קבלן שיפוצים בקריות עם 11 שנות ניסיון: יש על מי לסמוך

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה או בית הוא פרויקט הכולל תחומים שונים והתמחויות שונות. כשאתם מחליטים לשפץ את הנכס שלכם, הדבר האחרון שאתם רוצים הוא לפנות לבעלי מקצוע רבים, שלכל אחד תחום עיסוק שונה, ולתאם ביניהם, לסגור עסקה וחוזה עם כל אחד מהם בנפרד. מה שאתם מחפשים בראש ובראשונה הוא אדם אחד שיהיה אחראי על כולם, יתאם את העבודה בין כל בעלי המקצוע, ינהל את העבודה ויהיה זה שיחתום על חוזה העבודה מולכם. כך תוכלו לדעת למי לפנות, מי האחראי והדבר יקל על ההתנהלות השוטפת ועל הלחץ הנפשי שלכם שממילא קיים במהלך שיפוץ. בשורות הבאות, נסביר כיצד לבחור קבלן שיפוצים בקריות או בכל עיר אחרת ומה כדאי לשים לב >>

תעודת מצטיין

הכול תחת קורת גג אחת

שיפוץ מאפשר להעלות את ערך הנכס שלכם כדי שתוכלו לגור בו בנוחות, ליהנות מעיצוב חדש או להשתמש בו להשקעה, כשהתמורה שתקבלו תהיה גבוהה יותר ככל שהבית אטרקטיבי יותר. כדי להגיע אל הרגע הזה, שבו תוכלו להתרווח בכורסה בסלון וליהנות מהבית המחודש שלכם, יש לעשות סקר שוק ולבחור בעלי מקצוע איכותיים ואמינים. כשתחפשו ברשת קבלני שיפוצים מומלצים או אצל חברים ומכרים שכבר שיפצו את ביתם ויודעים להמליץ, רצוי להזמין אליכם את אותם קבלנים שיוכלו לתת לכם שירות מלא. הזמינו אותם לתת הצעת מחיר רצינית ואחראית, כשהם רואים את הנכס, את גודלו ואת מצבו. בדקו איתם שהם יכולים לספק קבלני משנה לעבודות אינסטלציה, חשמל, אלומיניום, גבס, מיזוג, צבע ועוד, כדי שלא תצטרכו למצוא אותם בעצמכם. כך תדעו שהם אחראים על כל עובד, איכותו, ניסיונו והעמידה שלו בלוח הזמנים שנקבע.

איך לבחור קבלן שיפוצים?

בבואכם לבחור קבלן שיפוצים, שיקול חשוב הוא המרחק. למה אנחנו מתכוונים? אם אתם גרים בקריות, מומלץ לבחור קבלן שגר בקרבת מקום, זה יכול לחסוך זמן ועיכובים הנובעים מעומס התנועה בדרכים. קבלן שיפוצים בקריות או קבלן שיפוצים במרכז יוכל להיות זמין לכל התרעה, לעבוד שעות רבות יותר ולנצל היטב את שעות העבודה. היחידה לשיפוצים היא בית לאנשי מקצוע אמינים ואחראים שתוכלו למצוא בקרבת מקום. אחרי שהקבלן הגיע ונתן הצעת מחיר מפורטת, הדבר הבא החשוב לא פחות הוא לבקש המלצות. חוכמת ההמונים, ובמקרה הזה חוכמת בוגרי השיפוצים, היא העדות הטובה ביותר לאיכות הקבלן שתבחרו. לא רק עמידה בזמנים, חשוב האופן שבו הוא משתף פעולה עם המעצב או המעצבת, יחסו במקרה של שינויים תוך כדי העבודה, והאחריות שהוא מפגין גם אחרי סיום השיפוץ, אם יש צורך בשינויים או בתיקונים.

מהם השלבים שיש לבצע לקראת השיפוץ?

