חברת שיפוצים ביפו

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר אנו מתחילים שיפוץ בבית שלנו הוא לבחור בצורה נכונה חברת שיפוצים על מנת שתבצע את השיפוץ עצמו. כולנו יודעים שעבודה מול קבלנים יכולה להיות מעיקה ולא פשוטה בכלל כאשר בראש ובראשונה לא לכל אחד מאיתנו יש את הידע המקצועי הדרוש בעולם הקבלנות והשיפוצים על מנת לתכנן ולנהל שיפוץ אך מעבר לכך רובנו פשוט לא מעוניינים בכאב הראש שעומד מאחורי השיפוץ שכולל תיאום בין קבלנים, דאגה לבחירת קבלנים, התמודדות אל מול קבלנים שלא מסיימים את הפרויקט אותו הם צריכים לבצע בזמן וכדומה.

חברת שיפוצים ביפו

לכן, עבור כל אותם אנשים שלא מעוניינים להתעסק עם הדברים הללו מומלץ מאוד לשכור את השירותים של חברת שיפוצים ביפו שהיא למעשה דואגת לכל תהליך השיפוץ, מרכזת את כלל העבודה מול הקבלנים כולל לוחות זמנים של עבודת הקבלנים, תיאומים בין הקבלנים השונים וכמובן בחירה של הקבלנים שיבצעו כל עבודה.

על מנת לעשות לכם מעט סדר בבלאגן החלטנו לכתוב לכם את המדריך הבריך העוסק בשאלה כיצד נכון לבחור חברת שיפוצים שתבצע את השיפוץ אצלכם בבית. אנו יודעים שבחירת קבלן הוא דבר לא פשוט בכלל היות ואתם רוצים להיות בטוחים שמי שיבצע את השיפוץ אצלכם בבית הוא איש מקצועי איכותי, שעובד בצורה מקצועית ונכונה וידע לבצע את הפרויקט בצורה יעילה, מקצועית ובהתאם ללוח הזמנים.

מה ההבדל בין עבודה עם קבלנים לבין עבודה עם חברת שיפוצים ביפו?

אז כפי שכבר ציינו ברגע שאתם בוחרים לעבוד עם קבלנים שונים עליכם להיות אלה שבוחרים את הקבלן בכל תחום, למשל בחירת קבלן גבס, בחירת קבלן האינסטלציה, בחירת קבלן החשמל, מיזוג אוויר ועוד מגוון רב של קבלנים ואנשי עבודה.

מעבר לכך, עליכם עליכם לתאם את כניסת העבודה שלהם בהתאם להתקדמות הקבלנים האחרים בפרויקט ולמעשה להיות אלה שמנצחים על כל תהליך השיפוץ. עבודה שכזו מלווה בלא מעט כאבי ראש רב היות ועליכם לתת פתרונות לכל מיני בעיות שצצות להן במהלך תהליך השיפוץ וכמובן לתת מענה לבעיות בזמן אמת של הקבלנים השונים.

במידה ואתם בוחרים בחברת שיפוצים ביפו, החברה שאותה בחרתם היא למעשה זו שאחראית לביצוע כל אותם תהליכים של בחירת אנשי מקצוע, תיאום מול הקבלנים השונים איתם היא עובדת ועוד. היתרון בכך הוא למעשה טמון בעובדה שאנו מורידים מעצמנו את כל הכאב ראש של השיפוץ ושל העבודה אל מול הקבלנים. עוד יתרון הוא שבדרך כלל לחברת שיפוצים שכזו יש קבלנים בכל תחום עימם היא עובדת כאשר במקרים רבים הקבלנים כבר מכירים זה את זה ועובדים ביחד בשיתוף פעולה, דבר שמקל על תהליך השיפוץ בהיבט של נקודות הממשק של הקבלנים השונים כמו למשל קבלן גבס והקבלן מיזוג אוויר, קבלן גבס וקבלן האינסטלציה ובכך למעשה השיפוץ גם יגמר מהר יותר. וגם הסיכוי לתקלות תוך כדי השיפוץ פוחת משמעותית.

