שיפוץ דירה בחיפה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

שיפוץ דירה בחיפהשיפוץ דירה הוא אתגר גדול אך עם חברת השיפוצים הנכונה והמקצועית מתקבלת דירת חלומות כפי שתמיד חלמת. פרויקט השיפוץ דורש הכנה מיטבית של התקציב כדי למנוע חריגות גדולות ממנו.

שיפוץ דירה בחיפה

החלטה על שיפוץ דירה יכולה לנבוע עקב בעיות המתעוררות בתשתיות כמו צנרת, חשמל ואיטום הגורמות לבעיות שונות בדירה כמו נזילות חוזרות ונשנות, רטיבות בקירות ועוד. אך שיפוץ דירה בעיר הכרמל יכול גם להגיע בעקבות הצורך בשינוי עקב עזיבת הילדים הגדולים את הקן המשפחתי או עקב הרצון לשנות את מבנה הבית ולהתאימו לעיצוב עליו חלמת מזה שנים. כך או כך, חשוב לערוך שיפוץ עם חברה מיומנת ומקצועית לצורך כך העומדת בלוחות זמנים מדויקים ומבצעת את העבודה בצורה הטובה ביותר.

שיפוץ דירה בחיפה עושים עם מקצוענים

אם החלטת על שיפוץ הדירה, הצעד הבא שלך חייב להיות פנייה אל חברה המתמחה בשיפוץ דירות ובתים אשר מאחוריה ניסיון רב בבניית בתים ובשיפוצם. חשוב לוודא כי אנשי המקצוע המיומנים של החברה בה בחרת עומדים בלוחות הזמנים שנקבעו מראש וכמו כן, חשוב לוודא כי הם מתמחים בכל סוגי עבודות השיפוץ הכוללות עבודות של חשמל, אינסטלציה, בניית קירות גבס, צביעה ועוד. זאת כדי ליהנות מדירה עם מראה חדש כפי שחלמת המתאים בדיוק ללוחות הזמנים שנקבעו וכן לתקציב.

כל מה שיש לך בדמיון

לפני שיפוץ דירה באזור חיפה והקריות, חשוב להחליט ראשית מה מטרתו של השיפוץ. האם מדובר על שיפוץ הכולל שבירת קירות, שיפוץ חדרי שירותים ומקלחת וכן החלפת ריצוף, צנרת ותשתיות חשמל או שמדובר על שיפוץ קוסמטי יותר הכולל החלפת דלתות חדרים, צביעת קירות והחלפת ארונות מטבח. מומלץ לקבל השראה לשיפוץ ועיצוב הדירה ממגזינים, אתרי אינטרנט, ערוצי טלוויזיה ייעודיים ועוד. כשמדובר על שיפוץ דירה כולל, חשוב לצרף אל המסע שלך גם אדריכל או מעצב פנים אשר יעניק לך הדרכה והכוונה.

חומרי גמר לשיפוץ דירה

  • תאורה- כבר בשלב תכנית השיפוץ, יהיה עליכם להחליט על סוג התאורה בה אתם מעוניינים, למרות שבנושא התאורה מטפלים בסוף השיפוץ. תאורה היא חלק חשוב בעיצוב הדירה ויש לבחור בגוף התאורה בו אתם חפצים: צמוד לתקרה, נתלה מתקרה, עומד, שקוע וכו'.
  • ריצוף- חומר לבן נפוץ במיוחד, הינו הריצוף. בחירת הריצוף היא החלטה חשובה, אשר לעיתים רבות קובעת את הטון בדירה. יש לבחור את גודל האריחים, רמת העמידות להחלקה, צבע, מרקם ועוד. השקיעו מחשבה ובחנו היטב את סוגי הריצוף השונים, שימו לב שאתם בוחרים בריצוף אשר משרת את הצרכים שלכם.
  • כלים סניטריים- כלים סניטריים, הינם חומר לבן נוסף, הכולל: ברזים, כיורים אמבטיות, אסלות וכו'. בחירתם עשויה להופיע לפני תחילת השיפוץ או במהלכו. גם בשוק הכלים הסניטריים יש טווח מחירים המשתנה לפי איכות המוצר, לדוגמא: אתם יכולים לבחור את האסלה הזולה והסטנדרטית ביותר (גבוה ועשויה פלסטיק) או היוקרתית ביותר (תלויה ועשויה חרס איכותי). חשוב לקנות מוצרים בעלי תו תקן ואחריות מלאה.
  • פרקט- הפרקט שייך לתחום הריצוף, אך לא במלואו. הפרקט יופיע בין השלבים האחרונים בשיפוץ, על מנת לשמור על שלמותו ומניעת נזק כלשהו. ישנם מגוון סוגי פרקט, זולים ויקרים יותר, שימו לב שאם אתם מעוניינים בפרקט, בחרו פרקט תוך היצמדות לתקציב.

חלום של שיפוץ

בכדי להגיע לתוצאות שחלמת עליהן חשוב להגדיר מה בדיוק רצוי לשנות בתהליך של שיפוץ הדירה. האם מטרת השיפוץ היא העלאת ערך הדירה לצורך מכירתה או השכרתה? במקרה זה השיפוץ יתבצע בתקציב נמוך יחסית ויכלול בעיקר שינויים קוסמטיים. באם החלטת על שיפוץ דירה לצורך שדרוג איכות החיים שלך ועל מנת למקסם את ההנאה שלך ממנה או להתאימה לשינוי סטטוס כמו הגדלת המשפחה או עזיבת הילדים הבוגרים את הקן המשפחתי יש לשקול את השינויים בכובד ראש ולהיעזר באנשי מקצוע.

כל חלום והתקציב שלו

לאחר הגדרת מטרת שיפוץ של דירה בחיפה בין אם לצורך העלאת ערכו של הנכס לצורך השכרתו או מכירתו או לצורך שדרוג הדירה והחלפת תשתיות בה, מומלץ לערוך הגדרת תקציב לצורך שיפוץ הדירה. מעצב פנים או אדריכל יוכלו להכין עבורך כתב כמויות בו מפורטים כל צרכי השיפוץ ועלויותיהם. שיפוץ חלקי של דירה אינו דומה בעלותו לשיפוץ כולל של דירה. חשוב במיוחד לא להתפשר על תשתיות כגון חשמל, אינסטלציה ואיטום ואם יש צורך בהחלפתם חשוב לעשות זאת בהקדם.

משפצים עם מקצוענים

שיפוץ דירה הוא עניין למומחים. חברת אבן חושן היא חברה מנסה ומובילה בתחומה. לחברה ניסיון של שנים רבות בבניית בתים פרטיים רבים, בתים דו משפחתיים וכן שיפוץ דירות בכל רחבי הארץ. הצוותים המקצועיים של החברה עומדים בלוחות זמנים קפדניים ומגשימים לך חלום של בית או שיפוץ. אם יש לך צורך בשיפוץ דירה לכל מטרה, זה הזמן להשאיר פרטים באתר או להתקשר ולקבוע פגישת ייעוץ עם מומחי החברה ללא התחייבות וללא עלות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!