שיפוץ דירה מקבלן: איך לתכנן את הפרויקט

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה מקבלןשיפוץ דירה מקבלן

שיפוץ דירה אינו פרויקט שניתן לביצוע באופן אישי, וודאי שאין לבצע אותו במהירות. הסגנון של שיפוץ מהיר מוריד מהתפיסה העיקרית ששיפוץ הבית הוא תהליך מורכב. חשוב להבין את מאפייני הפרויקט כשאתם בוחרים באפשרות שיפוץ דירה מקבלן

הבנת ההיבטים של שיפוץ בית גדול יספק לכם תחושה של השלבים הכרוכים בתהליך ויסייע בתכנון יעיל של הפרויקט שלכם.

מתחילים עם עיצוב ותכנון

פרויקט שיפוץ דירה מקבלן מתחיל עם סקיצה, תוכנית אדריכלית מלאה, ומערכת איתנה של שיקולים על האופן בו השיפוץ צריך להתקדם. זוהי גישה זולה ופחות מתסכלת שמונעת את הצורך בתיקון טעויות לפני שהשיפוץ מקבל תדמית פיזי. אחד השיקולים הראשונים הוא לוודא שיש לכם מימון לשיפוץ שלכם.

יש לערוך רשימה פשוטה של שלבי הפרויקט והמטרות הדרושות להשגה מאיש מקצוע. מומלץ לשכור שירותי קבלן ראשי וקבלן משנה לאותן עבודות שנכללות בפרויקט שיפוץ דירה מקבלן.

שיקולי פרויקט גדול

פרויקט גדול של שיפוץ דירה מקבלן כולל:

  • החלפה או תיקון גג
  • תיקון הבסיס
  • טיפול בחדירת מים
  • התקנה או תיקון חלונות
  • בחירת החיפויים.

פרויקט גדול של שיפוץ דירה מקבלן חייב להיות מתוכנן היטב כי שלבי הפרויקט מושפעים מהתכנון המקיף הראשון. יש להגן על עבודות השיפוץ העתידיות עם הקפדה על תכנון שלא יוביל לקריסת הבית, מה שאומר שיש לטפל בבסיס ובכל הבעיות המבניות. יש לאבטח את הבסיס ולבצע תיקוני יסוד גדולים באזורים כגון קירות מוחלשים, וקורות נשיאה.

תכנון הפרטים הקטנים

השלב הבא של הפרויקט שיפוץ כולל גימור הולם, כולל לגג, לחיפויים ולחלונות. תיקון או החלפת הגג. החלפת חלונות שניזוקו קשות, עם נזקים שעלולים לאיים על עבודות שיפוץ עתידיות. אם הנזק אינו קשה, תיקון או החלפת החלונות יכולים להתבצע מאוחר יותר בתהליך שיפוץ דירה מקבלן

שיקול זה נכון גם לגבי חיפויים. אם החיפוי פגום עד כדי כך שמתאפשרת חדירת מים, יש לתקן או להחליף את החיפוי. אם הנזק אינו רציני, ניתן להשאיר אותו למועד מאוחר יותר.

תוכנית הריסה

ניתן להרוס חלקים מהבית שיוחלפו בפרויקטים מאוחרים יותר. זוהי התחייבות ענקית שבעלי בתים רבים מתעלמים ממנה עד שפרויקט שיפוץ דירה מקבלן מתחיל, ואז הם מתחילים להתאמץ על מנת לפצות על הזמן האבוד.

קבלן שיפוצים מספק מכולה גדולה לפסולת, ומבצע את פרויקט ההריסה של כל הבית או חלק משטחי הבית שישופצו, בזהירות. כדי ששלב ההריסה יתנהל ביעילות, הדיירים צריכים לפנות את הבית.

שיקול נגרות מבנית

נגרות שתומכת בעבודות שונות נקראת נגרות מבנית. עבודות נגרות עשויות לכלול:

  • הזזת קירות
  • בניית קירות חדשים
  • הוספת קורות לתמיכה במשקל גדול בקומה העליונה
  • התקנת דלתות חדשות או הסרת דלתות קיימות
  • הוספת מסגור לחלונות בניה חדשה
  • או הגדלה משמעותית של פתחי החלונות.

פרויקטים של שיפוץ דירה מקבלן צריכים להתבצע על ידי יזם וקבלן שיפוצים, במיוחד שלבים בפרויקט כגון הגדלת פתחי חלונות, שדורשים מומחיות של קבלן.

תכנון עבודות מערכת מיזוג אוויר, חשמל ואינסטלציה

אלו שירותים חיוניים שיש להתקין כשהקירות והתקרה פתוחים, כך שניתן להקל על נציגי חברת מיזוג האוויר להתקין תעלות להסקה מרכזית ומיזוג אוויר, והחשמלאים והאינסטלטורים יכולים להפעיל מערכות חשמל ואינסטלציה חדשות.

פרויקטים של שיפוץ דירה מקבלן כרוכים בהעסקת אנשי מקצוע מורשים בלבד לביצוע העבודה, ולטפל בחלקים אלו של השיפוץ. לכן יש לבדוק היטב את הרישיונות של בעלי המקצוע שמועסקים בפרויקט.

עלות שיפוץ דירה מקבלן

עלות פרויקט שיפוץ דירה מקבלן, לדירת שלושה חדרים סטנדרטית, מוערכת בעלות שנעה בין 75,000-145,000 ₪, בהתאם לתוכנית השיפוץ, כולל ייעוץ ובניית קירות חדשים. כמובן, שכלל שהדירה יותר גדולה, ככה העלות של השיפוץ נוטה לעלות ויש מספר דברים ומאפיינים שמשפיעים על עלות השיפוץ ביניהם:

  1. נגרות ככל שהנגרות יותר איכותית, העץ שבוחרים יקר יותר ורמת הגימור גבוהה יותר, ככה המחיר של השיפוץ עולה בהתאם
  2. שדרוגים יש שדרוגים בכל מיני רמות כמו למשל שדרוג מטבח שהקבלן מספק למטבח ברמה קצת יותר גבוהה ואפילו שדרוג המטבח למטבח יוקרתי. גם את חדרי האמבטיה, השירותים, הדלתות, החלונות, התריסים כל אלה אפשר לשדרג ולרכוש איכות יותר ויקר יותר
  3. תאורה גופי תאורה גם כן משפיעים על העלות של הפרויקט ויש גופי תאורה בכמה מאות שקלים בודדים ועד כמה אלפי שקלים

לכן, חשוב מאוד להבין מה התקציב שלכם לשיפוץ ובהתאם לזה לבחור את בעלי המקצוע ואת כל מרכיבי השיפוץ

רכשתם דירה מקבלן ורוצים לשפץ אותה? היחידה לשיפוצים תקל עליכם ותאפשר לכם לעבור את השיפוץ בצורה קלה, נעימה ופשוטה. כל הקבלנים וכל בעלי המקצוע תחת קורת גג אחת. שימוש בחומרי העבודה המתקדמים ביותר, עמידה בלוחות זמנים הנקבעים מראש, שיפוץ איכותי ברמת גימור סופר גבוהה וליווי מלא לאורך כל התהליך. כל מה שנותר לכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה עם מענה לכל השאלות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!