קבלן שיפוצים רשום

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

אם אתם מחפשים קבלן שיפוצים מקצועי ובעל ניסיון בתחום השיפוצים, כדאי מאוד שתחפשו קבלן שיפוצים רשום. עם קבלן שיפוצים רשום תוכלו להיות רגועים שאתם בידיים טובות ומקצועיות ושלא נפלתם על חאפר שלא מבין כלום.

מהו קבלן שיפוצים רשום?

קבלן שיפוצים רשום הוא למעשה קבלן שיפוצים בעל ניסיון של חמש שנים ויותר בתחום השיפוצים. קבלן זה עבר הכשרה מתאימה ומבחני הסמכה שונים בבית ספר להנדסאים אשר הכשירו אותו להיות קבלן שיפוצים מקצועי ומוסמך. כמו כן, מאחר שעמד בכל המבחנים מטעם משרד השיכון והבנייה הוא רשאי להירשם בפנקס הקבלנים באיגוד הקבלנים כחוק. רק קבלנים אשר מופיעים בפנקס הקבלנים כקבלנים רשומים הינם קבלנים מקצועיים בהתאם לתחומם ויכולים לעבוד בעבודות הקבלנות השונות.

מהם התנאים לקבלן שיפוצים רשום?

על מנת שקבלן שיפוצים יקרא קבלן מקצועי רשום הוא חייב לעמוד בתנאים הבאים:

עליו להיות בעל ניסיון של חמש שנים לפחות,

עליו להיות בוגר ביה"ס להנדסאים.

לעבור הכשרה מתאימה בתחום בו הוא עוסק.

לעבור מבחן הסמכה לרשום בפנקס הקבלנים.

אם אותו קבלן עומד בכל ארבעת הקריטריונים הוא

נחשב לקבלן שיפוצים רשום. לא כל הקבלנים אשר מסיימים את לימודיהם הם קבלנים רשומים. ישנם קבלנים שסיימו כחוק את לימודיהם אך לא רשומים בפנקס הקבלנים. כיום ישנם רק 2,000 קבלנים שיפוצים אשר רשומים כחוק בפנקס הקבלנים מתוך 18,000 קבלנים אשר עובדים בענף עצמו ואינם רשומים. בפנקס הקבלנים תוכלו לבדוק בוודאות אם הקבלן שאתם רוצים להעסיק אכן מופיע בפנקס הקבלנים או לא. מעבר לכך תוכלו לראות את סיווגו של הקבלן בהתאם לתחום בו הוא עובד כפי שנקבע בתקנות השיפוצים בשנת 2003.

רשם הקבלנים הישראלי

למה כדאי לכם לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום?

אם אתם רוצים לעבוד עם קבלן שיפוצים  מקצועי בהתאם לחוק כדאי לכם מאוד לבדוק אם קבלן השיפוצים שלכם רשום בפנקס הקבלנים של איגוד הקבלנים. באיגוד הקבלנים תמצאו את מיטב הקבלנים השונים במגוון נרחב של תחומים ותוכלו להיות רגועים שאתם בידיים טובות. שאנו מחפשים קבלן שיפוצים במיוחד בפעם הראשונה, אנו לא יודעים האם הקבלן הוא חאפר, מתחזה או שרלטן. באמצעות איגוד הקבלנים אשר מאגד את כל הקבלנים בארץ במקום אחד ובהתאם למגוון סיווגים ניתן לדעת בוודאות שהקבלן שאתם עומדים לעבוד איתו אכן קבלן מקצועי שעבר הכשרה מתאימה ומבחני הסכמה מטעם משרד השיכון הבנוי , כך שאתם לא סתם מבזבזים כסף על קבלן שאתם לא סומכים עליו, במיוחד אם זאת עבודת שיפוצים ראשונה שלכם ואין לכם  מושג לגבי הקבלן בכלל. באיגוד הקבלנים תוכלו למצוא את כל הפרטים שאתם רוצים לדעת על הקבלן שלכם. שמו, כתובתו, תחום העיסוק שלו, ניסיון בתחום בו הוא עובד, מוסד הלימודים שהוא למד, מבחני ההסכמה שעשה ועוד דברים.

למה קבלנים רבים אינם רשומים בפנקס הקבלנים?

מאחר שמדובר בתהליך מורכב וארוך בדרך לקבלת ההסמכה עצמה, לא כל בעלי המקצוע יכולים לעמוד בכך ומוותרים על הרישום בפנקס הקבלנים. לכן נוצר המצב שמתוך 18,000 קבלנים שמסיימים ללמוד רק 2,000 נחשבים לרשומים ושהשאר לא. אם חשוב לכם שהקבלן שלכם יהיה רשום בהתאם לחוק כדאי לכם מאוד קבלן שיפוצים רשום שתוכלו להיות רגועים שאתם יכולים לסמוך עליו. מעבר לכך, חשוב מאוד שגם אם בחרתם קבלן שיפוצים רשום או קבלן שיפוצים לא רשום שתהיו מוגנים מבחינת נזקים ברכוש הפרטי שלכם. לכן חשוב שאתם מבצעים עבודות שיפוץ עם קבלן שיפוצים לעשות ביטוח שיפוץ שיגן עליכם מפני נזקים אשר נגרמים לרכוש הפרטי שלכם במהלך הרכוש.

למה דרוש קבלן רשום שיפוצים לעבודות שיפוצים בבית?