ראשית עליכם להחליט מה אתם מעוניינים לבצע, אילו חלקים לשפץ, האם להשתמש בשירותי אדריכלות, עיצוב, נגרות? אם מדובר בבית פרטי, תצטרכו לקבל החלטה האם השיפוץ יכלול את הקירות החיצוניים בנוסף לפנימיים, האם תרצו להחליף חלונות, דלתות, משקופים? האם תרצו גם לשבור קירות ולשנות את מבנה הבית או להתקין פרקט? כל ההחלטות האלה ואחרות הן משמעותיות ועליהן יתבסס כל השאר. לכן חשבו היטב, התייעצו והגיעו לרשימה מוסכמת של השינויים שתרצו לבצע.

השלב השני

מתקשר לראשון, והוא כמובן העלות. אחרי שהחלטתם מה יכלול השיפוץ, יש לגבש את התקציב המשוער לביצוע. מומלץ לקחת בחשבון עלויות נוספות בלתי צפויות או שינויים שתרצו להוסיף במהלך העבודות. אם השיפוץ אינו מאפשר להמשיך להתגורר בבית במהלכו, או שאתם בוחרים לעשות זאת מטעמי נוחות – יש לקחת בחשבון גם את ההוצאה הזו בשיקולי התקציב.

השלב השלישי

הוא לחפש קבלן שיפוצים. זה הזמן להיעזר במכרים ובחברים ששיפצו בעבר, לקבל המלצות על אנשי מקצוע איכותיים, לבדוק ברשת על קבלנים מומלצים באזור שלכם. הזמינו את הקבלנים ובקשו הצעות מחיר מפורטות, המתבססות על רשימת המטרות לשיפוץ שהכנתם, כך שההצעות שתקבלו יהיו מציאותיות ויענו על הצרכים שלכם. בקשו מהקבלנים המלצות מלקוחות שלהם והתקשרו לאותם לקוחות. הרגישו בנוח לבקש לראות עבודות שעשו לצורך התרשמות.  

השלב הרביעי

הוא בחירת קבלן השיפוצים. חשוב לחתום על חוזה מפורט הכולל את העבודות שיבצע, את לוח הזמנים, את שעות תחילת העבודה והסיום, את בעלי המקצוע שהוא מעסיק ואת קבלני המשנה שיוכל לספק לפי הצורך. נושא חשוב נוסף הוא לוח זמני התשלום, שכן יש לפרט את שלבי התשלומים ואת התאריכים כדי למנוע עיסוק בנושא במהלך העבודה. האחריות אחרי תום העבודה היא נושא בעל חשיבות עליונה, שכן הטעם שיישאר אחרי השיפוץ נוגע לאופן סיום העבודות לשביעות רצונכם.

השלב החמישי

הוא בחירת הפריטים, האריחים, השיש, הצבע, אביזרי הסניטציה, התאורה ועוד. בתחום זה יש פערי מחירים על פי סוג ואיכות, ותצטרכו לבחור על פי התקציב שעליו החלטתם. בשלב זה יוחלט אם חומרי העבודה הללו יגיעו אליכם במשלוח או שיהיה צורך להביאם בעצמכם. חשוב להתייחס גם לפסולת הבניין שעתידה להיות ולפינויה על ידי הקבלן.

השלב השישי

שעליו חשוב לא לוותר הוא להיות נוכחים במהלך השיפוץ, אתם או אדם אחר מטעמכם שאתם סומכים עליו. לעיתים, וזה לא מצב נדיר, ישנם שינויים או תיקונים שתרצו לבצע, צבע שבחרתם אך לפתע נראה אחרת על הקירות ותרצו לשנות ועוד. חשוב ששינויים אלה לא יתבצעו אחרי שהעבודה הסתיימה, שכן זה יעכב את סיום העבודה ועלול ליצור לכלוך מיותר. 

שיפוצים בקריות

שיפוץ הבית הוא פרויקט בנייה לכל דבר ועניין ועליו להתנהל כמו פרויקט בניה. כאשר אתם מחפשים גורם מקצועי שמבצע שיפוצים בקריות, חשוב שתוודאו שאותו גורם הוא אכן איש מקצוע בתחום הבנייה ושהוא מגיע אליכם לא רק לבצע פעולות שיפוצים, אלא לנהל פרויקט שלם של שיפוצים. על ההבדל בין השניים ועל החשיבות שלהם, מסבירים לכם בשורות הבאות המומחים של היחידה לשיפוצים, המציעה גם שירותי שיפוצים בקריות.

