע כמו קבלן שיפוצים מומלץ לתהליך הזה על מנת שלא לבזבז זמן וכסף מיותרים. 

בניית היחידה

לאחר הגשת כל התוכניות וקבלת כלל האישורים המתאימים נוכל להתחיל בתהליך הבנייה. לאחרונה אנו נתקלים במקרים רבים בהם בניית יחידת דיור מתבצעת בשיטת הבנייה הקלה ממגוון רחב של סיבות. קודם כל זוהי בנייה יותר ירוקה היות ופסולת הבניין יורדת משמעותית ומשתמשים בבנייה זו בעיקר בחומרי בניין ירוקים בעלי תקן מתאים. מעבר לעובדה שזוהי בנייה ירוקה יותר היא חוסכת משמעותית זמן רב במשך הבנייה שיכול להתקצר במספר חודשים אפילו. כתוצאה מהחסכון בזמן וגם החסכון בחומרי בניין ופועלים, שכן הקירות למשל באים מוכנים מהמפעל, אנו חוסכים רבות גם בעלויות של השיפוץ בסדרי גודל של עד אלפי שקלים למ״ר של חסכון. 

ראו גם: כל מה שצריך לדעת לפני סגירת חוזה עם קבלן שיפוצים

בניית יחידת דיור מחיר

המחיר של הקמת יחידת דיור משתנה וינוע כמובן בהתאם לרמת הגימור אך בעיקר ינוע בהתאם לסגנון הבניה בו נבחר וכמובן מגודל היחידה היות ויחידת דיור של חדר תהיה זולה כמובן מזו של שלושה חדרים. מחיר של בניית יחידת דיור בשיטת הבנייה הקלה תנוע בין סדרי גודל של 2500 ש״ח ל-3000 ש״ח למ״ר ואילו אם נבחר לבנות את יחידת הדיור בשיטה הקונבנציונלית זה יעלה לנו בין סדר גודל של 5000 ש״ח ל-6000 ש״ח למ״ר. 
המומחים מטעם ”היחידה לשיפוצים“ ישמחו להפנות אתכם לבעלי המקצוע המתאימים בנוגע לתהליך של בניית יחידת דיור.

יכול לעניין אותך גם: שיפוץ חדר אמבטיה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!