ישנם מקרים בהם חברת השיפוצים שאותה בחרתם תרכז את מירב העבודה על הפרויקט אצלה, כלומר אנשי המקצוע שלה הם אלה שיעבדו בפרויקט השיפוץ שלנו ורק עבור דברים מסויימים החברה תיעזר בקבלנים אחרים כך שגם במקרה הזה רוב העבודה מרוכזת תחת קורת גג אחת ובידיהם של אנשי מקצוע הפועלים תחת חברת השיפוצים שבחרנו ובכך למעשה הליך השיפוץ הופך למהיר יותר וקל יותר לניהול.

כיצד נבחר חברת שיפוצים ביפו ?

אז לאחר שהבנו את היתרונות של חברת שיפוצים ביפו, כדאי שנבין כיצד נבחר אחת כזו בצורה הטובה היותר.

  1. קבלן רשום – אז בראש ובראשונה חשוב מאוד כאשר אנו רוצים לבחור חברת שיפוצים הוא לוודא כי אכן החברה רשומה בפנקס הקבלנים, בעיקר שמדובר בשיפוץ בהיקף גדול. הדבר חשוב מאוד שכן זוהי גושפנקא מקצועית שאכן מדובר שאנשי מקצוע ברמה מקצועית ובטיחותית אך גם אימרה כלכלית שמדובר בקבלן שלא נמצא בהליכי פשיטת רגל למשל.
  2. המלצות- על מנת שנדע שאנו בוחרים חברת שיפוצים מקצועית ואיכותית רצוי מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע כאשר כתובת טובה להמלצות בנושא יכולה להיות האדריכל שלכם או מעצב הפנים שערך עבורכם את התוכניות. אלו בדרך כלל אנשי מקצוע שמתעסקים הרבה מאוד עם חברות שיפוצים וקבלנים וידעו לומר לכם מי חברת השיפוצים שתתאים עבור השיפוץ שלכם היות ולא כל קבלן מתאים לכל סוג של שיפוץ.
  3. פרויקטים קודמים – לאחר שקבלתם המלצה מאנשי מקצוע כדאי מאוד ללכת ולראות בעינים שלכם פרויקטים שאותה חברת שיפוצים ביצעה ולראות אם זה אכן עומד בקנה מידה אחד עם הסטנדרטים שלכם. חשוב מאוד במקרים כאלה לא רק לשאול את בעלי הבית האם הם מרוצים מהשיפוץ אלא להסתכל גם בעצמנו על אלמנטים בעיצוב ולראות שהם יצאו לשביעות רצוננו, להסתכל על רמת הגימור של הקבלן ועוד.

חברת שיפוצים ביפו מחירים

העלויות של חברת שיפוצים ביפו ישתנו כמובן מפרויקט אחד לאחר והן תלויות במגוון רב של משתנים כמו מה בדיוק אנו רוצים לשפץ בבית, האם זה חלק קטן בבית כמו המטבח או חדר הרחצה למשל או האם זהו שיפוץ של כל הבית. עוד משתנים שהמחיר תלוי בהם הם כמובן רמת הגימור אותה אנו רוצים להשיג, גודל הבית, סגנון העיצוב, חומרי הגלם אותם נבחר, עלות השיש, קרמיקה, כלים סניטריים ועוד. במידה ונרצה שיפוץ בתקציב נמוך נוכל לבצע שיפוץ של חדר האמבטיה, עבודות צבע, עבודות קרמיקה ומעט קוסמטיקה לבית בעלות של 30 אלף ש״ח. במידה ונרצה שיפוץ נרחב יותר כולל שיפוץ המטבח וחדר הסלון ממוצע המחירים יהיו סביב ה-100 אלף ש״ח. ישנן עבודות שיפוץ בתקציב גבוה יותר שכוללות הריסה של כל הבית, החלפת כלל האינסטלציה והחשמל בבית, החלפת השיש וכלל הקרמיקה בנוסף לכל מה שציינו קודם לכן באמבטיה ובמטבח שעלולים להגיע עד לכדי 250 אלף ש״ח.

מחפשים חברת שיפוצים ביפו? המומחים מטעם ”היחידה לשיפוצים“ ישמחו לסייע לכם בכל שלבי הייעוץ וא‘ ועד ת‘. צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!