מחירי שיפוץ דירה שמיועדת להשכרה

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

המטרה של שיפוץ דירה שמיועדת להשכרה היא להשביח את הנכס ולהגדיל את התשואה. בשביל זה צריך לחסוך בהוצאות כבר במהלך השיפוץ – אך מבלי להתפשר על תוצאות ואיכות הביצוע.

מחירי שיפוץ דירה שמיועדת להשכרה

השכרת דירות יכולה לשמש כאפיק רווחי להפקת תשואה עקבית לאורך זמן. עם זאת, אחת לתקופה מסוימת מתעורר הצורך בשיפוץ של הדירה. במקרים כאלה נדרשים בעלי הדירות לתכנן היטב את השיפוץ על מנת למנוע חריגה מהתקציב. כמו כן, במהלך השיפוץ לא ניתן להשכיר את הדירה ולכן בעלי הנכס עלולים לספוג הפסד כספי. הפתרון הוא לתכנן את השיפוץ בליווי מהנדס אזרחי ולדאוג לפיקוח אובייקטיבי על הפרויקט.

כך חוסכים על מחירי שיפוץ דירה

ייעוץ הנדסי מקצועי ממהנדס אזרחי מאפשר לחסוך בהוצאות על שיפוץ כל סוגי הדירות והבתים. במסגרת הייעוץ ההנדסי קובעים מראש את לוח הזמנים, מחלקים את התקציב לסעיפים ומוודאים שיש היתכנות כלכלית לתכנית האדריכלית. בהמשך, כל שנותר הוא לתאם את העבודה מול צוותים מקצועיים ואיכותיים. השילוב בין מעורבות המהנדס לבין הביצוע מוכיח את עצמו עבור בעלי דירות להשכרה והוא חוסך עבורם זמן וכסף. בטווח הארוך, לשיפוץ שמתוכנן בקפידה יש גם יתרונות כי הוא מבליט את הנכס בשוק הנדל"ן.

העלות האמיתית של שיפוץ כל סוג של דירה

חשוב להביא בחשבון את ההבדל בין העלות האמיתית של שיפוץ דירה שכורה לבין המחיר של שיפוץ דירה שעומדת להיות מושכרת בעתיד. כל עוד גרים שוכרים שמשלמים דמי שכירות, כל יום של שיפוץ הוא למעשה חלק מהתקציב המושקע בפרויקט. לעומת זאת, בשיפוץ דירה ריקה מסתכלים על הפרויקט כדרך להשביח את הנכס. בשני המקרים השאיפה היא לקצר את הפרויקט, אך בשיפוץ של דירה עם שוכרים יש לזה משמעות גדולה יותר.

שלבים בשיפוץ הדירה

בעלי דירות שמשכירים אותן לטווח קצר, בינוני וארוך יכולים לקצר את משך השיפוץ בעזרת הקפדה על השלבים הנכונים. בשלב הראשון צריכים בעלי הדירות להתייעץ עם מהנדס אזרחי מוסמך ולקבל ממנו פרטים על האופן שבו השיפוץ עומד להתבצע. בשלב השני מגדירים את היקף השיפוץ תוך התייחסות להבדל בין שיפוץ סטנדרטי או קוסמטי בלבד – לבין שיפוץ יסודי והחלפת תשתיות. בשלב השלישי מרכיבים כתב כמויות בצורת טבלה או רשימה ובשלב הרביעי מתחילים בעבודה.

הסדר תשלומים על שיפוץ דירה שכורה

מחיר השיפוץ הופך להשקעה משתלמת כאשר משכירי דירות קובעים הסדר תשלומים שמחולק לפי שלבי ההתקדמות. כך משכירי הדירה שולטים בפרויקט ומשלימים את התשלום רק בסיום עבודות הגמר. במקביל, הסדר תשלומים מפחית את הסיכון שלוקחים על עצמם משקיעים שמתכננים להשכיר את הדירה בעתיד.

באבן חושן ישמחו לעזור לך להשביח את ערך הנכס. בהשארת פרטים באתר נתאם עבורך פגישה מול מהנדס אזרחי ונחסוך עבורך כסף על שיפוץ הדירה הקיימת.

מחירי שיפוץ דירה שמיועדת להשכרה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!