כך תיהנו מהשיפוצים

הבית הוא המקדש שלכם! המחירים הטובים ביותר שתמצאו באינטרנט!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צרו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם

צילום:freepik

האמת היא ששיפוצים ו'הנאה' לא ממש מסתדרים יחד אם לא נתייחס לסיפוק הסופי מהתוצאות. תהליך השיפוצים עצמו הינו תהליך מייגע ומתיש מאוד עד שלעיתים אנשים מוכנים לוותר מראש על התוצאות בגלל שהם לא רוצים להיכנס להרפתקה הזו של שיפוצים על כל מה שכרוך בכך. אז אנחנו כאן על מנת לסייע לכם לצלוח את מערכת השיפוצים בקלות בלי עוגמת נפש וכל מה שכרוך בכך.

בוחרים קבלן שיפוצים

ראשית לפני הכול חשוב לבחור את קבלן השיפוצים אשר הוא זה שייטול על עצמו את המשימה. לא כל מי שמצהיר כי הוא קבלן שיפוצים, הוא אכן זה שיוכל לנהל את כל המערכה על כל מה שכרוך בכך. נדרשים כמה וכמה תכונות על מנת לעמוד בקריטריונים אשר מצופים מקבלן השיפוצים. כמו עבודה מקצועית, עבודה עם מוצרים וחומרי גלם איכותיים, עבודה מהירה תוך עמידה מלאה בלוח הזמנים וכן הלאה. נפרט להלן את הנקודות החשובות אשר עליהם יש לתת את הדעת.

עבודה מסונכרנת עם כל בעלי המקצוע 

כל קבלן אמור לנהל את העבודות כולן הנכללות במסגרת של השיפוצים. כי שיפוץ זה לא רק עבודת בנייה. מדובר בביצוע של עבודות חשמל, יש את עבודות האינסטלציה, יש את עבודת המסגר ויש את התקנת הדלתות והחלונות עם התריסים. מעבר לכך יש גם את עבודות הצבע ואת התקנת המזגנים ובקיצור, מדובר במקהלה גדולה שיש מי שאמור לנצח עליה. רק קבלן מקצועי אכן יהיה מסוגל לשלוט על הכול ולדאוג לסנכרון מלא בין כל נותני השירות. נציין כי את עבודות הנירוסטה כדאי להזמין אצל אל-בר עבודות נירוסטה.

דורשים אחריות 

כל תהליך של שיפוץ כולל בתוכו מגוון גדול של תחומים שונים כפי שכבר ציינו לעיל. על מנת שהכול אכן ייעשה כמו שצריך, חשוב לדרוש אחריות על העבודה. לקוח שמקבל אחריות על שירות ועל מוצרים מרוויח שני דברים. ראשית יש לו את ההבטחה לכך כי יהיה לו כיסוי על כל העבודות ועל כל בעיה הוא יכול לפנות אל בעלי המקצוע ולקבל מענה. מצד שני הוא גם מרוויח עבודה איכותית יותר. כי רק אנשי מקצוע שמבצעים עבודות מקצועיות מוכנים להתחייב על אחריות. כך שבהחלט אפשר לקוות כי שיפוצים ייעשו במלוא המקצועיות והאמינות.

עמידה בזמנים 

כל מי ששיפץ אי פעם או שמע אנשים מקטרים על שיפוצים, יודע כי שיפוצים זה משהו שיודעים מתי הם מתחילים אך אף פעם לא ממש יודעים מתי הם יסתיימו. כי שיפוצים עשויים להתארך, עשויות להתגלות תקלות שונות ולהתעורר שינויים שונים בתוכנית המקורית שאי אפשר היה לצפות אותם קודם. חשוב לדרוש מאנשי המקצוע לו"ז מדויק עם הבטחה כי אכן העבודות תתבצענה כולן עד לתאריך מוסכם מראש. עבודה אמינה •
אף אחד לא רוצה שיעבדו עליו ואף אחד לא רוצה ליפול בידיים של אנשים נוכלים או רמאים. חשוב מאוד לברר ולבדוק לפני שפונים אל איש מקצוע זה או אחר ומוודאים כי אכן מדובר באיש מקצוע אשר מסוגל להבטיח עבודה אמינה ללא כל שאלות או בעיות בכל התהליך.

עמידה במסגרת התקציב 

כמו שציינו בנושא של לוח הזמנים של השיפוץ, כך גם מבחינת העלויות. גם אם מקציבים סכום של כסף לצורך השיפוץ, על פי רוב הוא יעלה יותר. אז נכון שאי אפשר לקבוע במסמרות מה תהיה העלות הכוללת ויש להשאיר שוליים לתוספות. אך חשוב בכל זאת להיצמד לתוכנית של קבלן המבטיחה ע מידה במסגרת התקציב אותו קובעים מראש.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדתם בכתבה:
דויד לוי
דויד לוי

לאחר סיום הלימודים, החל לוי לעבוד כעובד בניין בחברה פרטית. הוא עבד בחברה במשך שש שנים, במהלכן רכש ניסיון רב בתחום.

בשנת 2004, החליט לוי להקים עסק עצמאי לעבודות בניין, שיפוצים ותיקון צבע. העסק הצליח מאוד, והוא צמח במהירות.

לוי הוא בעל מוניטין רב בתחום. הוא ידוע בזכות עבודותיו האיכותיות, שירות הלקוחות המצוין שלו, והמחירים הוגנים שלו. הוא זכה בפרסים על עבודותיו, והוא מומלץ על ידי לקוחות רבים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!