עבודות הבנייה בישראל, כמו גם עבודות השיפוצים, היו במשך שנים רבות תחום פעילות פרוץ ובעייתי. אף שעם הפעילים בתחום היו בעבר, ויש גם היום, אנשי מקצוע מעולים, ישנם גם כאלה שהמרחק בינם לבין מקצועיות הוא גדול ביותר. בעשורים האחרונים נעשה ניסיון אמיתי ורציני למסד את התחום ולנהל רישומים מדויקים של בעלי המקצוע. בנוסף, נעשה ניסיון לקבוע אמות מידה מעשיות לבדיקת האיכות היכולות האמיתיות של בעלי המקצוע השונים. קבלן רשום שיפוצים, נכון להיום, אמור להיות איש מקצוע איכותי, מנוסה בעל יכולות אמיתיות לבצע בהצלחה גם עבודות בהיקפים גדולים. מהו קבלן רשום לצורך ביצוע שיפוצים? מה בין קבלן רשום לקבלן שאיננו רשום? מהן אמות המידה לרישום קבלנים בתחום? כל התשובות – בשורות הבאות.

ביצוע עבודות שיפוצים והבעייתיות שבצידן

עבודות שיפוצים בבית עשויות להיות עבודות קטנות ונקודתיות. עם העבודות מהסוג הזה ניתן למנות עבודות טיוח וצבע, החלפת ברזים או טיפול בדלתות ובחלונות בבית. העבודות הללו עשויות להיות מוגדרות עבודות שיפוצים, אף שמדובר בעיקר בטיפול קוסמטי. קבלן רשום שיפוצים איננו נדרש בהכרח לעבודות כאלה. מנגד, ישנן עבודות הדורשות מקצועיות יתרה, ויש להן השפעה גם על מבנה הבית וגם על הבטיחות של הדיירים בו. עם העבודות הללו ניתן למנות בנייה או שבירה של קירות, החלפה או הוספה של חיווט וצנרת חשמל. בנייה או תיקון של צנרת המיזוג וכן טיפול כולל באינסטלציה, דבר שגם הוא דורש עבודה אינטנסיבית הכוללת חפירה. במצבים הללו, רק קבלן רשום שיפוצים לעבודות  שיפוץ דירה הוא הכתובת הנכונה לביצוע העבודה. ככל שהדברים אמורים בשינויים קרדינאליים בחלל הפנימי בבית, מי שאמור לאשר את התוכניות ולעקוב אחרי ביצוע העבודה הוא אדריכל מקצועי, שגם הוא חייב, על פי החוק, להיות רשום בפנקס האדריכלים.  ביצוע שיפוץ ברמה הנזכרת לעיל בלי תוכניות מדויקות ומאושרות, הוא עברה על החוק.

קבלן רשום שיפוצים – מה זה בעצם?

בתחילת שנות השבעים של המאה הקודמת הקימה מדינת ישראל את רשם הקבלנים. הרשם כאמור נמצא תחת פיקוחו של שר השיכון והבינוי והוא אמון על ניהול פנקס הקבלנים. הרשם ממונה על הרישום של כל הקבלנים, בכל מגוון התחומים הקשורים בפעילות בענף הבניין. עם הסוגים השונים של קבלן רשום שיפוצים ניתן למנות קבלני שלד, האמונים על בניית השלד בבניין, קבלן עבודות עפר, קבלן צבע, קבלן טיח ועוד כיוצא בזה קבלנים. על מנת שיוכל להירשם כקבלן, על המועמד לרישום להיות בעל השכלה מקצועית וניסיון מעשי בתחום העיסוק שלו. אדריכל מקצועי, שיש לו תעודה והוא רשום כחוק, צריך להיות בעל ניסיון של שנתיים. הנדסאי, צריך להיות בעל שנים רבות יותר של ניסיון ואילו איש מקצוע שצבר ניסיון רב, אבל אין לו תעודה מקצועית אקדמית, צריך להיות בעל ניסיון מעשי מוכח רב ביותר. בנוסף, לאחר הרישום מגביל החוק את הקבלן בהיקף העבודות שהוא יכול לקחת. ההיקף הזה יכול לעלות בהדרגה, במקביל לניסיון שהקבלן צובר. בכל ביצוע עבודת שיפוצים ובניין, ההמלצה היא לשכור אך ורק את שירותיו של קבלן רשום שיפוצים ולהימנע מסיכונים מיותרים ועגמת נפש.

קבלן רשום שיפוצים

באילו מקרים כדאי לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום?

אם אתם לפני עבודות שיפוץ דירה שכוללות תוספת בנייה על גג או הוספת חדר, מרפסת או בנייה משלב אפס של בית פרטי או בניין מגורים רב קומות אשר מחייב קבלן רשום, כדאי מאוד שתעבדו עם קבלן שיפוצים רשום, אחרת אתם עוברים עבירה פלילית. עוד מקרים בהם נזדקק לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום במצבים בהם אנו נזקקים למימון או סיוע מהמדינה. במקרים אלו העבודה מחייבת אותנו לעבוד עם קבלן שיפוצים רשום. זה יכול להיות שיפוצים להתאמת הבית לבעלי שיפוצים אחרי שריפה למשל או שיפוצים שאתם משלמים לחברת הביטוח שלכם או למדינה באזור חיפה למשל ועוד.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!