בניה קלה ושיפוצים- האם זה כדאי?

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

כולם יודעים כי "בניה קלה" היא הדבר הגדול הבא בתחום הבניה. זו בניה מתקדמת יותר, חסכונית יותר, ירוקה יותר ומהירה יותר מאשר בניה מסורתית בבטון ובטיח. בטח כבר שמעתם כי בניה קלה מתאפיינת בשני מרכיבים עיקריים: ייצור מראש של רכיבי הבניין ומשקל קל של החומרים מהם בונים (לכן נקראת "בניה קלה").

ועם זאת, לא הרבה אנשים יודעים כי גם בתחום השיפוצים, בנייה קלה עדיפה על בניה מסורתית קונבנציונלית. רוצים לדעת למה? המשיכו לקרוא!

יתרונותיה של הבניה הקלה בעת השיפוץ

יתרונותיה של הבניה הקלה באופן כללי רלוונטיים גם לשיפוצים, ולא רק לבניית מבנים בכללותם. גם כשאנו בוחרים לשפץ עם בניה קלה אנו בוחרים בבניה מהירה יותר, החוסכת לנו בכסף, בזמן ובכוח אדם, וכמו כן בבחירתנו בבניה קלה אנו מעודדים את האופציה הבריאה ביותר עבור כדור הארץ. כל עוד אתם מוצאים קבלן שיפוצים טוב ואיכותי שיודע לבצע שיפוצים בבניה קלה, אין סיכוי שלא תבחינו (ותריחו) את ההבדלים. בונוס מטורף- אין כמעט פסולת לאחר שיפוץ כזה, ואין צורך להקדיש את כל היום שלאחר מכן לנקיונות. רק בשביל זה שווה לעבור ל"שלב הבא" של עולם הבניה העולמי!

מה ניתן לשפץ בעזרת בניה קלה?

תתפלאו לדעת כי ניתן לשפץ (כמעט) הכל בבניה קלה! ניתן להוסיף חדרים ממש בקלות, ואפילו קומות שלמות. החלת דלתות, חלונות, תריסים, אינסטלציה, עבודות חשמל, קבלן שלד, …. כמעט כל השיפוצים נעשים היום בבניה קלה כי גם המראה שלה הפך לפופולרי: לבניה קלה יש מראה חלק, נקי, חף מפגמים. היא עמידה ומאוד ונותנת גימור יוקרתי, בעל ניחוח אירופאי ואמריקאי מובהק. בנוסף לבתים פרטיים, קיימים גם מבני ציבור רבים שעברו לשפץ בבניה קלה- בעיקר בתי ספר, וזאת בשל רמת הרעילות הנמוכה של החומרים בהם משתמשים בבניה קלה.

 

פרגולות, ממ"ד, תוספות בניה ומה שביניהם

למרות ששיטת הבניה הקלה טובה לכל סוגי השיפוצים, אנו רוצים להתמקד בתחומים בהן בניה קלה נכנסה אל "המיינסטרים" הישראלי של הבניה שהם כמובן הפרגולות, הממ"דים ותוספות בניה. תתפלאו לשמוע, אבל בישראל משתמשים כבר עשרות שנים בבניה קלה על מנת לבנות הנ"ל, אבל תמיד קראו לזה בניה קלה אלא "מבנים יבילים", "מבנים זמניים" וכו' (זו הסיבה שלבניה קלה יצא שם קצת "מפוקפק" בישראל, כי הוא מקושר לזמניות, אבל זה למאמר אחר… )  אם אתם רוצים להוסיף עוד חדרים לבית או לשנות את המבנה של החדרים של הבית, שתדעו לכם ששיטת הבניה המסורתית במקרה הזה תהיה לא טובה, מלוכלכת מדי ויקרה.

כנ"ל לגבי ממ"ד. לצערנו, עדיין לא הגיע השלום, ואם אתם לא רוצים לרוץ למקלטים שכונתיים כמו בשנות התשעים אתם חייבים ממ"ד בבית. זו לא מותרות, כי אם החיים שלכם. כמו כן, החוק מחייב שבמידה ואתם מוסיפים עוד חלקים אל הבית שלכם ומרחיבים אותו אתם חייבים בתוספת של ממ"ד (במידה והתוספת עולה על 12 מטר רבוע). זה כמובן תיק, אבל בבניה קלה זו ממש לא בעיה!

 

אך מהם החומרים בהם אנו משתמשים בבניה קלה? לבניית פרגולות נשתמש לרוב בעץ. לבניית תוספות בניה וסגירת מרפסות נעשה שימוש באלומיניום. בעבודות קטנות של שיפוצים נשתמש לרוב בגבס או במחיצות גבס. כמו כן, היינו ממליצים על בניית מחסנים ומשרדים בבניה קלה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!