צביעת דירה מחיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

צביעת דירה מחירצביעת דירה מחיר

היום כמעט כל צביעה שיש לכם בבית מבוצעת על ידי בעל מקצוע אשר משתמש בצבעים אקריליים. הצבע הפופולרי ביותר בישראל הוא לבן, די מפתיע, לא? אם אתם עומדים לפני מעבר דירה או שסתם מתחשק לכם לצבוע את הבית כדאי לכם לפנות לבעל מקצוע כדי לקבל הצעת מחיר. אם תשאלו אותנו, הכי משתלם כלכלית להזמין בעל מקצוע עוד לפני המעבר עצמו כאשר הדירה ריקה לחלוטין. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על צביעת דירה מחיר וממה הוא מושפע.

 

צביעת דירה מחיר לפי מספר חדרים

בדרך כלל המחירונים אשר אתם תראו באתרים יהיו לפי חדר, אך מה קורה כאשר אנחנו רוצים לצבוע קיר בודד? ריכזנו לפניכם את כל המחירים הרלוונטים לכם, אך לפני כן יש להדגיש כי טווח המחירים לעיתים רחב. מה שמשפיע על טווח המחירים לטובה או לרעה היא החברה בה תבחרו, גודל החדר והאם החדר מאוכלס או לא. לפניכם המחירון המלא:

 

צביעת קיר – 300 עד 600 ש"ח.

צביעת חדר אחד תעלה לכם בין 700-1000 ש"ח, לא כולל תקרה..

דירת שני חדרים תעלה לכם בין 1,500 ל-2,100 ש"ח, לא כולל תקרה.

דירת שלושה חדרים תעלה לכם בין 2,800 ל-3,500 ש"ח, לא כולל תקרה.

דירת ארבעה חדרים תעלה לכם בין 4,100 ל-4,500 ש"ח, לא כולל תקרה.

דירת חמישה חדרים תעלה לכם בין 4,500 ל-5,500 ש"ח, לא כולל תקרה.

המחיר של צביעת קירות חיצוניים בצבע אקרילי יהיה בין 55 עד 70 ש"ח למ"ר.

המחיר של צביעת קירות חיצוניים בשליכט יהיה בין 145 עד 170 ש"ח למ"ר.

צביעת דירה מחיר לפי גוון

עוד פרמטר אשר משפיע על המחיר הסופי אותו תשלמו הוא הגוון בו בחרתם. הגוונים מתחלקים לגוונים בהירים וכהים, או במונחים מקצועיים צבעים קרים וחמים. לרוב הצבעים הקרים יהיו הצבעים הזולים יותר, הרי הוא הצבעים הבהירים. צבעים כהים יהיו בהכרח במחיר גבוה יותר, ויש להם עוד מספר חסרונות כאשר מדובר על צביעה שאינה מקצועית. הבעיה העיקרית בצבעים כהים היא שהם יכולים להחשיך את החדר שלכם ולגרום לבית שלכם להרגיש הרבה יותר קטן. אחד הפתרונות הוא לשלב בין הצבעים השונים ליצירת גוון אחד משולב. השם של השיטה הזאת הוא מונוכרום, ניתן לשלב בין שני צבעים ואפילו שלושה. הבסיס הוא הצבע הדומיננטי ואילו הצבעים הנוספים נועדו כדי להכהות או להבהיר את הצבע הדומיננטי, צריך יד מקצועית כדי להגיע לגוון מושלם. 

 

צביעת דירה מחיר – כלול ולא כלול

כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר עליכם לדעת מה כלול במחיר. רוב הצעות המחיר היום אינן כוללות צביעת תקרה ואמבטיה. כאשר אנחנו מדברים על צביעת תקרה המחיר יעלה בעוד כ-300 עד 600 ש"ח לפחות, לעיתים אפילו יותר. מדובר על פעולה מורכבת יותר. כאשר מדובר על צביעת אמבטיה גם מדובר על פעולה שונה מצביעת קיר סטנדרטי שכן מדובר כאן על קירוב למים אשר מחייב אותנו להשתמש בחומרי גלם שונים ולדאוג אפילו לצבעים אוטמים. לפני שאתם חותמים על הצעת מחיר עליכם לברר עם בעל המקצוע מה כלול במחיר. כאשר תציינו שאתם רוצים לצבוע דירה חדשה סביר להניח שבעל המקצוע יבין מעצמו שמדובר על צביעת תקרות וחדר אמבטיה בנוסף והוא יכלול זאת במחיר, אבל אל תקחו סיכונים.

צביעת דירה מחיר שווה שירות

אין דבר שיכול לבאס את הלקוח יותר מאשר צביעה לא מקצועית. הבעיה היא שהתקלות מתגלות בדרך כלל לאחר ימים ספורים, לאחר שהצבע מתייבש לחלוטין. במקרים כאלה שכבר הכנסתם את הריהוט זה רק יכול לגרום לכם לכעס. עליכם לבחור בעל מקצוע איכותי אשר יידע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, וגם אם יש תקלות הוא יגיע לתקן אותן ללא חיוב נוסף. ההמלצה שלנו היא לבחור צבעי מקצועי על בסיס הניסיון שלו. היום השוק מאוד פרוץ, קשה למצוא מישהו מוסמך כי קשה להבדיל ביניהם. בחנו את העבודות של אותו בעל מקצוע או שתפנו לחברה מקצועית ומורשה. בדרך הזאת תבטיחו קבלת שירות מלא, מקצועי וצבעוני. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!