הסכם שיפוץ דירה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

הסכם שיפוץ דירהכאשר החלטתם לבצע שיפוץ בביתכם אתם חייבים לדעת הכל מההתחלה. לכן, מומלץ מאוד לעגן את כל הפרטים, גם את הפרטים הקטנים ביותר, בהסכם מסודר כדי שלא יהיה הפתעות בדרך.

הסכם שיפוץ דירה – לסגור מראש את כל הפרטים

אחרי ההחלטה שהגיע הזמן לשינוי בביתכם ואחרי ההחלטה שהבית או הדירה שלכם חייבים לעבור שינוי משמעותי מגיעים השלבים האופרטיביים והראשון שבהם הוא לבחור את חברת השיפוצים הנכונה. אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק בעת הבחירה זה את האמינות של חברת השיפוצים. ואם החברה שבחרתם לא ששה לעשות איתה אתכם הסכם לשיפוץ הדירה – כנראה שזו לא החברה הנכונה עבורכם.

אצלנו באבן חושן כל התהליך מסודר ומאורגן, עוד בטרם השיפוץ אנחנו מכינים הסכם ברור עם כל הפרטים כדי שתרגישו הכי בטוחים שיש.

הסכם שיפוץ דירה – למנוע הפתעות במחיר

אחד הדברים החשובים ביותר בהסכם הוא כמובן המחיר ובשביל למנוע מצב בסוף השיפוץ שישנם ויכוחים על המחיר נועד הסכם השיפוץ. ההסכם למעשה מסביר בצורה מאוד ברורה כמה אתם צריכים לשלם, מתי אתם צריכים לשלם ואיך אתם צריכים לשלם וכך אתם יכולים לתכנן לעצמכם את הכל ולא להיות מופתעים. התשלום לרוב נסגר מראש אבל לפעמים יש גם חריגות ושינויים במהלך השיפוץ ואז המחיר עולה או יורד בהתאם, כמובן שגם השינויים האלו יופיעו בהסכם ולכן ברגע התשלום לא אמורות להיות לכם הפתעות מיותרות.

עבודה מהירה ויעילה חוסכת לכם כסף

חלק מהתשלום הוא בגין ימי העבודה, כלומר אם חברת השיפוצים הגיעה לשבוע או אם חברת השיפוצים נמצאת בביתכם חודש יכול מאוד להיות שהמחיר יהיה שונה. לכן, חברת שיפוצים שעובדת בצורה מהירה ויעילה לא רק מספקת לכם בית "חדש" יותר מהר וזה הרבה יותר נוח עבורכם אלא היא גם פשוט חוסכת לכם כסף. חשוב להדגיש שלא רק עבודה מהירה חוסכת לכם כסף אלא גם עבודה יעילה כי אם יהיו אפס טעויות ואם יהיו אפס ליקויים לא יהיה צורך לתקן שום דבר מה שאומר שהשיפוץ יארך פחות זמן וגם במצב כזה אתם חוסכים לעצמכם תשלום נוסף.

הופכים את החלום למציאות ביחד אתכם

כאשר אתם בוחרים חברת שיפוצים לעבודות שיפוץ דירה חשוב שתשימו דגש על שני דברים עיקריים: יש באפשרותה של החברה ליישם במציאות את המחשבות והחלומות שלכם ושחברת השיפוצים מאפשרת לכם להיות חלק מהתהליך ולשנות או להוסיף במידת הצורך גם במהלך השיפוץ (במידה והדבר אפשרי כמובן). חברת שיפוצים מצוינת הופכת את החלום שלכם למציאות, משתפת אתכם בכל דבר ולמעשה הולכת אתכם יד ביד מתחילת השיפוץ ועד סופו כך שאתם למעשה שותפים מלאים לתהליך.

ההחלטה על שיפוץ הדירה היא השלב הראשון בדרך להצלחה, השלב השני הוא לבחור את החברה הנכונה והמתאימה ביותר שתצליח לגרום לכם להיכנס הביתה בסוף כל יום ולפשוט להגיד לעצמכם 'וואו' אחד גדול בכל פעם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!