שיפוץ דירה הדמיה

שיפוץ דירה כפרויקט בניה

שיפוץ דירה פרויקט בנייה הוא בראש ובראשונה פרויקט שמורכב משלב של תכנון ומשלב של ביצוע. בתוך שני השלבים האלה ישנם עוד שלבי משנה רבים ובהם מעורבים אנשי מקצוע רבים, כל אחד בתחום ההתמחות שלו. כאשר אתם מזמינים איש שיפוצים בקריות, אתם עשויים לחשוב שאת כל השיפוץ יכול לבצע אותו איש מקצוע. לכאורה, אותו איש מקצוע שמחליף את צנרת המים בבית שלכם יהיה גם אותו איש מקצוע שיבצע עבורכם הנמכת תקרה, ריצוף, טיח, חשמל וכלים סניטריים. האם זה אפשרי? התשובה היא בהחלט כן, אבל זה מאוד מאוד לא רצוי ובסופו של דבר גם מאוד מאוד שגוי, כפי שבדרך כלל יבוא לידי ביטוי בתוצאות הפרויקט.

פרויקט שיפוצים הוא פרויקט בנייה לכל דבר ועניין, הוא צריך לשלב בתוכו אנשי מקצוע מהתחומים הרלוונטיים, הוא צריך לכלול בתוכו אלמנט משמעותי של תכנון והוא צריך לכלול בתוכו גורם מקצועי אחד שמנהל את כל שלבי הביצוע ואפילו את הפרויקט כולו. דברים אלה אולי נשמעים פחות רלוונטיים אם כל מה שאתם מחפשים זה איש שיפוצים בקריות שישפץ לכם את חדר האמבטיה, אם כי גם במקרה כזה חשובים אלמנטים של תכנון והתמחות, אבל בכל מקרה, בפרויקטים נרחבים יותר, אין שום דבר אחרת להבטיח את איכות התוצאות אם לא מתייחסים לפרויקט כולו כאל פרויקט בנייה מסודר ומקצועי.

מה זה אומר לגבי הגורם המקצועי שעליכם לבחור בו?

אחרי שהבנו את החשיבות של התייחסות לפרויקט שיפוצים כאל פרויקט בנייה לכל דבר ועניין, נותר רק לאתר גורם מקצועי המבצע שיפוצים בקריות ואכן מציע את כל המכלול המקצועי של ניהול פרויקט שיפוצים מקצועי. זה אומר שאתם רוצים לבחור בגורם מקצועי שלוקח על עצמו את האחריות לפרויקט כולו, שמשלב בפרויקט ביוזמתו אלמנט של תכנון בסיוע אדריכל ומעצב פנים, שעל פי הצורך מערב גם מהנדס בניין ושעובד עם שורה של קבלני משנה מקצועיים שיודעים לבצע את העבודה בתחום ההתמחות שלהם בצורה הטובה ביותר. רק כך תוכלו להבטיח את תוצאות הפרויקט בסטנדרטים להם אתם מצפים.

היחידה לשיפוצים היא חברה המציעה בין היתר, גם שירותי שיפוצים בקריות וגם מספקת קבלן שיפוצים בשרון, ומציעה לכם חוויית ניהול כוללת כמו פרויקט בנייה מהמסד ועד הטפחות. אנשי מקצוע, ציוד מקצועי, התמחות והתנהלות מסודרת לפי שלבים – זוהי חווית השיפוץ שתחוו עם היחידה לשיפוצים.

אפשר ליהנות גם מהדרך

היחידה לשיפוצים כחברה אמינה ובעלת ניסיון לוקחת בחשבון את כל מאפייני השיפוץ כדי שלא יהיו הפתעות, ומתחייבת לעמוד בהסכם לשביעות רצון לקוחותיה. שיפוץ לא עושים בכל יום, אך כשמחליטים לבצע שינוי ולשדרג את מקום המגורים, חשוב שזה ייעשה באיכות ובאחריות ללא פשרות. אם אתם מחפשים קבלן שיפוצים בקריות, פנו אלינו ליחידה לשיפוצים ונשמח להגיע לתת הצעת מחיר אטרקטיבית, אמינה ואחראית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!