כל העבודות בתחום שיפוצים ותיקונים במקום 1!

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

מי מאיתנו לא מצא את עצמו בשלב כזה או אחר של חייו זקוק לשירותי שיפוצים ותיקונים. זה יכול להיות תיקון קטן כמו למשל תיקון במערכת האינסטלציה, החשמל או האיטום בביתנו או בבית העסק שלנו וזה יכול להיות שיפוץ מורכב יותר כמו למשל שיפוץ מטבח, שיפוץ סלון או שיפוץ דירה קומפלט. אחד התהליכים המלווים אותנו בסוג כזה של עבודות הוא בחירת קבלן או איש מקצוע החופף לדבר שאנחנו צריכים לתקן או לשפץ.

כלי מדידה לשיפוץ

בחירת בעל מקצוע דרך אתר אינטרנט בתחום השיפוצים ותיקונים

אחת הדרכים הפופולאריות לבחירת בעלי מקצוע ביניהם חשמלאים, אינסטלטורים, קבלני איטום, קבלני גבס, אנשים העוסקים בתחום המסגרות והברזל, שיפוצניקים, צבעים ומומחים בטיח וכדומה היא בעזרת אתרי אינטרנט המאגדים תחתם בעלי מקצוע שונים. לתהליך בחירה זה יש יתרונות רבים:

  1. כמות גדולה של גולשים תחת אתר אחד – ברגע שאנחנו רואים כמות גדולה של חוות דעת על אותו בעל מקצוע, אנחנו יודעים בוודאות שאנחנו יוכלים לסמוך על אותו בעל מקצוע. זה ממש כמו המלצות מאנשים שאנחנו מכירים רק שכמות ההמלצה עולה.
  2. דרך נוחה ויעילה לבצע השוואת מחירים – מכיון ותחום השיפוצים והתיקונים הוא תחום מאוד מאוד גדול המאגד בתוכו תתי תחומים רבים ומגוונים, כל בעל מקצוע נותן את הצעת המחיר שלו. כמובן שיש ממוצע מחירים שנהוג לעבוד על פיה לכל עבודת תיקון או שיפוץ אבל בגדול, נניח שאתם משפצים את הסלון שלכם, מחליפים ריצוף, מבצעים הנמכת תקרה בגבס, משלבים תאורה נסתרת ומשנים את הצבע של הקירות כולל תיקון נזילה מהגג ושליכט צבעוני בקיר מרכזי קבלן X יכול לקחת מכם 10,000 שקלים על כל העבודה כולל חומרים לעומת קבלן Y שיחליט דווקא על הצעת מחיר של 30,000 שקלים. כך, כל אחד מאיתנו יכול לבחור את התקציב שמתאים לו ולאתר קבלן שיפוצים או בעל מקצוע אחר מתחום השיפוצים והתיקונים בהתאם ליכולת הכלכלית שלו.
  3. מידע מקצועי ללמידה אישית על התחום – אתרי אינטרנט העוסקים בתחום השיפוצים והתיקונים מאגדים בדרך כלל בתוך האתר גם מדריכים ומידע מקצועי מהימן על כל תחום. כך בעצם, כל אחד שאין לו מושג בתחום מסוים בין אם זה איטום, צביעת הבית או החלפת מקלחון, יכול לקרוא בעצמו מדריך קצר, לצפות בסרטונים מקצועיים של בעלי מקצוע אמיתיים ולדעת לאן הוא נכנס עוד לפני שהוא בוחר בעל מקצוע כזה או אחר.

שיפוצים ותיקונים – איך לבוא מוכנים?

אז אחרי שבחרתם בעל מקצוע שאתם אכן סומכים עליו הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית, מומלץ לבוא ערוכים לתהליך. אם מדובר בתיקון קטן, חשוב לוודא שבעל המקצוע מגיע בשעה שנוחה לכם ואם מדובר בשיפוץ גדול, יש לבצע את כל ההכנות מראש לפני שנכנסים לשיפוץ, לדבר עם קבלן שיפוצים מנוסה ולהבין שדרושה הרבה סבלנות, קור רוח, אורך רוח וגמישות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!