שירותי הנדימן עבודות גבס

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

עבודות גבס עשויות להיראות פשוטות לביצוע, אבל השגת גימור חלק כמשי על קירות ותקרות בלתי אפשרית ללא שנים של ניסיון.עבודות גבס על עדי הנדימן מקצועי ומנוסה הנדימן עבודות גבס מציע סטנדרט גבוה של ביצוע במחירים נוחים, כך שתוכלו לקבל את הגימור המושלם בפרויקט הבניין או השיפוץ שלכם.

הנדימן עבודות גבס מתגאה בהצעת שירותי עבודות גבס באיכות גבוהה, תוך שמירה על גמישות בהתאמת השירות להעדפות בעלי הבית ואמינות מבלי להתפשר על הסטנדרטים בכל הפרויקטים שהוא מבצע. איש מקצוע זה מציע מחירים תחרותיים ללקוחות, לא משנה כמה גדולה או קטנה העבודה.

מה מציע הנדימן עבודות גבס?

הנדימן עבודות גבס מציע מגוון שלם של שירותי טיח, שכוללים:

  • סיוד קיר גבס
  • התקנת קיר גבס
  • תיקון נזקים
  • עבודות שיפוץ
  • תיקון תקרות נפולות.
  • בניית תקרות וקירות גבס חדשים
  • צביעת קירות גבס.

השאיפה של הנדימן עבודות גבס היא לספק שירותים מהירים, יעילים ואמינים. השיטות העסקיות של איש מקצוע זה מבוססות על אמינות, הערכות מדויקות, תמחור סביר, ארגון מקיף וניהול לוחות זמנים אמין, חומרים איכותיים, ואחריות.

הנדימן מתגמש בפתרונות לבקשות של הרגע האחרון או לתזמון דחוף של תיקונים. הגישה הייחודית שלו ושירות הלקוחות האיכותי גורמים לו לבלוט בתחום זה.

הסרת עובש ואסבסט

ברוב הבתים, חדשים או ישנים, סביר להניח שיהיו מקרים של הצטברות עובש עקב לחות או חללים שאינם מאווררים. נכון שניתן להסיר בקלות מעט עובש בחדר אמבטיה בשיטות ניקוי רגילות, אבל קיימים מקרים בהם זיהום עובש מצריך הסרה מקצועית על ידי הנדימן עבודות גבס.

גם חשיפה לאסבסט מסוכנת מאוד וידועה כגורמת לסרטן ריאות ובעיות בריאות רבות אחרות. הנדימן מציע תיקוני אסבסט, ואם אתם מתכננים לבצע כל סוג של שיפוצים בנכס, מומלץ להזמין שירותים מקצועיים להפחתת החשיפה לכימיקל המזיק.

למה לבחור שירותי הנדימן?

הנדימן עבודות גבס מתחייב להשלים כל פרויקט בסטנדרט איכות גבוה. ניתן לסמוך על שנות הניסיון שלו על מנת שיספק איכות ביצוע

שירותי הנדימן עבור עבודות גבס בבית פרטי

גבוהה בכל פרויקט, כולל עבודות תיקונים ועד בניית קירות. הוא יבצע את העבודה כמו שצריך.

הנדימן עבודות גבס מוסמך ומסור מציע לכל לקוחותיו שירותי עבודות גבס מהשורה הראשונה, מהתיקונים הקטנים ביותר ועד לשיפוץ מלא, השירותים מסייעים ללא קשר לגודל דרישות בעלי הבית.

שדרוג הבית למטרות השכרה

חלל מעוצב להפליא עם מאפיינים אטרקטיביים מושך דיירים להשכרה. מומלץ למצוא שירותים מוסמכים של הנדימן עבודות גבס שיסייע לכם לשנות את הנכס.

על ידי בניית או תיקון קירות, צביעה איכותית אופנתית, והתקנת קירות גבס לבנים ויציבים, תוכלו ליצור חלל שמוסיף ערך וגם מרגיש כמו בית.

עלות שירותי הנדימן עבודות גבס

עלות שירותי הנדימן עבודות גבס נקבעת בהתאם למורכבות העבודה, כמו למשל סתימת סדקים בקיר גבס יכולה לעלות 300 ₪, ואילו קדיחת חורים בקירות גבס לתליית מדפים או טלוויזיה, עולה 500 ₪.

מחירון עבודות שירותי הנדימן עבודות גבס

המחיר של הנדימן עבודות גבס משתנה בהתאם לסוג ומורכבות העבודה כמובן. להלן מחירון עם מחירים ממוצעים לעבודות הגבס

כיצד מתבצעות עבודות גבס על ידי הנדימן

המבוקשות ביותר בישראל.

  • בניית קיר גבס- קיר גבס הוא פתרון מצוין עבור מי שרוצה ליצור חלוקה מחדש בחללים בין אם זה הפרדה בין שני אחים כדי שלכל אחד יהיה חדר משלו, בין אם זה למשרד וכדומה. העלות לבניית קיר גבס נעה בין 170-260 ש”ח למטר רבוע
  • פירוק קיר גבס- ניתן גם לפרק קיר קיים ולהגדיל את המרחב. העלות לפירוק של קיר גבס נעה בין 60-110 למטר רבוע.
  • חיפוי קיר בגבס- המחיר להתקנת חיפוי קיר באמצעות גבס מתייחס להדבקה ומבלי לעשות שימוש בחומרי בידוד כאלה או אחרים. העלות לחיפוי קיר בגבס נעה בין 110-230 ש”ח למטר רבוע.
  • הנמכת תקרה מגבס – פתרון המיועד לתקרות גבוהות או במטרה ליצור הסתרה של מערכות כמו למשל מערכות תאורה, מערכות מיזוג אוויר וכדומה. העלות להנמכת תקרה מגבס נעה בין 170-310 ש”ח למטר רבוע.
  • הנמכת תקרה למזגן/הנמכת תקרה מגבס/בניה של תקרה אקוסטית/בניית קרניזים מגבס – המחירים משתנים בהתאם לחומרי הגלם ולגודל ונעים בין 149-260 ש”ח למטר רבוע.
  • בניית מדף מגבס – המחיר משתנה בהתאם לסוג הגבס שבוחרים ונע בין 140-240 ש”ח למטר אורך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!