דגשים לעבודות צבע שצריך להכיר

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

הגיע הרגע לו חיכינו – צביעה מחודשת של הבית. משפחות רבות אוהבות לצבוע את הבית אחת לכמה שנים, כדי לתת מראה רענן ונקי, במיוחד בבתים בהם יש ילדים קטנים, הקירות נצבעים ומתלכלכים מטושים, טביעות ידיים ורגליים, ועוד כתמים מסתוריים שהופיעו בן לילה.

לבד או עם איש מקצוע?

צביעת דירה מקצועית היא עניין מורכב – חלק מהאנשים מעדיפים לקרוא לבעל מקצוע, על מנת שיחסוך להם את כאב הראש ואת הטרחה המיותרת הכרוכים בה. הצבעי מגיע וצובע את הדירה, לנו רק נותר להציע לו משהו לשתות, לפנות את הדברים החשובים מהדרך. הצבעי יכול לדאוג לבעיות כמו מילוי של הקיר בסדקים או חורים וצביעה קפדנית.

צביעת הבית בעזרת צבעי מקצועי מבטיחה לכם מריחה אחידה של הצבע, בלי טפטופים על המשקוף, או רהיטים שניזוקו.

חלקנו מעדיפים דווקא לצבוע את הבית לבד, לשים את חולצת סוף המסלול הישנה, לשים כמה שירים טובים, לפרוס עיתונים על הרצפה ולסיים עם זה. מדובר בחיסכון כלכלי, אבל בעבודה שיכולה להימשך מספר ימים, תלוי בגודל הבית כמובן.

ההמלצה היא לבקש עזרה ממספר חברים או שכנים, על מנת לסיים את פרויקט הצביעה במהירות ובהצלחה. למען האמת, צביעת דירה לבד היא לא עניין של מה בכך, ויש לקרוא מספר דגשים לפני שיוצאים לדרך.

אז לאלה מאיתנו שבכל זאת רוצים לעשות זאת לבד, הנה כמה דגשים לעבודות צבע שצריך להכיר.

הכינו את הקרקע

לפני שאתם שולפים מהבוידעם את הרולרים, מגשי הצבעים, והצבע בגוון שמנת שבחרתם, ודאו שהקיר אכן מוכן לצביעה.

לא צריך להיות צבעי מקצועי על מנת לראות אם הקיר מתקלף, ואם יש בו סדקים וחורים. צביעת קירות מתקלפים היא סיפור אחר אליו נתייחס בהמשך. הקפידו למלא את הקיר בטרם הצביעה, עם חומר מילוי מתאים שיתייבש. הכנת הקיר לפני הצביעה מבטיחה מראה אחיד.

גימור נקי – שימוש במסקנטייפ

רבים "מחפפים" את שלב זה, וסומכים על הדיוק שלהם בצביעה. השימוש במסקנטייפ הוא קריטי לצביעה ברמה גבוהה, ואם תשאלו צבעים מקצועיים הם יגידו לכם שזה בדיוק מה שעושה את ההבדל בין עבודה חובבנית לעבודה מקצועית.

לא כדאי להתעצל ולדלג על שלב המסקנטייפ. בשלב זה של צביעת הדירה, נדביק מסקנטייפ על הגבול עם המשקופים, על הפס שמחבר בין הקירות (במידה ואנחנו צובעים אותם בצבעים שונים). בתום הצביעה, תוכלו לקלף את המסקנטייפ, ולראות את הצבע בקו ישר ומדויק. שימו לב להשתמש במסקנטייפ עם דבק חזק, על מנת שהצבע לא יוכל להיכנס תחתיו, ולהרוס את הגימור היפה.

הגנו על הרהיטים

לעיתים הרצון לסיים את פרויקט הצביעה כמה שיותר מהר, עלול לגרום לנו להיות פזיזים ולפספס דברים חשובים. הקפידו להרחיק את הרהיטים מהקירות, ומקמו אותם במרכז החדר. עדיף לטרוח כמה דקות, מאשר לנסות לקרצף את הספה מטפטופי צבע. במידה ואין מספיק מקום לשים את הרהיטים במרכז החדר, כסו אותם בבד, או יריעה על מנת להגן עליהם.

מוט הארכה לרולר

מוט הארכה לרולר הוא קריטי לסיום מהיר של צביעת הדירה. מי שאין לו מוט הארכה, נאלץ לעלות ולרדת מכיסא, על מנת לצבוע את החיבור של הקיר עם התקרה. העלייה והירידה מהכיסא מעכבת, משום שדורשת להזיז את הכיסא פעם אחר פעם, ועלולה להיות מסוכנת כשמנסים להגיע לגובה ועובדים במהירות. מוט הארכה פשוט שקונים בכל חנות חומרי בניין יכול לחסוך את הטרחה, לסייע לכם לסיים את צביעת הדירה ביעילות, ולשמור על הבטיחות.

טיפ של המקצועניים

הצבעיים המקצועיים, משתמשים בנייר כסף על מנת לכסות את המגשים. כשהם רוצים לצבוע בצבע אחר, כל שנותר לעשות הוא לקפל את נייר האלומיניום, להשליך אותו לפח, ובכך לחסוך את שטיפת המגש, ולשמור על כך שהצבעים לא יתערבבו.

צביעה אחידה

סימני צביעה בולטים יכולים להרוס את המראה הנקי והאחיד של הקיר. הקפידו לפזר את הצבע בצורה האחידה ביותר, הימנעו מלשים שכבה עבה מדי של צבע שעלולה להשאיר בועות אוויר. עם זאת, אל תתקמצנו על שכבת צבע, שתשאיר מראה שקוף, דרכו רואים את הצבע הקודם של הקיר.

אל תשטפו את המברשות – חבל על הזמן

אם עוד לא סיימתם את פרויקט הצביעה, והוא לוקח מספר ימים, במקום לשטוף את המברשות ולמחרת ללכלך מחדש, עטפו אותן היטב בניילון נצמד, על מנת שישארו אטומות והצבע עליהן לא יתייבש ויתקשה. מי שצובע את הבית לבד, ינסה הרבה פעמים לסיים את הפרויקט ביום אחד, אבל לא תמיד מעריכים נכון את זמני הצביעה. עם הטריק הפשוט הזה, תוכלו לפצל את הצביעה לכמה ימים, במקום להתיש את עצמכם.

צביעת קירות מתקלפים

מראה של קירות מקלפים תמיד נותנת קונוטציה של הזנחה. ניתן לקלף תחילה את הצבע בעצמנו, ולאחר מכן לעבור עם מטלית לחה על מנת לנקות את שאריות הצבע ואת האבק.

ניתן להשתמש בקלסימו, לעקוב אחר הוראות היצרן, על מנת לטפל בקיר המתקלף, ולמרוח את המשחה שנוצרה בחלקים המקולפים. במקרים רציניים, נצטרך לבקש את עזרתו של בעל מקצוע שמומחה בתחום צביעת קירות מתקלפים.

אם תעקבו אחרי הטיפים של צביעת דירה ותעבדו בסבלנות, תוכלו להגיע לתוצאה מושלמת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!